Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vihervasemmisto haluaa vaikuttaa ihmisten henkilökohtaisiin valintoihin ja sitten väittää ettei sellaisilla ole merkitystä?

Vierailija
03.08.2025 |

Ihanko vaan köyhiä kiusatakseen? Eivät itse tee kuten saarnaavat ja näyttävät muillekin huonoa esimerkkiä.

Bensan hintaa nostetaan jotta ihmiset henkkoht elämässään ajaisi vähemmän ja siirtyisi sähköautoihin ja halutaan kaikkia lentoveroja jotta ihmiset lenteleekin vähemmän. That sort of thing.

Ilmastopaneelinkin mukaan hakkuita pitää vähentää ja ostaa enemmän sähköautoja jotta hiilineutraalius voidaan saavuttaa ja nekin on ihmisten henkilökohtaisia valintoja omassa elämässään. Metsistäkin suurin osa yksityisomistuksessa. Ja ihan itse suuressa viisaudessaan EUssa sopineet ja äänestäneet promillen päästöjen takia jopa miljardilaskun veronmaksajille jos tavoitteita ei saavuteta.

Sofia Virta puolisoineen valinnut erityisen huonosti kuten myös politiikkaan ilmastonmuutosta torjumaan lähtenyt ahkerasti lentelevä Sanna M. Ja moni muu.

Maailmankuulun Harvard-psykologi Jordan Petersonin mukaan usko tarkoittaa sitä mitä tekee eikä sitä mitä sanoo uskovansa ja nää ei lainkaan näytä uskovan omiakaan juttujaan eikä tässä muutenkaan logiikkaa näytä olevan. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ovat todella surkuhupaisia kun palstan tyhmin yrittää olla mielipidevaikuttaja ja spämmää samaa skeidaa uudestaan ja uudestaan. Ei sinusta kuule ole Goebbelsiksi, olet ihan eri älyn tasolla!

Vierailija
2/5 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä ovat todella surkuhupaisia kun palstan tyhmin yrittää olla mielipidevaikuttaja ja spämmää samaa skeidaa uudestaan ja uudestaan. Ei sinusta kuule ole Goebbelsiksi, olet ihan eri älyn tasolla!

Joo mutta silti pitää yrittää ihan jo itsekunnioituksen takia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oitis paikalla ääri-ihminen. Teillä on täällä oikein päivystys.

Mistä tunnistaa ääri-ihmisen? Hän haluaa vaientaa keskustelun, ei käydä sitä. Hän käy ihmisen kimppuun, ei hänen argumenttiensa. Hän ei ole yhteisellä asialla, vaan palvelee pienen piirin intressiä.

https://x.com/SarasvuoJari/status/1950776280716132558

Vierailija
4/5 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille tuo toisten ihmisten hallinta ja kontrolli on pakollista. Kysen on vain vallasta ja hallinnasta. Joka nainen ahdistuu valtavasti jos mies hallitsee ja kontrolloi naista mutta samaan aikaan naiset ei näe mitään ongelmaa siinä että itse hallitsee ja kontrolloi miestä....

Vierailija
5/5 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oitis paikalla ääri-ihminen. Teillä on täällä oikein päivystys.

Mistä tunnistaa ääri-ihmisen? Hän haluaa vaientaa keskustelun, ei käydä sitä. Hän käy ihmisen kimppuun, ei hänen argumenttiensa. Hän ei ole yhteisellä asialla, vaan palvelee pienen piirin intressiä.

https://x.com/SarasvuoJari/status/1950776280716132558

tottakai ne aluavat vaientaa keskustelun tästä itse jalustalleen nostamiensa ilmastopapittarien sairaalloisesta pakkomielteestä tehdä just päinvastoi kuin mitä itse muilta vaativat

joku sofia virta ei edes halua tietää minkälaista tavallisen duunarin elämä näiden kaikkien maksujen ja polttoaineenhintojen kanssa on, koska hän on niiden yläpuolella 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän