Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otetaan vastaan vähintään 50 tuuman väritelevisio ym

Vierailija
02.08.2025 |

Onko muualla Suomessa samanlaista kuin meillä, että ihmiset laittavat facebookiin listan tavaroista, joita he tarvitsevat. Siis haluavat saada ilmaiseksi. Alle 50 tuuman väritelevisio ei ole kelvannut enää pitkään aikaan. Ja ylipäänsä tuntuu olevan suuri ryhmä ihmisiä, jotka ajattelevat, että kirppisryhmässä voi luetella tarpeensa ja muiden  kuuluu lahjoittaa heille niin huonekalut, astiat kuin polkupyörätkin. Ja nää samat ihmiset kertovat omissa profiileissaan halveksivansa vihervassareita ja  vihaavansa yhteiskunnan elättejä; kyllä jokaisen pitää tulla omillaan toimeen.  Joku tässä nyt minun mielestäni sakkaa. Antajiakin löytyy: yllättävän moni vielä harmittelee, että kun just tuli myytyä pois/annettua omalle tyttärelle tuollainen mitä etsit. Mun oma lista vois olla sellainen, että otetaan vastaan riihikuivia seteleitä vähintään metrin pino, sisäänajettu nelivetomaasturi tarvitaan talveksi ja mukava kesämökki  kelpaa myös(rannassa ehdottomasti oltava hiekkapohja). Polttopuutkin olisi niin paljon kivempi saada kuin ostaa. YV:llä tavoittaa. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei haittaa kukakin vinkuu missä ja mitä ilmaiseksi. Voi lahjoittaa, ei oo pakko. Mä olin heittämässä pari vuotta vanhaa siistiä terassisohvaa kaatikselle,kun sukulainen laitto siitä kuvan roskalavaryhmään. Meni viidessä minuutissa ja parin tunnin päästä sitä tultiin hakemaan. Säästyin kaatopaikka reissulta. Ja ihmettelivät et eikö maksa mitään. Ei,vie pois.

Vierailija
2/5 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tietysti kaikki kotiinkuljetuksella ja ovesta sisään kannettuna,vähempään tuo porukka ei tyydy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo eräs tuttu pyysi apua lapselleen. Olis pitänyt antaa ilmaiseksi alle 3v vanha puhelin. Kuulemma tenavalle ei vanhempi kelpaa ja äitikin oli samaa mieltä. No minun puhelin on 4v vanha ja en ole siitäkästäkään luopumassa. Meidän käsitys "ilmaisesta arvottomasta rojusta" oli aivan erilainen. 

Vierailija
4/5 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

55 löhtisi 1500 euron hintaan noin vuoden vanha ajattelin ostaa isomman 75-95 tuumasen

Vierailija
5/5 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin ihmisten ahneudella ei ole rajaa, kaikki pitää saada ilmaiseksi ja sitten myyvät eteenpäin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi