IL: Helsinkiläinen Petri, 49, on tapaillut avioeronsa jälkeen vain parikymppisiä naisia
49-vuotias Petri kertoo tässä jutussa avoimesti siitä, miltä tuntuu deittailla nuorempia naisia. Petrin nuorin deittikumppani on ollut 19-vuotias. Suhde oli intohimoinen.
-Julkisella paikalla saattoi näyttää siltä, että olemme isä ja tytär. Onneksi kummankaan tuttuja ei tullut vastaan, joten ei tarvinnut selitellä kenellekään. Olisi voinut syntyä ikävä tilanne.
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/c40e0f9c-4a76-4c6e-9e26-62c4ad8864ab
Kommentit (796)
Tinderissä keski-ikäisten naisten profiileja selailleena ymmärrän hyvin mitä Petri sanoo artikkelissa: pelkkä lista ei-toivotuista ominaisuuksista ja joka toisella Minna Canth -quote "Kaikkea muuta paitsi puolikuollutta elämää", ja sitten nämä naiset viettävät aikaansa täällä AV:lla marmattaen punkkulasi kourassa miten miehet sitä ja miehet tätä. Kyynisiä akkoja tulee joka tuutista, ei ihme että nuorempi ja avarakatseisempi nainen kiinnostaa enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinkait minäkin teen. Olen 40v mies ja suurin osa naisista on nuoria. Kun pitää itsensä kunnossa niin kyllä kelpaa.
Naurattaa aina kun täällä tuntemattomat yrittää esittää tuntemattomille miten oma elämä on täydellistä. Voihan jokainen uskotella mitä vaan. Itse olen astronautti ja lääkäri. Ja huippumalli. Mutta täällä sitä silti vaan keskustellaan huippuälykkäiden ja superkauniiden/komeiden kanssa. Kukaan ei muka edusta sitä keskivertoa tai jopa alempaa luokkaa mitä täällä kuitenkin lähes kaikki on.
Lapsillakin on joskus mielikuvituskavereita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinkait minäkin teen. Olen 40v mies ja suurin osa naisista on nuoria. Kun pitää itsensä kunnossa niin kyllä kelpaa.
Naurattaa aina kun täällä tuntemattomat yrittää esittää tuntemattomille miten oma elämä on täydellistä. Voihan jokainen uskotella mitä vaan. Itse olen astronautti ja lääkäri. Ja huippumalli. Mutta täällä sitä silti vaan keskustellaan huippuälykkäiden ja superkauniiden/komeiden kanssa. Kukaan ei muka edusta sitä keskivertoa tai jopa alempaa luokkaa mitä täällä kuitenkin lähes kaikki on.
Kaikki täällä vaan yrittää esittää olevansa yhtä kovia äijiä kuin Petri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsestään huolta pitävä, lihaksikas, hyvät geenit omaava mies kaataa naisia iästä riippumatta. Vielä jos on sosiaalisesti lahjakas ja omaa psykologista silmää. Game ower naisille.
Miten tämä on game over (tätä ehkä tarkoitit?) naisille, koska eikö niitä naisia juuri yritetä iskeä? Vai miten game over, tai ymmärrätkö mitä game over tarkoittaa suomeksi?
Tarkoittaa sitä että kun sedällä on palikat kunnossa, taloudellisesti, fyysisesti, ulkonäöllisesti ja sosiaalisesti. Se perseen saanti on älyttömän helppoa. Oli sitten kyseessä 18 tai 35v nainen.
Hooran hoorapoika. Pullaposkinen taikinaruho. Luultavasti avioerolapsi.
Vierailija kirjoitti:
Odotinkin kyökkipsykologian tohtorin tietoiskua. Analyysi on aina taattu!
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä keski-ikäisten naisten profiileja selailleena ymmärrän hyvin mitä Petri sanoo artikkelissa: pelkkä lista ei-toivotuista ominaisuuksista ja joka toisella Minna Canth -quote "Kaikkea muuta paitsi puolikuollutta elämää", ja sitten nämä naiset viettävät aikaansa täällä AV:lla marmattaen punkkulasi kourassa miten miehet sitä ja miehet tätä. Kyynisiä akkoja tulee joka tuutista, ei ihme että nuorempi ja avarakatseisempi nainen kiinnostaa enemmän.
Sehän on hyvä, että mieleisiä naisia löytyy. Kannattaa viettää aikaa heidän seurassaan eikä roikkua täällä palstalla. Hyvää kesää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän on hyvä, että mieleisiä naisia löytyy. Kannattaa viettää aikaa heidän seurassaan eikä roikkua täällä palstalla. Hyvää kesää.
Kiitos, samoin sinulle. Olinkin juuri menossa harrastamaan seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsestään huolta pitävä, lihaksikas, hyvät geenit omaava mies kaataa naisia iästä riippumatta. Vielä jos on sosiaalisesti lahjakas ja omaa psykologista silmää. Game ower naisille.
Miten tämä on game over (tätä ehkä tarkoitit?) naisille, koska eikö niitä naisia juuri yritetä iskeä? Vai miten game over, tai ymmärrätkö mitä game over tarkoittaa suomeksi?
Tarkoittaa sitä että kun sedällä on palikat kunnossa, taloudellisesti, fyysisesti, ulkonäöllisesti ja sosiaalisesti. Se perseen saanti on älyttömän helppoa. Oli sitten kyseessä 18 tai 35v nainen.
Saanti taitaa tänne kirjoittavilla miehillä olla iso ongelma. Ihan vaan katkeruudesta päätellen.
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Ihmettelen sitä, että tämä aihe nostaa niin kiivasta keskustelua . Oma tytär on kaksikymppinen. Olen todella onnellinen, että hän ei seurustele 20-30 vuotta vanhemman miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saanti taitaa tänne kirjoittavilla miehillä olla iso ongelma. Ihan vaan katkeruudesta päätellen.
Ei taida keskiverto AV-naisenkaan seksielämä olla kunnossa kun täällä jonkun toisen panohommista jatkuvasti russuttavat. Ollaan kaikki runkkareita täällä. Fakta. Ja Petri vaan panee. Ei ihme että kateus herää sukupuolesta riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tämä keskustelu saa taas kerran arvostamaan omaa miestäni. Ikäeroa meillä on noin vuoden. Ihan eri kaliberia verrattuna näihin puolustelijoihin.
Sama juttu. Ei normaali mies noin ajattele kuin Petri ja nämä palstainkkelit.
Toisin kuin palstainkkelit Petri löytää hänelle sopivaa seuraa, ja haastattelun perusteella vaikuttaa olevan hyvin tietoinen ja analyyttinen omasta suhdetilanteestaan. Ei ehkä siis normaali mies, mutta ehkä poikkeaa muista ikäisistään jollain positiivisella tavalla koska saa mitä haluaa, olimmepa me siitä mitä mieltä tahansa.
Kaikki ihmiset ei koskaan kasva henkisesti aikuisiksi eivätkä he voi sille mitään. He viettävät sellaista elämää, mitä itse pitävät hyvänä. Ei kenelläkään ole siihen mitään sanomista.
Näitten petrien haastattelut on tärkeitä naisten lukea, että ymmärtää tällaisiakin miehiä olevan. Ihan vaan kaiken varalta.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen sitä, että tämä aihe nostaa niin kiivasta keskustelua . Oma tytär on kaksikymppinen. Olen todella onnellinen, että hän ei seurustele 20-30 vuotta vanhemman miehen kanssa.
Ei ehkä seurustele mutta saattaa nytkin olla tuolla jossain Petriä panemassa - ihan vaan huvikseen.
Mikä Petrissä on vinossa ja vialla.
Vierailija kirjoitti:
Artikkelin perusteella ei mikään, mutta jos AV:lta kysyt niin sairas wannabe-pedofiili joka ei itse asiassa ei edes voi nauttia itse valitsemastaan elämästä naisten kanssa jotka itse valitsevat hänen seuransa, vaan kaikilla on mielenterveysongelmia, ovat todennäköisesti hyvin rumia ja vastenmielisiä ja kaikin tavoin huonompia ihmisiä kuin AV:lla älyllisesti keskustelevat tasapainoiset ihmiset.
Parikymppisenä miehenä kyllä ketuttaa että kaikenmaailman Petrit tuolla sähläämässä ja säätämässä omiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Artikkelin perusteella ei mikään, mutta jos AV:lta kysyt niin sairas wannabe-pedofiili joka ei itse asiassa ei edes voi nauttia itse valitsemastaan elämästä naisten kanssa jotka itse valitsevat hänen seuransa, vaan kaikilla on mielenterveysongelmia, ovat todennäköisesti hyvin rumia ja vastenmielisiä ja kaikin tavoin huonompia ihmisiä kuin AV:lla älyllisesti keskustelevat tasapainoiset ihmiset.
Moneen kertaan lapsuudessa tunnepuolisesti hylätty taikinaruhoinen pullanaama - joka itsekin sanoo itseään daddy bodyksi. Avioerolapsi, jonka äiti on lähtenyt hooraamaan, ja hooraus sekä jatkuva nuoruuden ihannointi sekä sitoutumiskyvyttömyys on siirtynyt huorapetriin veren perintönä. Setämiesikäisenä hän jatkaa traumakäytöstään. Käyttää ihmisiä häikäilemättömästi hyväkseen. Manipuloi ja luultavasti työskentelee myynnissä tai markkinoinnissa. Kyllä av tietää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moneen kertaan lapsuudessa tunnepuolisesti hylätty taikinaruhoinen pullanaama - joka itsekin sanoo itseään daddy bodyksi. Avioerolapsi, jonka äiti on lähtenyt hooraamaan, ja hooraus sekä jatkuva nuoruuden ihannointi sekä sitoutumiskyvyttömyys on siirtynyt huorapetriin veren perintönä. Setämiesikäisenä hän jatkaa traumakäytöstään. Käyttää ihmisiä häikäilemättömästi hyv
Kyllä AV:lta irtoaa aina tiukkaa analyysia. Ajattelitko että naiset innostuvat kuvailemasi kaltaisesta hahmosta?
Ei naisilla käy tuollaiset asiat mielessäkään. Et taida tuntea naisten ajatusmaailmaa.