IL: Helsinkiläinen Petri, 49, on tapaillut avioeronsa jälkeen vain parikymppisiä naisia
49-vuotias Petri kertoo tässä jutussa avoimesti siitä, miltä tuntuu deittailla nuorempia naisia. Petrin nuorin deittikumppani on ollut 19-vuotias. Suhde oli intohimoinen.
-Julkisella paikalla saattoi näyttää siltä, että olemme isä ja tytär. Onneksi kummankaan tuttuja ei tullut vastaan, joten ei tarvinnut selitellä kenellekään. Olisi voinut syntyä ikävä tilanne.
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/c40e0f9c-4a76-4c6e-9e26-62c4ad8864ab
Kommentit (796)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä keski-ikäisten naisten profiileja selailleena ymmärrän hyvin mitä Petri sanoo artikkelissa: pelkkä lista ei-toivotuista ominaisuuksista ja joka toisella Minna Canth -quote "Kaikkea muuta paitsi puolikuollutta elämää", ja sitten nämä naiset viettävät aikaansa täällä AV:lla marmattaen punkkulasi kourassa miten miehet sitä ja miehet tätä. Kyynisiä akkoja tulee joka tuutista, ei ihme että nuorempi ja avarakatseisempi nainen kiinnostaa enemmän.
Vanhemmat naiset ovat kyynistyneet omanikäisten miesten vuoksi. Nuori naiivi nainen kyynistyy myös ajan myötä, kunhan kerää mieskokemuksia.
Osuit täsmälleen oikeaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketju täynnä katkeria vanhoja naisia.
Miksi ja mistä tässä pitäisi katkera olla? Mua lähinnä haukotuttaa Petrin kaltaiset tyypit.
N46
Samat sanat! Ihan yks hailee, jos joku Petri on kiinnostunut pikkulikoista. Kunhan jättää tyttäreni rauhaan, niin hyvä on.
Itse olen naimisissa, eikä miehelläni ole tarve kuolata nuorten naisten perään.
Omanikäset vaistoaa tossa epelissä jotain kypsymätöntä. On järjellisesti/hengellisesti tyttösten asteella..
Hyvä ettäexvaimo pääsi eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse luen aina AV:ta ennen seksiä. Kiihotun keski-ikäisten naisten voivottelusta.
Nauroin tälle ääneen.
Jos sulla on nainen, sitä ei naurata. Satavarmaa.
Asetan joskus kännykän naisen selän päälle ottaessani hänet takaapäin, ja luen parhaimmat huudatukset naiselle ääneen, matkien keski-ikäisen naisen narisevaa marmatusta. Marmatukseni peittyessä hänen voihkintaansa tiedän milloin on oikea hetki tarttua häntä hiuksista ja työntyä hänen sisäänsä entistä kiihkeämmin. Upea nelikymppinen nainen.
🤣 vedet silmissä täällä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä keski-ikäisten naisten profiileja selailleena ymmärrän hyvin mitä Petri sanoo artikkelissa: pelkkä lista ei-toivotuista ominaisuuksista ja joka toisella Minna Canth -quote "Kaikkea muuta paitsi puolikuollutta elämää", ja sitten nämä naiset viettävät aikaansa täällä AV:lla marmattaen punkkulasi kourassa miten miehet sitä ja miehet tätä. Kyynisiä akkoja tulee joka tuutista, ei ihme että nuorempi ja avarakatseisempi nainen kiinnostaa enemmän.
Vanhemmat naiset ovat kyynistyneet omanikäisten miesten vuoksi. Nuori naiivi nainen kyynistyy myös ajan myötä, kunhan kerää mieskokemuksia.
Osuit täsmälleen oikeaan!
Summa summarum: kannattaa valita nuorempi nainen joka ei ole vielä kyynistynyt. Ollapa vaan itsellä yhtä lailla veintiä kuin Petrillä.
Vierailija kirjoitti:
Uskooko jengi oikeesti näitä keltaisen lehdistön juttuja? Voisihan sitä itsekin vinkata jonkun jutun ja lässyttää läpiä päähänsä jtn suhdeshaibaa rahan eteen.
Mikä tässä on epäuskottavaa? Ihan havaittu ilmiö, oli siitä itse mitä mieltä tahansa. Jodelissa oikeilla kanavilla pyöriessä tämä käy kyllä aika nopeasti selville että tätä todellakin tapahtuu, ja Petrikin mainitsi Jodelin artikkelissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekkin nuorenpana hairahduin vanhan miehen matkaan ja nyt ajattelen, että hyi hitto, mitä tuli tehtyä. Nuorena sitä on naivi ja hyväuskoinen, kun kehutaan maasta taivaisiin. Vanha mies on tylsä ja tapoihinsa pinttynyt. Nuoret miehet ovat elämän ja seikkailunhaluisia. Hyväksikäyttöä tuo on vanhan ukon puolelta.
Taisi tuo vanhempi mies vaihtaa sinut nopeasti vielä nuorempaan? Siitäkö katkeruutesi?
Sitten itketään kun on muka yksinäisyysepidemia.. En usko enää hetkeäkään miesten uhriutumista jos naisen vaihto on näin iisiä.
Tulkaa yksinäisiksi.
Eri
Puhut top 20% miehistä ikään kuin he edustaisivat kaikkia miehiä.
Hyi hitto. Kuka noin nuori haluaa tuollaisen papan. Olen itse jo 38v, mutta en ottaisi 50 v miestä. Uskokaa vaan miehet, kyllä se ikä näkyy teissäkin vaikka ette halua sitä uskoa. Itse kelpuutaan vain suunnilleen saman ikäisen kumppanin kuin itse olen. Tällaiset kaksikymppisiin sekoavat miehet on minusta selvä varoitusmerkki. Jotain on vinossa, joko ovat pedareita tai jotenkin jälkeen jääneitä, jos omien lasten ikäisten seura kiinnostaa. Samoin kyllä naisessakin, jotain isällistä hyväksyntää tuossa haetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekkin nuorenpana hairahduin vanhan miehen matkaan ja nyt ajattelen, että hyi hitto, mitä tuli tehtyä. Nuorena sitä on naivi ja hyväuskoinen, kun kehutaan maasta taivaisiin. Vanha mies on tylsä ja tapoihinsa pinttynyt. Nuoret miehet ovat elämän ja seikkailunhaluisia. Hyväksikäyttöä tuo on vanhan ukon puolelta.
Taisi tuo vanhempi mies vaihtaa sinut nopeasti vielä nuorempaan? Siitäkö katkeruutesi?
Sitten itketään kun on muka yksinäisyysepidemia.. En usko enää hetkeäkään miesten uhriutumista jos naisen vaihto on näin iisiä.
Tulkaa yksinäisiksi.
Eri
Enemmistö miehistä on naisille näkymättömiä. Tiedostavat vain miehet, joita haluavat, olivat sitten kusipäitä tai eivät.
Vierailija kirjoitti:
Hyi hitto. Kuka noin nuori haluaa tuollaisen papan. Olen itse jo 38v, mutta en ottaisi 50 v miestä. Uskokaa vaan miehet, kyllä se ikä näkyy teissäkin vaikka ette halua sitä uskoa. Itse kelpuutaan vain suunnilleen saman ikäisen kumppanin kuin itse olen. Tällaiset kaksikymppisiin sekoavat miehet on minusta selvä varoitusmerkki. Jotain on vinossa, joko ovat pedareita tai jotenkin jälkeen jääneitä, jos omien lasten ikäisten seura kiinnostaa. Samoin kyllä naisessakin, jotain isällistä hyväksyntää tuossa haetaan.
Onpa hirvittävää että on olemassa aikuisia ihmisiä joilla on erilaiset mieltymykset kuin sinulla. Heissä on pakko olla jotain pahasti vialla koska eivät ajattele ja elää kuin täydellisen tasapainoinen sinä.
Heh, olen tainnut tämän Petrin (tai jonkun vastaavan) bongata pari kertaa Kampin keskuksessa lounasaikaan. Kiinnittänyt huomion kun vanhemman näköinen tyyppi kävelee käsikädessä tosi nuoren ja ihmeellisen laittautuneen korkokenkäisen naisen kanssa.
Kiinnittää kyllä huomion, mutta lähinnä niin että todellakin tunnistaa mistä "asetelmasta" on kyse.
Mietin myös et miksi aina nää sugarbaby tms. järjestelyt kävelee käsikädessä joka paikassa. Jotenkin näen aika harvoin normipareja pitämässä toisiaan lanteilta tms. paitsi ehkä iltaisin tai juhlissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulkaa yksinäisiksi.
Eri
Kaikki miehet käyttäytyisivät samoin jos vain pystyisivät. Siksi yksikään mies ei ansaitse empatiaa.
Tulkaa yksinäisiksi.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Heh, olen tainnut tämän Petrin (tai jonkun vastaavan) bongata pari kertaa Kampin keskuksessa lounasaikaan. Kiinnittänyt huomion kun vanhemman näköinen tyyppi kävelee käsikädessä tosi nuoren ja ihmeellisen laittautuneen korkokenkäisen naisen kanssa.
Kiinnittää kyllä huomion, mutta lähinnä niin että todellakin tunnistaa mistä "asetelmasta" on kyse.
Mietin myös et miksi aina nää sugarbaby tms. järjestelyt kävelee käsikädessä joka paikassa. Jotenkin näen aika harvoin normipareja pitämässä toisiaan lanteilta tms. paitsi ehkä iltaisin tai juhlissa?
Statussymboli, vähän niin kuin urheiluauto? Noloa.
Néégereihin sekaantuneiden ma mupatjojen sairaat valinnat ottavat nyt koville, kun komeat valkoiset miehet ja ihanat valkoiset naiset haluavat pitää hauskaa keskenään ja keskittymään laatuun, muslimiroskan sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Omanikäset vaistoaa tossa epelissä jotain kypsymätöntä. On järjellisesti/hengellisesti tyttösten asteella..
Hyvä ettäexvaimo pääsi eroon.
Tuskin vaistoavat. Keskimääräinen AV-tantta olisi Petrin kohdatessaan todennäköisesti sulaa vahaa. Naurattaa tää keskustelu kun naiset väittää että näkisivät päällepäin Petrin kaltaisista miehistä että on juuri tulossa panemasta nuorikkoaan, kun todellisuudessa nämä Petrit on just niitä psykologista silmää omaavia hillittyjä pelimiehiä joiden perään naiset huokailee iästä riippumatta vaikka täällä muuta väittävät. Nähty on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Statussymboli, vähän niin kuin urheiluauto? Noloa.
Mutta monen vahvasti narsistisen miehen fantasia! Kerran yksi setämies kertoi minulle jopa unestaan (!), jossa nuori tyttö tarttuu hänen käteensä, ja heitä kuvaa paparazzi. Se tuntuu hänestä hyvältä ja kiihottavalta. Ja tämä mies oli naimisissa.
Viesti 534/538 Kenties, mutta kaikki naiset käyttäytyvät JO tuolla tavalla, koska voivat. :)
Tiedän tasan tarkkaan millaisia 18-19v naisia hän tapailee. Nämä ovat yleisemmin mielenterveysongelmaisia, joilla on rahahuolia ja siksi lähtevät tuohon.
Eli hyväksikäyttää huonossa asemassa olevia mielenterveyshäiriöisiä nuoria naisia.
Tosi harmihan se on.
Vierailija kirjoitti:
Néégereihin sekaantuneiden ma mupatjojen sairaat valinnat ottavat nyt koville, kun komeat valkoiset miehet ja ihanat valkoiset naiset haluavat pitää hauskaa keskenään ja keskittymään laatuun, muslimiroskan sijaan.
Tänään juuri näin salilla sellaisen 40 v blondin naisen pienen ja laihan nee kerihoitonsa kanssa. Alkoi kuvottaa, ja pian pitikin jo lähteä pois. Nainen ei ollut viehättävä, mutta silti pitää ihmetellä mikä liikkuu näiden ma mupatjojen päässä. Ihan oikeasti.
Asetan joskus kännykän naisen selän päälle ottaessani hänet takaapäin, ja luen parhaimmat huudatukset naiselle ääneen, matkien keski-ikäisen naisen narisevaa marmatusta. Marmatukseni peittyessä hänen voihkintaansa tiedän milloin on oikea hetki tarttua häntä hiuksista ja työntyä hänen sisäänsä entistä kiihkeämmin. Upea nelikymppinen nainen.