Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Helsinkiläinen Petri, 49, on tapaillut avioeronsa jälkeen vain parikymppisiä naisia

Vierailija
02.08.2025 |

49-vuotias Petri kertoo tässä jutussa avoimesti siitä, miltä tuntuu deittailla nuorempia naisia. Petrin nuorin deittikumppani on ollut 19-vuotias. Suhde oli intohimoinen.

-Julkisella paikalla saattoi näyttää siltä, että olemme isä ja tytär. Onneksi kummankaan tuttuja ei tullut vastaan, joten ei tarvinnut selitellä kenellekään. Olisi voinut syntyä ikävä tilanne.

https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/c40e0f9c-4a76-4c6e-9e26-62c4ad8864ab

Kommentit (796)

Vierailija
461/796 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsestään huolta pitävä, lihaksikas, hyvät geenit omaava mies kaataa naisia iästä riippumatta. Vielä jos on sosiaalisesti lahjakas ja omaa psykologista silmää. Game ower naisille.

Mikä on game ower? Ower?

Eivät osaa kirjoittaa kun koulut on käymättä. Aikuinen nainen pelottaa, tietävät olevansa alakynnessä. 

Vierailija
462/796 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

459/459 Olen tohtoriksi väitellyt yliopistotutkija, ja epäilemättä sinua huomattavasti älykkäämpi. Koulutuksesi ei minua kiinnosta, ja jo iän puolesta tuskin pääsisit jatkoon.

🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/796 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsestään huolta pitävä, lihaksikas, hyvät geenit omaava mies kaataa naisia iästä riippumatta. Vielä jos on sosiaalisesti lahjakas ja omaa psykologista silmää. Game ower naisille.

Miten tämä on game over (tätä ehkä tarkoitit?) naisille, koska eikö niitä naisia juuri yritetä iskeä? Vai miten game over, tai ymmärrätkö mitä game over tarkoittaa suomeksi?

Vierailija
464/796 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia aina vi tuttaa kun vastaan tulee harvinainen mies, joka kykenee olemaan yhtä hypergamistinen kuin keskimääräinen nainen. Saavat maistaa omaa lääkettään.

Vierailija
465/796 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

459/459 Olen tohtoriksi väitellyt yliopistotutkija, ja epäilemättä sinua huomattavasti älykkäämpi. Koulutuksesi ei minua kiinnosta, ja jo iän puolesta tuskin pääsisit jatkoon.

Täällä näitä "tohtoreita" piisaa. Komeroituneet nuoria naisia hehkuttamassa.

Surullinen palsta. 

Vierailija
466/796 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha, yliopistot on nörttien ja incelien valtakuntaa. Ei ihme, jos pitää ikähaitaria olla. Kaikella rakkaudella sanon tämän, kollega.

Vierailija
467/796 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni kyllä ällöttää todella paljon ajatuskin siitä että joku mies ja joku nainen tuolla varmaan nytkin harrastavat molempia tyydyttävää seksiä.

Tyytyisivät seksittömään ja intohimottomaan elämään niinkuin me tavalliset ihmiset täällä AV:lla. 

Vierailija
468/796 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha, yliopistot on nörttien ja incelien valtakuntaa. Ei ihme, jos pitää ikähaitaria olla. Kaikella rakkaudella sanon tämän, kollega.

Kaikki eivät ole inceleitä niin kuin sinä, kollega hyvä. Tietäisitpä miten monen nuoren naisen täyttymys komea opettaja onkaan. Tällä hetkellä kierroksessa nätti 18-vuotias. Opettaja-oppilas-roolileikit ovat hänen suosikkejaan. 😉

Vierailija
469/796 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäni kyllä ällöttää todella paljon ajatuskin siitä että joku mies ja joku nainen tuolla varmaan nytkin harrastavat molempia tyydyttävää seksiä.

Tyytyisivät seksittömään ja intohimottomaan elämään niinkuin me tavalliset ihmiset täällä AV:lla. 

Heterosuhteiden orgasmikuilu on niin surullinen naisen kannalta, että tämä kuvaa onneksi heteroseksinharrastajien vähemmistöä. 

Vierailija
470/796 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki eivät ole inceleitä niin kuin sinä, kollega hyvä. Tietäisitpä miten monen nuoren naisen täyttymys komea opettaja onkaan. Tällä hetkellä kierroksessa nätti 18-vuotias. Opettaja-oppilas-roolileikit ovat hänen suosikkejaan. 😉

Onneksi ei tiedä, että ope kirjoittelee Vauvapalstalle.. Katsohan vähemmän por noa, alkaa olla jo vaaralliset harhat päällä.

-eri

Vierailija
471/796 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkait minäkin teen. Olen 40v mies ja suurin osa naisista on nuoria. Kun pitää itsensä kunnossa niin kyllä kelpaa.

Vierailija
472/796 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No viimeistään nyt jäit kiinni provoilusta, ope. 

Vierailija
473/796 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heterosuhteiden orgasmikuilu on niin surullinen naisen kannalta, että tämä kuvaa onneksi heteroseksinharrastajien vähemmistöä. 

In pick-me-girls we trust! T:sovinistit 

Vierailija
474/796 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petri vois kyllä avata lisääkin meille inceleille vähän miten homma toimii. Voisin maksaa siitä.. 

Vierailija
475/796 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petri vois kyllä avata lisääkin meille inceleille vähän miten homma toimii. Voisin maksaa siitä.. 

Vierailija
476/796 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petrin tyyppinen mies varmasti järjestäisi rahasta inceleille konsulttitoimintana tyyristä opastusta. Löytyy varmasti myös lisähintaan pedaripiirteistä vikittelyopastusta. Nämä miehet tiedetään,

Vierailija
477/796 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan varakas ja komea, ei muuten olisi mahdollista.

Petrillä on dad body. Petri on hyvä kuuntelemaan ja keskustelemaan. Etsii naisia, joilla on ikähaarukka, johon hän kuuluu. Monilla nuorilla naisilla on daddy fetissi, mikä latistaa tunnelmaa. 

Nuoret naiset ovat kepeitä ja iloisia. Vanhemmiten naiset kyynistyvät ja vaatimuksista kasvaa. Myös rupsahtanut naama ahdistaa Petriä. Toki tiedostaa oman vanhenemisensa. 

Näin kertoi Petri 

Kaikkea hyvää hänelle. Taidan keittää kahvit.

Vierailija
478/796 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille pedarihuutelijoille tiedoksi että suojaikäraja on 16 vuotta. Jos Petri olisi kiinnostunut vieläkin nuoremmista niin sekin olisi täysin laillista.

Vierailija
479/796 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinkait minäkin teen. Olen 40v mies ja suurin osa naisista on nuoria. Kun pitää itsensä kunnossa niin kyllä kelpaa.

Naurattaa aina kun täällä tuntemattomat yrittää esittää tuntemattomille miten oma elämä on täydellistä. Voihan jokainen uskotella mitä vaan. Itse olen astronautti ja lääkäri. Ja huippumalli. Mutta täällä sitä silti vaan keskustellaan huippuälykkäiden ja superkauniiden/komeiden kanssa. Kukaan ei muka edusta sitä keskivertoa tai jopa alempaa luokkaa mitä täällä kuitenkin lähes kaikki on. 

Vierailija
480/796 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on game ower? Ower?

Eivät osaa kirjoittaa kun koulut on käymättä. Aikuinen nainen pelottaa, tietävät olevansa alakynnessä. 

Tämä. Opistoinssejä ja muuta amiskamaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän