Paljonko on säästöjä riihikuivaa?
Itellä 2500e. Olen ihan tyytyväinen ja turvaa taloutta. Vuokralla asun.
Kommentit (37)
1100€. Muuten joku 60000-70000€ sijoitusasunnossa ja eläkerahastossa. Suurin osa trollaa näihin ketjuihin
Vierailija kirjoitti:
Mitä aloittaja laskee riihikuivaksi?
Vessapaperin. 🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Kannatta varoa ettei riihikuiva kärähdä näillä helteillä.
Minulla riihi puolillaan fyffee...🤑🤑🤑🤑
Vierailija kirjoitti:
Kiva aloitus ja typerät vastaukset.
Paska aloitus ja kivat vastaukset ...🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roope Ankka.
Sairaslomalla 8kk, työt alkaa syyskuussa. Sen verran riihikuivaa on, etten hakenut sairaskorvausta enkä mitään tukia. Sain opiskella rauhassa. Eipä lapsia, eipä naisystävää. Itseeni satsasin.
-Monomaanisesti polymaatikko-
Veikkaan, et noin 1000-1200e.
Oon toimeentulotuella ja pakko säästää kaikesta kun ei ikinä tiedä mihin tää hallitus ajaa kansan.
Noin 70000 (tilit, osakkeet, rahastot). Ostin eilen auton käteisellä, niin saldo pieneni hiukan.
Seteleinä on ehkä satanen pari, en ole laskenut.
Pari tonnia tilillä käyttörahaa. Muuten sijoitussalkussa lähinnä pörssiosakkeissa. Ei rahaa kannata tuottamattomana makuuttaa. Eurot pitää laittaa töihin!
Ei yhtään, juurikaan
Mulla menee jemmaan 20 e lääkekuluja, osa vakuutuksista jne eli mitä vuodessa menee /12 ja sen laitan sivuun joka kk. Maksan laskut heti tilipäivänä, jätän loput tilille. Kuun vika pv jätän tilille näiden osasäästöjen lisäksi tonnin ja jokaisen euron ja sentin laitan asuntolainan lisälyhennykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isoisän perintöriihen mätiä seiniä ei nyt lasketa.
Käytiin riihessä naapurissa. Oisko olu 70 luku. Oli hirsistä tehty. Siellä oli kuivaa. Oli kesä
112 587,72€ näyttää tilin saldo.