Totuus: nuorta naista ällöttää keski-ikäissten miesten flirtt
Nuorta naista ällöttää keski-ikäisten miesten flirtti. Nuorilla naisilla on tarjontaa nuorista miehistäkin. Mitä nämä "vanhukset" kuvittelevat itsestään?
Kommentit (62)
Keskiverto nuori nainen ei ajattele, näe tai kuule keski-ikäisiä miehiä. Muu on niiden miesten omia harhoja.
Tiedän, koska muista hyvin, millaista se oli. Nuoren naisen maailmassa oli vanhukset, eli kaikki 30+ ja sitten oli se oma vertaisryhmä, n. 20-25-vuotiaat, joista löytyi yleensä se kiinnostuksen kohde.
Mutku pitäis päästä panemaan. Tv. IsoJorkki
Toinen totuus:
Nuorta naista ei ällötä keski-ikäisten miesten flirtti.
Tykkäävät, saatana.
Vierailija kirjoitti:
Keskiverto nuori nainen ei ajattele, näe tai kuule keski-ikäisiä miehiä. Muu on niiden miesten omia harhoja.
Tiedän, koska muista hyvin, millaista se oli. Nuoren naisen maailmassa oli vanhukset, eli kaikki 30+ ja sitten oli se oma vertaisryhmä, n. 20-25-vuotiaat, joista löytyi yleensä se kiinnostuksen kohde.
Tämä on niin totta. Minulle 30+ miehet oli ihan ilmaa, niitä ei ollut "olemassa" silloin. 😄
Se on vain sinun henkilökohtainen totuus.
Arvaapa, kiinnostaako mua, mikä teitä ällöttää.
Vierailija kirjoitti:
Sekoile täällä palstalla vaan, me tädit (sedät ja tädit) pidetään sinut riittävän koukussa, niin saavat nuoret olla IRL rauhassa. Tui tui.
Miehet tekevät lähinnä itsestään naurettavan lähestyessään huomattavasti nuorempaa naista. Sitten on nämä itämaisten kanssa kulkevat miehet. On kuin mainos sille, ettei kotimaista naista lohkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on niin totta. Minulle 30+ miehet oli ihan ilmaa, niitä ei ollut "olemassa" silloin. 😄
Muistan 19v kun 27 v yritti flirttailla. Kammotti, miten vanha äijä.
Yllättävän moni teiniritsa haaveilee salaa suonikkaasta setäsiittimestä.
No miksi ne itse kuitenkin flirttailevat vanhemmille miehille? Aika montaa on tullut nusaistuakin. M55
Vierailija kirjoitti:
Miehet tekevät lähinnä itsestään naurettavan lähestyessään huomattavasti nuorempaa naista. Sitten on nämä itämaisten kanssa kulkevat miehet. On kuin mainos sille, ettei kotimaista naista lohkea.
No eipä paljon heilauta jos olen jonkun mielestä nauretttava. Ei tunnu missään. Aina kannattaa kokeilla, ei siinä mitään menetäkään ja aina silloin tällöin saakin jotain.
Vierailija kirjoitti:
No miksi ne itse kuitenkin flirttailevat vanhemmille miehille? Aika montaa on tullut nusaistuakin. M55
Varmaan samasta ayystä kuin nuoret miehet flirttailevat vanhemmille naisille.
Tää on vaan nuorison harhoissa elämistä. Luulevat, että kaikki ovat heistä kiinnostuneita.
P. S. Ehkä lääkitys voisi auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Aivan sama ällöttääkö vai ei. Välillä saa kuitenkin nuorta pesää kun vaan sitkeästi yrittää. Siinähän ällöttelette vaikka maailman tappiin.
Miehillä on kovat luulot itsestään. Nuorilla miehillä se kovuus löytyy sieltä toisesta päästä🤭
Riippuu ihmisestä. Nuorena aikuisena oli monenikäistä tarjokasta. Mulla oli 9 v nuorempi heila ja 16 v vanhempi ja kaikkea siltä väliltä. Kyse on persoonasta.
Vierailija kirjoitti:
Kullankaivajat erikseen. Ei niitäkään oikeasti kiinnosta vanhat miehet, vaan raha.
Kerro vielä, että maapallo on pyöreä ym. itsestään selvyyksiä.