Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Totuus: nuorta naista ällöttää keski-ikäissten miesten flirtt

Vierailija
02.08.2025 |

Nuorta naista ällöttää keski-ikäisten miesten flirtti. Nuorilla naisilla on tarjontaa nuorista miehistäkin. Mitä nämä "vanhukset" kuvittelevat itsestään?

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro vielä, että maapallo on pyöreä ym. itsestään selvyyksiä.

Vierailija
2/62 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiverto nuori nainen ei ajattele, näe tai kuule keski-ikäisiä miehiä. Muu on niiden miesten omia harhoja.

Tiedän, koska muista hyvin, millaista se oli. Nuoren naisen maailmassa oli vanhukset, eli kaikki 30+ ja sitten oli se oma vertaisryhmä, n. 20-25-vuotiaat, joista löytyi yleensä se kiinnostuksen kohde.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutku pitäis päästä panemaan. Tv. IsoJorkki

Vierailija
4/62 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen totuus:

Nuorta naista ei ällötä keski-ikäisten miesten flirtti.

Tykkäävät, saatana.

Vierailija
5/62 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskiverto nuori nainen ei ajattele, näe tai kuule keski-ikäisiä miehiä. Muu on niiden miesten omia harhoja.

Tiedän, koska muista hyvin, millaista se oli. Nuoren naisen maailmassa oli vanhukset, eli kaikki 30+ ja sitten oli se oma vertaisryhmä, n. 20-25-vuotiaat, joista löytyi yleensä se kiinnostuksen kohde.

Tämä on niin totta. Minulle 30+ miehet oli ihan ilmaa, niitä ei ollut "olemassa" silloin. 😄

Vierailija
6/62 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vain sinun henkilökohtainen totuus.

Vierailija
7/62 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaapa, kiinnostaako mua, mikä teitä ällöttää.

Vierailija
8/62 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekoile täällä palstalla vaan, me tädit (sedät ja tädit) pidetään sinut riittävän koukussa, niin saavat nuoret olla IRL rauhassa. Tui tui.

Vierailija
9/62 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tekevät lähinnä itsestään naurettavan lähestyessään huomattavasti nuorempaa naista. Sitten on nämä itämaisten kanssa kulkevat miehet. On kuin mainos sille, ettei kotimaista naista lohkea.

Vierailija
10/62 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on niin totta. Minulle 30+ miehet oli ihan ilmaa, niitä ei ollut "olemassa" silloin. 😄

Muistan 19v kun 27 v yritti flirttailla. Kammotti, miten vanha äijä. 

Vierailija
11/62 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän moni teiniritsa haaveilee salaa suonikkaasta setäsiittimestä.

Vierailija
12/62 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi ne itse kuitenkin flirttailevat vanhemmille miehille? Aika montaa on tullut nusaistuakin. M55

Vierailija
13/62 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet tekevät lähinnä itsestään naurettavan lähestyessään huomattavasti nuorempaa naista. Sitten on nämä itämaisten kanssa kulkevat miehet. On kuin mainos sille, ettei kotimaista naista lohkea.

No eipä paljon heilauta jos olen jonkun mielestä nauretttava. Ei tunnu missään. Aina kannattaa kokeilla, ei siinä mitään menetäkään ja aina silloin tällöin saakin jotain.

Vierailija
14/62 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi ne itse kuitenkin flirttailevat vanhemmille miehille? Aika montaa on tullut nusaistuakin. M55

Varmaan samasta ayystä kuin nuoret miehet flirttailevat vanhemmille naisille. 

Vierailija
15/62 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on vaan nuorison harhoissa elämistä. Luulevat, että kaikki ovat heistä kiinnostuneita.

Vierailija
16/62 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

P. S. Ehkä lääkitys voisi auttaa.

Vierailija
17/62 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Aivan sama ällöttääkö vai ei. Välillä saa kuitenkin nuorta pesää kun vaan sitkeästi yrittää. Siinähän ällöttelette vaikka maailman tappiin.

Vierailija
18/62 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on kovat luulot itsestään. Nuorilla miehillä se kovuus löytyy sieltä toisesta päästä🤭

Vierailija
19/62 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihmisestä. Nuorena aikuisena oli monenikäistä tarjokasta. Mulla oli 9 v nuorempi heila ja 16 v vanhempi ja kaikkea siltä väliltä. Kyse on persoonasta.

Vierailija
20/62 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kullankaivajat erikseen. Ei niitäkään oikeasti kiinnosta vanhat miehet, vaan raha.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi