Onko joku huomannut, että mitä syvemmäksi lama menee, sitä enemmän hesari hehkuttaa "ostovoimaisia paikkoja"
Ensin se myötähäpeää aiheuttava Hanko-artikkeli ja heti perään tuo A la Park, jossa Range Rover sponssaa 119e puistoateriaa ja toimittaja sanojensa mukaan huomaa kelloista ja laukuista että "ostovoimaa on".
Tapahtumia brändätään myös sellaisiksi että tärkeintä ei ole sisältö vaan se että voi somettaa olleensa siellä ja signaloida toimittajalle ettei vaan ole köyhä.
Mistä tuo kumpuaa?
Kommentit (4)
Noin yleisesti ottaen vaikeina aikoina korostuu pyrkyryys ja se että tiettyjen ihmisten pitää päästä näyttämään että rahaa on.
Vaikka se olisi joku 290e lippu jonkun Anna Puun joogaretriittiin Himoksella, kyllä sinne rynnätään jotta voidaan instassa signaloida että tähänkin oli varaa. Katsokaa minua.
A la park ei nyt ollut ihan mahdottoman hintainen, jos vertaa johonkin ruissiin.
Mutta kyllä siinä tietty pyrkyriviba oli michelin-kokkeineen ja tartarpihveineen. En varmaan toiste mene mutta kiva yksittäiskokemus.
Jonkun median toimittaja kyllä minut nappasi kuvaan mutta ei se mua haittaa :D
Eihän sinne edes riittänyt hesarin mukaan tarpeeksi asiakkaita. Tappion puolelle meni.
ihminen on primitiivinen laumaeläin. näinä aikoina etenkin keskiluokkaisen kaupunkilaisnaisen on elintärkeää näyttäytyä näillä viininhaistelufestareilla ettei vaan näyttäisi vähävaraiselta, josta on tullut yhteiskunnan pahin kirosana
ei sillä, kävin tuolla mutta huvittavinta oli vappu pimiän "keskustelukerho" siitä mikä olisi hyvä lämpötila šamppanjalle...