Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia jos mies kokee epävarmuutta siitä että hänen nainen on yläosattomissa rannalla?

Vierailija
25.06.2023 |

Ollaan siis Espanjassa ja niin kuin moni varmasti tietääkin niin ilman yläosaa oleminen rannoilla on varsin yleistä täällä. Munkin tyttöystävä tykkää olla rinnat paljaana rannalla mutta jotenki se tuntuu vähän oudolle ku kaikki miehet pääsee vapaasti katsomaan yksityisiä alueita

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävarmuudestahan se kielii ja on normaalia, koska valtaosalla meistä on epävarmuuksia. Voit miettiä, miksi muiden miesten katseet tuntuvat sinust pahalta?

Vierailija
2/18 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epävarmuudestahan se kielii ja on normaalia, koska valtaosalla meistä on epävarmuuksia. Voit miettiä, miksi muiden miesten katseet tuntuvat sinust pahalta?

koska he kuolaavat mun tyttöystävää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeen paljastava pukeutuminen kertoo siitä, että ihminen haluaa huomiota muilta, mikä ei tietenkään käy parisuhteessa, mutta sä oot rannalla. Siellä ollaan valmiiksi puolialastomina ja otetaan aurinkoa.

Vierailija
4/18 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaimoni oli nuorempana topless etelässä. Mua kutkutti oikein mukavasti se kun näin miesten vilkaisevan vaimoani.

Haluaisin vielä kokea sen mutta nyt vanhempana vaimo ei enää haluakaan.

Vierailija
5/18 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeen paljastava pukeutuminen kertoo siitä, että ihminen haluaa huomiota muilta, mikä ei tietenkään käy parisuhteessa, mutta sä oot rannalla. Siellä ollaan valmiiksi puolialastomina ja otetaan aurinkoa.

no joo tuo on totta mutta ilman yläosaa oleminen on ehkä vielä vähän eri. ap

Vierailija
6/18 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on siinä, etteivät miehet arvosta naista, jota muut eivät kadehdi. Jos olet vetäytynyt hiirulainen, mies patistaa pukeutumaan huoramaisemmin, jos taas huoramainen, mies valittaa epävarmuuttaan.

Ratkaisuhan tähän olisi tietysti huolehtia siitä, että on itselläkin menekkiä markkinoilla, mutta naiset ovat niin vastustamattomia. Ap on nalkissa.

Vierailija
7/18 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ilman yläosaa, on huomionhakuinen ja se tulee jatkumaan läpi elämän. Mieti haluatko olla sellaisen ihmisen kanssa?

Vierailija
8/18 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut asiat on sellaisia, jotka haluaisi ja kuuluukin pitää parisuhteen sisällä. Ymmärrän hyvin, että potentiaalisen vaimon tissit kuuluu tähän kategoriaan.

Vierailija
9/18 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on siinä, etteivät miehet arvosta naista, jota muut eivät kadehdi. Jos olet vetäytynyt hiirulainen, mies patistaa pukeutumaan huoramaisemmin, jos taas huoramainen, mies valittaa epävarmuuttaan.

Ratkaisuhan tähän olisi tietysti huolehtia siitä, että on itselläkin menekkiä markkinoilla, mutta naiset ovat niin vastustamattomia. Ap on nalkissa.

Ratkaisu on molemmilla kasvaa aikuiseksi.

Vierailija
10/18 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos myös itse peirät miestissisi, niin tilanne on tasa-arvoinen. Olen pienirintainen nainen ja olen uimahallissa huomannut, että monella miehellä on isommat ja mehukkaammat tissit kuin minulla.

Vierailija
11/18 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en hyväksyisi tuollaista tyttikseltä

Vierailija
12/18 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos myös itse peirät miestissisi, niin tilanne on tasa-arvoinen. Olen pienirintainen nainen ja olen uimahallissa huomannut, että monella miehellä on isommat ja mehukkaammat tissit kuin minulla.

Mehukkaammat😂

Vierailija
13/18 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella paha juttu jos pidät häntä omaisuutenasi. Se on häiriintynyttä.

Vierailija
14/18 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä helvetin hänen nainen? Ei se nainen mitään omaisuutta ole!!! Olet ihan häiriintynyt.

Vierailija
15/18 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olosi on epämukava, olet normaali. Jos olosi on OK, et välitä naisesta. Jos pidät siitä, olet aisuri.

Vierailija
16/18 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on erilaiset arvopohjat ja omiin arvoihini ei sopisi hillua rinnat paljaana muiden, kuin oman mieheni edessä. Tai esim naispuolisten ystävieni kanssa saunoessa.

Ymmärrän toki, jos muut näkevät asian toisin, eikä heitä moinen haittaa. Puolison kanssa olisi kuitenkin hyvä olla samoilla linjoilla tiettyjen arvojen kanssa, tai käy kuten aloittajalla tässä..

Vierailija
17/18 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rinnat eivät ole sinun, vaan kumppanisi. Hän päättää.

Olen itse ottanut etelässä aurinkoa ilman yläosaa ihan itsekseni ilman seuraa ja hyvin rauhassa sain olla. Järjestä pääsi kuntoon ja jatka elämää.

Vierailija
18/18 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapauta nainen luontoon. Hän ansaitsee parempaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä