Elovenan annospuuroon on typerää laittaa 1,5dl vettä
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Typeryyttä on ostaa noita annospusseja. Niiden hinnan murto-osalla saa puuron tehtyä normaaleista Elovenan hiutaleista ja makuaineet muista kaapissa olevista makuaineista, jos niitä haluaa sekaan.
Mulla on noita pusseja töissä. Siellä ei voi alkaa mitään puuroja alusta asti keittelee.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa tsekata sokerin määrä näissä Elovenan valmiissa annospuuroissa.
Juuri sopiva 127kcal välipalaksi, minulle on aivan sama mistä ne kalorit tulevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Typeryyttä on ostaa noita annospusseja. Niiden hinnan murto-osalla saa puuron tehtyä normaaleista Elovenan hiutaleista ja makuaineet muista kaapissa olevista makuaineista, jos niitä haluaa sekaan.
Mulla on noita pusseja töissä. Siellä ei voi alkaa mitään puuroja alusta asti keittelee.
Retkeillessä myös tosi käteviä. Voisihan annospussit retkelle tehdä itsekin, mutta kamala säätäminen jos jotain makuakin niihin haluaa.
40g (1,5dl) pikakaurahiutaleita ja 3dl vettä ohjeen mukaan. Ripaus suolaa ja mikroon 2min 750w. Mikrosta tullessa höysteetään pakkasesta otetuilla mustaherukoilla 100g ja puuro jäähtyy kun marjat sekoitetaan puuroon. On hyvää ja terveellistä.
Saman huomasin nuudeleista, ohjeen nestemäärä on liikaa, laitan vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeilepa saada yhtä nopeasti puuro niistä normihiutaleista, ei onnistu edes mikrossa. Rahallahan niitä saa.
Minulla ei ikinä ole niin kiire, etten ehtisi tehdä kaurapuuroa joko hauduttamalla tai mikrossa, tekotapa riippuu syöjien määrästä. Jos haluan kauraa nopeammin, teen penkkivellin eli junttapuuron, mikä muutenkin pitää nälkää paremmin kuin haudutettu puuro. Mihin helkkariin sullakin on niin kiire, ettei ennätä yhtä kaurapuuroa tehdä? Taitaa olla sulla vain huonoa ajansuunnittelua.
Minulla on. Koeta kestää.
Tämän viestin näpyttelyn aikana olisit saanut väsättyä monta penkkivelliä ja nielaistuakin ne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu pussista. Niissä mauissa on eroa että kuin pal vettä laitetaan. Johonkin tulee tosiaan vaan 1,25 dl. Toisissa mauissa on enempi hiutaleita, huomasin tän vahingossa.
Mihin tulee 1,25? Ainakin omena-kaneliin 1,5 pussin ohjeen mukaan ja tulee ihan velliä sillä määrällä.
Muistaakseni ainakin siihen ruis-luumu-pellavasiemen :) Kyllä muissakin mauissa oon nähnyt sitä.
Annospuuro Elovena, voi hyvänen aika sentään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeilepa saada yhtä nopeasti puuro niistä normihiutaleista, ei onnistu edes mikrossa. Rahallahan niitä saa.
No älä, ei tulisi mieleenikään annostella itse ja lisätä vesi vielä mikrottaa herranjestas, se on korvaamattomasta someajastani pois. Ajatuksenakin aivan kamala.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ainakin minulla kestää kattilalla jopa vähemmän aikaa kuin mikrossa. Tuollainen vähän reilu desi alkaa kiehumaan kullin luikauksessa ja sitten hiutaleet kiehumaan minuutiksi. Sitten antaa hautua hetken kannen alla niin puuro on valmis syötäväksi.
Nopeammin se tulee noin kun mikrottamalla. Näitä induktioliesien etuja tämä.
Käsittämätöntä sakkia kun jonkun syömisistäkin saadaan kamala katkeruus aikaiseksi. Toisilla on rahaa ja toisilla ei. Hyvin yksinkertaista.
En käytä annospuuroja mutta ihan oikeastiko joku mittaa noi? Ite kun teen puurot laitan ne silmämääräisesti ja hyvää tulee.