Haittaako naista, jos mies ei halua elämässään mitään, eikä se johdu masennuksesta?
Hän on vain tajunnut, ettei omistamista ole olemassa, eikä siten menetystäkään, eikä taivasta eikä helvettiä ja siksi nauttii joka hetkestä kepeän hyvänolontunteen vallassa. Ei halua ikinä ostaa mitään, ei halua omaa asuntoa, eikä mennä minnekään paitsi kuntosalille ja kävelylle, koska nauttii niistä, ei kehittääkseen itseään.
Tietenkin ihmisen pakolliset halut on, kuten vesi, ruoka, uni ja seksi. Ja sen takia mies haluaisi löytää sopivan naisen.
Kommentit (51)
Jaa, voisihan tuollaistakin olla kiinnostava kokeilla. Suhteet ovat kaatuneet siihen, kun miehet haluavat minulta asioita, joista en ole kiinnostunut. Joten jos mies ei vaatisi mitään, niin olisihan se vaihtelua.
Kuulostaisi siltä, että nainen olisi sulle niin kuin kaapissa koko ajan, ja ottaisit hänet sieltä vain tyydyttääksesi omat tarpeesi. Etkö näe itse tässä mitään outoa?
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaisi siltä, että nainen olisi sulle niin kuin kaapissa koko ajan, ja ottaisit hänet sieltä vain tyydyttääksesi omat tarpeesi. Etkö näe itse tässä mitään outoa?
Ei tietenkään näe, kun koko elämä on rakentunut hedonistisen tyydytyksen ja joutilaisuuden ympärille. Kivahan se olisi, jos joku vielä kävisi tekemässä ruokaa ja antamassa piparia.
Kyllä mua haittaisi, enkä suostuisi suhteeseen miehen kanssa, joka vain olla möllöttää, ilman mitään tulevaisuuden suunnitelmia. En mä mikään kunnianhimoinen uratykki ole, enkä sellaista kaipaa, mutta kyllä elässä pitää olla joku suunta ja suunnitelma ja edes ripaus uteliaisuutta ja yrittämisen halua parempaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mua haittaisi, enkä suostuisi suhteeseen miehen kanssa, joka vain olla möllöttää, ilman mitään tulevaisuuden suunnitelmia. En mä mikään kunnianhimoinen uratykki ole, enkä sellaista kaipaa, mutta kyllä elässä pitää olla joku suunta ja suunnitelma ja edes ripaus uteliaisuutta ja yrittämisen halua parempaan.
Ei se johda mihinkään pelastukseen, että joku tekee ahkeroitsee. Siinä on jo konflikti, että ajattelee elämänsä olevansa huonosti ja siksi kaipaa parempaan, joka on tietenkin harha. Sitten kun saavuttaa sen paremman, niin tyytymättömyys nostaa heti päätään ja taas pitää olla jahtaamassa jotain uutta, mahdollisesti uutta naista.
Etkö todella perustarpeiden lisäksi halua kuin kahta asiaa? Et kommentoinut sitä, millainen suhde sinun kanssa on silloin, kun perustarpeet on tyydytetty ja salilla käyty. Haluatko esim. puhua naisen kanssa vai oletko mieluummin omissa ajatuksissasi?
Rahan- ja materianhimon puuttuminen ei ole ongelma, mutta monet haluaa kumppanin, josta on seuraa ja joka tuo jotain (ainakin kiinnostavia keskusteluja, hauskoja juttuja) yhteiseen pottiin.
Masennuksesta sentään voi toipua, mutta että on vätys olematta masentunut. Mitähän iloa sellaisesta vätyksestä kenellekään olisi?
Olen nainen, eikä mullakaan ole tavoitteita. Otan elämän vastaan sellaisena kuin se tulee.
Eikös luonnonkansat elä näin?
Raatakoot muut ja tavoitelkoot yhä vihreämpää oksaa. 🤭😂
En silti ole aivoton möllöttäjä, päin vastoin. Päihteitä en käytä.
Taisit unohtaa mainita, että em. henkilö nauttii olostaan yleensä pienessä sievässä. Muutoin kai tuo tuskin on mahdollista.
Jos ei intressit kohtaa niin se haittaa. Olkoot toinen millainen vaan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se johda mihinkään pelastukseen, että joku tekee ahkeroitsee. Siinä on jo konflikti, että ajattelee elämänsä olevansa huonosti ja siksi kaipaa parempaan, joka on tietenkin harha. Sitten kun saavuttaa sen paremman, niin tyytymättömyys nostaa heti päätään ja taas pitää olla jahtaamassa jotain uutta, mahdollisesti uutta naista.
Joo ei todellakaan tarvitse tyytymättömänä jahdata asioita, mutta jos nyt edes sen verran tekisi, ettei tarvitse muiden rahoilla elellä.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen, eikä mullakaan ole tavoitteita. Otan elämän vastaan sellaisena kuin se tulee.
Mutta silti käytät kaikkia vempaimia innoissasi, jotka muut ovat keksineet, kun ovat olleet tavoitteellisia keksijöitä. Eikö tuollainen luonnonkansalainen pärjääkään ilman älylaitteita ja nettiä? 🤭😂
On varmasti naisia, joille tuollainen rauhallinen, vaatimaton elämä on unelma.
Mutta minulle tuo ei riittäisi. Tarvitsen rinnalleni aktiivisen miehen joka janoaa kokemuksia, unelmoi ja työskentelee unelmiensa eteen. Tarvitsen miehen joka innostuu kanssani seikkailusta, haluaa näkeä ja kokea. Osaan itsekin toki nauttia pienistä, arkisista asioista ja pysähtyä hengittämään kevään tuoksua sekä ihailemaan ohi lepattavaa perhosta, mutta en sopeutuisi elämään sillä tavalla.
Mua ei haittaisi. En ole itsekään koskaan halunnut mitään. Hoidan työvuorot, möllötän kotona ja välillä nautin ulkoilmasta. Olen ihan tyytyväinen. En jaksaisi ollenkaan ihmistä jonka kanssa pitäisi koko ajan suunnitella jotain ja olla menossa jonnekin.
Et halua tietenkään mitään, koska sinulla ei ole rahaa eikä mahdollisuuksia mihinkään. Hienoa että tyydyt tuohon.
Vierailija kirjoitti:
Haittaisi ainakin minua. Mitä tuollaisella nainen tekee? Sitä saa ruokkia ja tyydyttää, ja muuten se olla ollamöllöttää juuri ja juuri olemassa. Koirastakin on paljon enemmän iloa elämänkumppanina.
Jep, ,koska tärkeintä on painaa oravanpyörässä kieli vyön alla. Ihan vain siksi koska sitä ja tätä pitää olla.
Ymmärrän toki, että kunniaa kaipaavalle materialistille on täysin käsittämätöntä, että ei aina pidä haluta enemmän ja hienompaa. (joo, oli tuo sunkin kommentti kärjistetty)
Siksi toki on hyvä, että hankkii kumppanin, joka ajattelee suurin piirtein samalla tavalla.
Luulen että ottaisin mieluummin viherkasvin. Se on halvempi kuin mies.
Olet tarvehierarkian alatasolla. Pidemmän päälle alat itsekin kärsimään rahan puutteesta ja elämän merkityksettömyydestä. Lapsiahan et voi tuolla asenteella saada.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta silti käytät kaikkia vempaimia innoissasi, jotka muut ovat keksineet, kun ovat olleet tavoitteellisia keksijöitä. Eikö tuollainen luonnonkansalainen pärjääkään ilman älylaitteita ja nettiä? 🤭😂
Joo omaks iloks keksii eiku....
Haittaisi ainakin minua. Mitä tuollaisella nainen tekee? Sitä saa ruokkia ja tyydyttää, ja muuten se olla ollamöllöttää juuri ja juuri olemassa. Koirastakin on paljon enemmän iloa elämänkumppanina.