Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako yksinäisen ja ujon miehen lähteä ravintolaan illalla?

Vierailija
02.08.2025 |

Alkoholiakaan en juo. Ei vaan tapaa ihmisiä missään.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä siellä oikein ollut järkeä käydä. Selvänä kun on liikkeellä ja yksin niin kyllä se tuntui ikävälle vaikka yritti olla rennosti ym. mutta jos muilla ympärillä jatkuvaa puheensorinaa ja naurua niin ikävältä se tuntui.

Joku nuori naisporukka siellä oli, en tiedä jotain 20-25 ikävuoden paikkeilla kai olivat en osaa sanoa. Kovasti kyllä juttelivat minua reilusti vanhemman miesporukan kanssa ja koska oli melko lähellä korviin osui välillä puhetta ja kyllä se paikoin oli rivompaa puhetta et näköjään sitä vanhat miehet saa juttuseuraa vaikkei se muuhun johtaisi mutta kumminkin juttuseuraa. Itse en ymmärrä miten tuo onnistuu että saa juttuseuraa? Kai varmaan se kun on humalatilassa niin on rennompi olo ja juttelu luonnistuu paremmin kuin selvältä jännittäjältä. No eipä ole minun paikkani ravintolat tai baarit et jätän ne pois. ap

Vierailija
42/44 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä siellä oikein ollut järkeä käydä. Selvänä kun on liikkeellä ja yksin niin kyllä se tuntui ikävälle vaikka yritti olla rennosti ym. mutta jos muilla ympärillä jatkuvaa puheensorinaa ja naurua niin ikävältä se tuntui.

Joku nuori naisporukka siellä oli, en tiedä jotain 20-25 ikävuoden paikkeilla kai olivat en osaa sanoa. Kovasti kyllä juttelivat minua reilusti vanhemman miesporukan kanssa ja koska oli melko lähellä korviin osui välillä puhetta ja kyllä se paikoin oli rivompaa puhetta et näköjään sitä vanhat miehet saa juttuseuraa vaikkei se muuhun johtaisi mutta kumminkin juttuseuraa. Itse en ymmärrä miten tuo onnistuu että saa juttuseuraa? Kai varmaan se kun on humalatilassa niin on rennompi olo ja juttelu luonnistuu paremmin kuin selvältä jännittäjältä. No eipä ole minun paikkani ravintolat tai baarit et jätän ne pois. ap

Eipä se yksin onnistu. Pitäisi olla mukana siipimies. Naisiakin vähintään se kaksi. Röyhkeydellä siellä saa juttuseuraa, mutta jos ei ole luonteeltaan sellainen, niin ajan ja rahan haaskausta se on noissa käydä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa lähteä. Voit tavata sielä toisen kaltaisesi. T. UjoN

44/44 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta muuten ujon ja yksinäisen miehen kannattaa, kuten jo moneen kertaan kerrottu, mennä ensin tanssikursseille ja sitten lavatansseihin. Been there done that got the girlfriend.

Täsdä samasta viimeksi:

https://www.vauva.fi/keskustelu/6157752/miten-raitis-ja-yksinainen-mies…

Lavatanssit no ehkä mutta pitäisi käydä todella monta kurssia tai kokeilla mennä jos tanssiminen onnistuisi jostain muistista tai muuten mennä paikalle. Pitäisi vaan valita yhtye jonka keikoilla käy samanikäistä väkeä mutta vähän huonosti tiedän nykyään bändejä. ap

Et ole ikääsi kertonut niin vaikea suositella. Nuoret tykkäävät Hurmasta, ehkä Werannasta (niillä omia biisejä) ja muista vastaavista. Itse suosittelen Keiski&PNP, Saija Tuupanen&eXmiehet jne joita osa tulee tanssimisen sijaan vain "livekeikalle" katsomaan.

Tanssikursseja silti suosittelen varsinkin jos on ujo mies kyseessä. Kun niillä on käsketyt parinvaihdot ja miehiä aina liian vähän niin ovat varsin hyvää harjoitusta paitsi tanssin niin myös sosiaalisuuden osalta. 

Varaa kursseille aikaa koko tuleva vuosi ensi kesään asti ja nyt heti syksyn alusta mukaan. Näin olet kesään 2026 mennessä lavakunnossa ja voit jo keväällä aloittaa lavoilla käymiseen tutustumisen. Itse kevään ekoilla kerroilla tanssin vähän ja katselin paljon muiden menoa.

Muista sitten että kun antaa pirulle pikkusormen niin se vie koko käden. Eli älä hämmästy jos keväällä huomaatkin käyttäväsi lähes kaiken vapaa-aikasi tanssiharrastukseen.

M59+

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi