Tykkäätkö isosta peniksestä?
Moikka kaikille. Kyselen sellaisella asialla kun mulla on profiili seksitreffit sivustolla ja olen saanut yhteydenottoja, mutta osa on säikähtänyt penikseni kokoa. Itse seksi on onnistunut kuitenkin lähes aina tapaamieni naisien kanssa, tosin lämmittelyä vaatinut monesti. Ikää 25v ja seksikumppanit olleet välillä 20-38v. Mulla on siis +20cm ja aika paksu.
Kuinka yleistä on tykätä isosta peniksestä?
Nim Vinski
Kommentit (8)
Laita profiili Alastonsuomeen hyvillä kuvilla. Jos olet muuten asiallinen ja Ok näköinen niin on vientiä. Paljon on naisia jotka tykkäävät isosta tai haluavat kokeilla isoa kullia.
JTG
Pentille eivät sitten riittäneet ne edelliset 278 pippelinmittailuketjua jotka olet pelkästään tänä vuonna avannut.
Mieletön kiima suuri sellaiseen 24 cm ja 5,5 cm paksuun tummasn suonikkaaseen joka on puolitanassa ja pehmeästi jötkö , lämmin ja tuoksuu kiihottavasti , olisi ihana liukuvoiteella hyväillä ja isoja roikkuvia pusseja läimiä , kielellä vartta lipoa , lopulta antautua kontalleen ja saada tuo aivan hitaasti kokonaan peppuun, tuntea kuinka sykkien lämmin eliksiiri laukeaisi perille ja tuntea tuon valuvan reisiä pitkin...
Vierailija kirjoitti:
Mieletön kiima suuri sellaiseen 24 cm ja 5,5 cm paksuun tummasn suonikkaaseen joka on puolitanassa ja pehmeästi jötkö , lämmin ja tuoksuu kiihottavasti , olisi ihana liukuvoiteella hyväillä ja isoja roikkuvia pusseja läimiä , kielellä vartta lipoa , lopulta antautua kontalleen ja saada tuo aivan hitaasti kokonaan peppuun, tuntea kuinka sykkien lämmin eliksiiri laukeaisi perille ja tuntea tuon valuvan reisiä pitkin...
Voi Jarmo! Eikö mun 15-senttinen riitäkään enää sinulle?
Vierailija kirjoitti:
Pilkkuvirhe-satusetä taas kirjoittanut uuden fantasian. 0/5.
En, enkä jankkauksesta ja samojen asioiden vatvomisesta.
En . Vihaan isoja munia . Mieheni 7cm erektiossa on juuri sopiva. Isompaa en sisälleni uskaltaisi päästää . Pelottava ajatus jostain yli 10 cm kyrvästä sisällä .