Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt minä teen makkarakastiketta ja HK:n sinisestä ja vielä muussiakin teen

Vierailija
02.08.2025 |

Tiedoksenne. Ei ole enää niin kuuma ja on mukavaa tehdä ruokaa.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junttia ruokaa

Vierailija
2/41 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä valinta! Mä paistoin ryynimakkaroita ja tein muussia.  HK:n sinisestä yleensä teen, mutta nyt ei ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varma verisuonten tukkija. Katsoitko rasvaprosentin pakkauksesta?  Hyvää kylläkin.

Vierailija
4/41 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla viime vuoden perunoita, tämän vuotisista ei kunnon muusia saa vielä. 

Vierailija
5/41 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä ei käytetä HK makkaraa mutta kerran ostettiin RYYNÄRIÄ MISSÄ LUKI ETTÄ ELUKAN SYDÄNTÄ. Meni roskiin. 

Vierailija
6/41 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidl muushi parasta.

Vierailija
7/41 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi en söisi, en ole koskaan syönyt makkarakastiketta. Onneksi lapsena sitä oli vain aniharvoin ruokana, ja silloin olin näkkileipä linjalla.

Vierailija
8/41 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varma verisuonten tukkija. Katsoitko rasvaprosentin pakkauksesta?  Hyvää kylläkin.

Minä mitään rasvaprosentteja katso. Syön sitä, mitä mieli tekee. Olen elänyt jo 70-vuotiaaksi, enkä ole paljoakaan sairastellut.

- ap

Vierailija
9/41 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo meillekin! Täällä vielä liian kuuma, jotta jaksais kokata.

Vierailija
10/41 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla viime vuoden perunoita, tämän vuotisista ei kunnon muusia saa vielä.

Ostan vanhoja perunoita. Uusista perunoista ei saa hyvää pyttipannua. Uudet perunat on hyviä vain just keitettyinä voin kanssa.

- ap

Vierailija
11/41 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi en söisi, en ole koskaan syönyt makkarakastiketta. Onneksi lapsena sitä oli vain aniharvoin ruokana, ja silloin olin näkkileipä linjalla.

Kunhan tänne tulee sota niin et sano hyi mistään ruoasta vaan syöt vaikka paleltuneita pottuja.

Vierailija
12/41 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupassa myydään hyvänlaatuisia vanhoja perunoita.

- ap

Vierailija
13/41 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena söin nakkikastiketta. Ei se oikein ollut hvvää kun perheessä ei oikein ollu täysin osaavia kokkeja. Voisin pitkästä aikaa kokeilla kokkeilla. Makkaralla, on joskus tehty.

Laittasin varmaan reippaasti voita kermaa mustapippuria sinappia, kunnolla kuullotettua sipulaaa pieninä palasinä ja ehkä soijaakin.

Muushissa pitää olla voita ja vaikka semmonen persiija kasa, Hk blöössä on vaan sellanen rasvanen tuntuma  joka jää kitalakeen. Oon tehnyt muista edukkaista makkaroista.

Vierailija
14/41 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on niin kuuma että ei haluta ruokaa. Kävisikö hakemassa lonkeropatterin salesta... Jättäisi syömisen kokonaan pois tältä päivältä, täällä oulussa on 31 ihan meidän omassakin mittarissa, tuntuu todella kostean nahkealta kaikki, aamuyöstä oli kai sadellut vettäkin.

Vierailija
15/41 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetkö ihan oikean ruskeankastikkeen?

Vierailija
16/41 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tehty muusi ja hyvä makkarakastike on oikea makuelämys.

Vierailija
17/41 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on muussi?

Vierailija
18/41 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä on muussi?

Myyshi se on,

Vierailija
19/41 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvin poeettinen aloitus, propsit täältä. Tuosta saa laulun joka leviää E-Koreasta ( huom ei P-Koreasta Japanin kautta Eurooppaan, kuin Ievan polkka.

Vierailija
20/41 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on niin kuuma että ei haluta ruokaa. Kävisikö hakemassa lonkeropatterin salesta... Jättäisi syömisen kokonaan pois tältä päivältä, täällä oulussa on 31 ihan meidän omassakin mittarissa, tuntuu todella kostean nahkealta kaikki, aamuyöstä oli kai sadellut vettäkin.

Mulla on kahvimukina Muumien Haisuli. Tykkäsin joskus lonkerosta ja Haisulilla näyttää olevan kainalossaan lonkeropulloja.

https://www.helsinkitimes.fi/images/2025/07/haisuli.png

- ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi