Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BB-Manta on tyypillinen nuorena äidiksi tullut nainen.

Vierailija
21.09.2008 |

Nuoruus meni lasta hoitaessa, ja nyt 30+ -ikäisenä käyttäydytään kuin teini-ikäinen. Galleriassa on kuvia Mantasta kaula purtuna, rööki suurin piirtein kädessä joka ikisessä kuvassa ja viinaa näyttäisi olevan monessa kuvassa. Käytös talossa on lapsellista uhoamista, selän takana puhumista ja pahan ilmapiirin ylläpitämistä. Todellisuuden taju on vähän niin ja näin: ollaan haastamassa tuotantoyhtiötä käräjille ja kaikki muut "läyhäävät" paskaa, mutta ei hän eikä hänen hännystelijänsä. Kerää ympärilleen hännystelijäjoukon, jonka turvin uskaltaa kiusata ja panetella muita, ilman tuota joukkoa olisi aika yksinäinen talossa.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä olla valitsemassa mitään vuoden -paras- ystävä tms. vaan siis katellaan ihmisiä jotka saavat talossa toivottavasti aikaan säpinää ja sutinaa.´

14.

Vierailija
22/34 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...joillakin ei vaan ole munaa, niinku mantalla. sattumoisin tunnen tyypin. mantassa on äijää enemmän kun kekkosessa. pitäiskö olla vaan joku harmaa massa-paska ja mielistellä kaikkia? think about that????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvaa erityisesti, hän on liian hiljainenkin. Ei ole suosikkini. Liian tavallinen suomalainen mies.. mutta aika näyttää.

14.

Eli et ole huomannut, että on höyläillyt siellä useampaa naista? Onnittelut Vuoden kaksinaismoralisti -tittelistä. Naisia kyllä vahdataan, ettei vain jaa tavaraansa liian usealle, mutta miehille se sallitaan. Huh huh... toivottavasti sinulla ei ole tyttäriä.

Vierailija
24/34 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvaa erityisesti, hän on liian hiljainenkin. Ei ole suosikkini. Liian tavallinen suomalainen mies.. mutta aika näyttää.

14.

Vierailija
25/34 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisessa on munaa enempi kuin koko BB:n miesporukassa yhteensä.

Kateuttaan laittoivat äänestykseen.

14.

Vierailija
26/34 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...joillakin ei vaan ole munaa, niinku mantalla. sattumoisin tunnen tyypin. mantassa on äijää enemmän kun kekkosessa. pitäiskö olla vaan joku harmaa massa-paska ja mielistellä kaikkia? think about that????

joissa pitää olla munaa ja jotka ovat hyviä jätkiä. Jos ei osaa toimia fiksun, aikuisen naisen tavoin, niin ei kai jää muita vaihtoehtoja kuin esitellä niitä muniaan...

Vierailija
27/34 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jouti ulos sieltä?!? Ei Tuulia ainakaan. Se on tavallinen, löysämoraalinen suomalainen mies, niihän kaikki, aika moni miehes siellä BB-talossa tekee sitäpaitti.. vai mitä?

Minulla ei ole tyttäriä.

Minähän sanoin sitäapaitti ettei hän kuulu minun ykkössuosikkeihini!!!

14.

Vierailija
28/34 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hänestä on tullut nuorena äiti...

Vierailija
29/34 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jouti ulos sieltä?!? Ei Tuulia ainakaan. Se on tavallinen, löysämoraalinen suomalainen mies, niihän kaikki, aika moni miehes siellä BB-talossa tekee sitäpaitti.. vai mitä?

Minulla ei ole tyttäriä.

Minähän sanoin sitäapaitti ettei hän kuulu minun ykkössuosikkeihini!!!

14.

Taitaa myös Anniina kiinnostaa.

Vierailija
30/34 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse hyvin naisellinen. Mutta minä en pidä alistuvista hiirulaisista ja miehiä mielistelevistä naisista..

Mutta nyt minun pitää lopettaa ja lähtee duuniin, moikka!

14.

Vierailija
31/34 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minna hoiteli sitä kyllä, mutta hän ei hoidellut Minnaa, Tuuli kanssa ne vaan nukkui yhdessä kun BB niin määräsi.

Vierailija
32/34 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse hyvin naisellinen. Mutta minä en pidä alistuvista hiirulaisista ja miehiä mielistelevistä naisista..

Mutta nyt minun pitää lopettaa ja lähtee duuniin, moikka!

14.

Nuolee Andreasta niin, että ihme, ettei ole nahka lähtenyt Aden persuuksista.

Vierailija
33/34 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tällä viikolla saanut hänestä aika erilaisen kuvan.

Itkee päiväkausia kun joutuu äänestykseen, miettii vihaisena ketkä ovat häntä äänestäneet jne. Siis mitä helvettiä? Itsekin on antanut äänensä tällä viikolla 2 eri ihmiselle, mutta häntä ei saisi äänestää? Aikuismaistako?

Toisekseen on aiemmin vaatinut muita puhumaan suoraan, sillä ei kestä selän takana paskaa puhuvia. Jälleen kerran, wtf? Mitä muuta akka tekee kuin puhuu muista paskaa? Ihan_koko_ajan.

Vierailija
34/34 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienessä kylässä kännätään ja ajellaan jollain vanhalla paskalla ympäri naapuri kyliä, ja taas kännätään. Seurueessa voi olla nuoria, keski-ikäisiä ja sitten vielä vanhempaakin porukkaa.

Äidit ja tyttäret ja isät poikineen, kaikki yhtä samaa juopposakkia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan