Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BB-Manta on tyypillinen nuorena äidiksi tullut nainen.

Vierailija
21.09.2008 |

Nuoruus meni lasta hoitaessa, ja nyt 30+ -ikäisenä käyttäydytään kuin teini-ikäinen. Galleriassa on kuvia Mantasta kaula purtuna, rööki suurin piirtein kädessä joka ikisessä kuvassa ja viinaa näyttäisi olevan monessa kuvassa. Käytös talossa on lapsellista uhoamista, selän takana puhumista ja pahan ilmapiirin ylläpitämistä. Todellisuuden taju on vähän niin ja näin: ollaan haastamassa tuotantoyhtiötä käräjille ja kaikki muut "läyhäävät" paskaa, mutta ei hän eikä hänen hännystelijänsä. Kerää ympärilleen hännystelijäjoukon, jonka turvin uskaltaa kiusata ja panetella muita, ilman tuota joukkoa olisi aika yksinäinen talossa.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihinko vaan että totuudenpuhujalle ei löydy sijaa majatalosta, tässä tapauksessa BB-talosta. Hän on usein oikeassa sanomisissaan vaikka ilmaiseekin itseään suoraan ja kärkkäästi,apusanoilla höystäen.

Niko ja Manta ovat talon ainoat aidot ihmiset.

Kun Manta lähtee niin sinne jää vain yli-ikäisiä teinejä näperteleen, eikä mitään mielenkiintoista enää tapahdu.

Vierailija
2/34 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella minä-keskeinen. Minä kärsin, minä ajattelen muita, nyt p....kele turpa tukkoon, kun minä huudan.

Komentelee muita asenteella, että minä en tommosta tekisi koskaan ja kuitenkin kaikkia niitä asioita joista muita syyttää tekee itse. Kuten selän takana puhuminen, kaksinaamaisuus, huutaminen jne.

Luulee olevansa joku pomo talossa. Taitaa nämä hännystelijät olla niin pieniä teiniparkoja jotka tarvitsevat pomoa määräämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain mummokerhoa sukkia kutomassa kusi sukassa?

Jos minä maksan viihteestä, minä myös haluan viihdettä.. pelkkä Cherylin kattelu on tylsää varsinkin C:n vehtailu ei ole viihdettä, se on pelaamista, vaikka ei kai tarvitsekkaan katella huomisen jälkeen jos hän saa jäädä taloon.

Sitten Anttia on tehtävänsä suorittanut ja Antti saa mennä..

Mutta Manta näkyy ja kuuluu muutenkin kuin jonkin jätkän alta.

Vierailija
4/34 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen koin valtavaa myötähäpeää katsoessani Mantan käytöstä ja ihmettelin ääneen miten se voi olla tollanen. Mun mies sitten sanoi, että sen takia se on tuolla talossa, kun se on noin kahjo. Ovat nähneet heti, että se on ihan kahjo ja siksi se on taloon otettu. Ei sinne ketään normaalia huolittaiskaan.

Ehkä joo totta, mutta mä taidan olla todella outo, kun mä haluaisin katosa mieluummin normaaleja ihmisiä.

-5-

Vierailija
5/34 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan. Pointti taisi olla se, että Manta omalla käytöksellään tukahduttaa muiden tekemisiä ja sanomisia. Ties miten hyvää viihdettä saataisiin, kun Manta laitetaan tänään takaisin Keuruun junaan. Kuten alussa oli, kun Manta vielä piti kynttilää vakan alla. Toivon todellakin, että Vappu piikittelee Mantaa oikein kunnolla!

Vierailija
6/34 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain että ton ikänen ylipäätään "on" irc galleriassa...

Vierailija
7/34 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä siellä on häirikkönä ja talon muidenkin asukkaiden mielestä, vastenimielisimmän asukkaan roolissa Prinsessa-Cheryll eikä kukaan muu, se pelaa todella ja on niin teennäinen kuin olla saattaa.

Olen itse aito oma itseni aina ja ihailen luonnollisia ihmisiä ja sitähän hän ei todellakaan ole joten äänestän hänet ulos talosta.

Vierailija
8/34 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap saattaa nyt pikkuisen liikaa yleistää... :)

Vierailija
9/34 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun se lähtee, moni siellä itkee mutta kun Cheryll-bimbo lähtee niin kukaan ei sitä sure.

Vierailija
10/34 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä lähiökapakoiden pubiruusun prototyyppi. Jo habituksesta näkee että elämän pääsisältö on viinan juomisessa.

Vierailija
11/34 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun se lähtee, moni siellä itkee mutta kun Cheryll-bimbo lähtee niin kukaan ei sitä sure.

Minä olen tuon ikäinen, enkä ikinä käyttäytyisi tuolla tavalla. Aikuinen ihminen osaa kommunikoida huutamatta ja kunnioittaa muiden mielipiteitä, ei juoruile tupakkaringissä eikä jauha paskaa muista. Siellä ei kuule tänään itke kuin Mantan juorukerho, kaikki muuthan antoivat Mantalle pisteitä.

Vierailija
12/34 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vain sitä kun ei ehtinyt saada piirakkaa, mutta joku muu sitä toki sai. Tuokin vähentää pisteitä kun hän koko kansan nähden köysi sen Riston kanssa.

14.

Vierailija
13/34 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosin ehkä enemmällä elämänkokemuksella varustettu.. mutta veikkaanpa että Mantaa inhoavat ovat itse sellaisia pikku-nyhveröitä, miesten sanan alla eläviä naisia jotka pelkäävät sellasia rohkeita naisia jotka uskaltavat sanoa ääneen mitä mielessä on eivätkä alistu toisten nuoleskelijoiksi.

14.

mutta samaa ikäluokkaa. Taidat nähdä itsessäsi Mantan: typerä, selän takana juoruava ämmä, joka ei osaa käsitellä ristiriitatilanteita kypsästi. Tuollainen "sanoo niin kuin asiat ovat" on ehkä kaikkein lapsellisin kommunikointitapa, jonka tiedän. No, ehkä kaksivuotiaan uhmat ovat vielä lapsellisempia, mutta ei paljoa puutu... Manta on itse asiassa pahin nuoleskelija tuolla talossa, omassa pikku piirissään nuolee muita ja on muiden nuoltavana. Mieluiten tietysti tuota jälkimmäistä. Molemmat on ällöttäviä tapoja.

15

Vierailija
14/34 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosin ehkä enemmällä elämänkokemuksella varustettu.. mutta veikkaanpa että Mantaa inhoavat ovat itse sellaisia pikku-nyhveröitä, miesten sanan alla eläviä naisia jotka pelkäävät sellasia rohkeita naisia jotka uskaltavat sanoa ääneen mitä mielessä on eivätkä alistu toisten nuoleskelijoiksi.

14.

Vierailija
15/34 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en pidä naisista jotka jakaa itseään joka pojalle, teeskentelevät.

Enkä varsinkaan alistuvista naista. Pidän jämäköistä ihmisistä joilla on sana hallussaan.

Ehkä en Mantan kanssa olisi oikeassa elämässä ystävä edes, mutta minä haluan että sellainen ihminen jää taloon joka on viihdyttävä.. sitä ainakaan Cheryll ei ole. Tässä on kyse tv-viihteestä.

14.

Vierailija
16/34 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiva esimerkki tupakan ja viinan liiallisesta käytöstä sekä yleisnegatiivisesta elämänasenteesta. Hänellä on muistaakseni 16-vuotias tytär.

Vierailija
17/34 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vain sitä kun ei ehtinyt saada piirakkaa, mutta joku muu sitä toki sai. Tuokin vähentää pisteitä kun hän koko kansan nähden köysi sen Riston kanssa.

14.

En oikein tajua, että aikuiset ihmiset pillittävät toistensa perään. Mutta tuo koko köörihän on niin lapsellista, ettei ihmekään.

15

Vierailija
18/34 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teiniäitiä? Vai mitä?

Toisekseen, ei kai Manta noin nuori ole? Siis vasta 30+?

Olen kuvitellut hänen olevan 44 tms.

Vierailija
19/34 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihosta sen näkee.

Vierailija
20/34 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en pidä naisista jotka jakaa itseään joka pojalle, teeskentelevät.

Enkä varsinkaan alistuvista naista. Pidän jämäköistä ihmisistä joilla on sana hallussaan.

Ehkä en Mantan kanssa olisi oikeassa elämässä ystävä edes, mutta minä haluan että sellainen ihminen jää taloon joka on viihdyttävä.. sitä ainakaan Cheryll ei ole. Tässä on kyse tv-viihteestä.

14.

Samanlainen toiminta on sitten kai miehille ihan hyväksyttävää, jopa toivottavaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän