Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä kauppojen puhelinäppi-eduista?

Vierailija
02.08.2025 |

On plussa-tarjouksia, mobiilietuja ja ihan tavallisia tarjouksia, sitten on tarjouksia jotka harhauttaa ostamaan saman merkin tuotteen joka onkin vähän eri.

Itse olen mennyt harhaan muutaman kerran citumarketissa. Keksit, jotka viime viikolla maksoivat 1,49, olivat nyt 2kpl/2€ ja normaalihinta 1kpl/2,39€

Tämä maailma on k*$!päiden maailma joiden elämäntehtävä ei ole muuta kuin aiheuttaa ärtymystä ihmisissä

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä käytössä kaikki äpit. En lähde varta vasten minkään tarjouksen perään, mutta kun menen kauppaan, vilkaisen kyseisen kaupan pihalla onko mitään mielenkiintoista. Pieni vauva, ja välillä ihan hyviä säästöjä. Välillä ei mitään mielenkiintoista.

Vierailija
22/49 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ovat lehdistä ja mainospapereista leikattavat alennus kupongit? Ne olivat mukavia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lataa äppejä, ei mitään tarvetta. Pitäkööt tuotteensa jos eivät ilman äppiään halua myydä. Kilpailija kyllä myy 🤡

Vierailija
24/49 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan niitä, en käytä minkään kaupan äppiä! Jos on tarjous, olkoon kaikille tai ei sitten ollenkaan.

Vierailija
25/49 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän kaikilla edes ole älypuhelinta. Etukorteilla ja äpillä joutuu myös kauppojen tekemiin tilastoihin.

Mitäpä se haittaa? Ostaa vain terveelliset sapustkat, salaatit yms. korteilla ja erikseen sitten käteisellä viinan ja tupakan. Sitten jos tiedot valuvat vakuutusyhtiöille niin siitä ei voi olla haittaa. Katsovat vain että onpas tuolla hyvät ja terveelliset tavat - low risk asiakas.

Vierailija
26/49 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-ryhmän tarjouksia käytän, kun osuu kohdalle, juuri oli -30% yhdestä käyttötavarasta, (joo tuo termi käyttötavara on typerä, mutta osui kohdalle sellaisen tuotteen kanssa, jota juuri tarvitsin). Lidlin appia käytän myös, K.-ryhmän en oikein koskaan, siellä on yleensä vaan jotain sipsejä tai karkkia tarjouksissa, en osta niitä muutenkaan. 

Vierailija
27/49 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan niitä. Minulla on jo kanta-asiakaskortit jokaiseen ruokakauppaan. Varsinkin s-ketjun kupongit hidastaa kaikkien asiointia. Ensin etsit sopivan, sitten näytät sen myyjälle, painat lunasta ja taas näytät myyjälle. Eikö oikeasti ole keksitty parempaa? Lidlillä riittää, että aktivoi kupongin, mutta hinnat sielläkin taisi nousta kanta-asikasjärjestelmän jälkeen. Tässä on kyllä menty ajassa taaksepäin. Onneksi ei sentään tarvi lehdestä leikellä mitään.

Vierailija
28/49 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä niitä. Jos vaikka jostain mehupurkista saa alennusta - 20 %, niin hieno juttu, mutta en jaksa käyttää aikaa ja vaivaa puhelimen näperöimiseen kassalla jne. 

Vierailija
29/49 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä noita käytän. Jos nyt jonkin tuotteen, minkä joka tapauksessa tarvitsen, saa jollain äpillä vähän edullisemmin, niin miksikäs ei. 

Lähinnä tosin käytän vain K-ryhmän äppiä. Siinä saa edut kätevästi suoraan plussa-kortille kun S-ryhmällä pitää näyttää kuponkeja puhelimesta kassahenkilölle. Siihen en yleensä vaivaudu. 

Itse käytän niitä vaan tuotevalikoiman ja hintojen tarkistamiseen/kilpailuttamiseen. Harkitsen nyt, että lopetan kaikkien etukorttien vilauttamisen ellei ole jotain selkeästi hyvää tarjousta sillä.

Vierailija
30/49 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tokmannin spar kauppoihin ei tule kortteja eikä äppejä. pitävät tuotteet edullisina kun ei korttien ja äpin ylläpitoa ole.  asiakkaiden kyttäystä varten nua on tehty.

Vierailija
31/49 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän kaikilla edes ole älypuhelinta. Etukorteilla ja äpillä joutuu myös kauppojen tekemiin tilastoihin.

Mitäpä se haittaa? Ostaa vain terveelliset sapustkat, salaatit yms. korteilla ja erikseen sitten käteisellä viinan ja tupakan. Sitten jos tiedot valuvat vakuutusyhtiöille niin siitä ei voi olla haittaa. Katsovat vain että onpas tuolla hyvät ja terveelliset tavat - low risk asiakas.

Liian vaivalloista

Vierailija
32/49 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole etu eikä ilmainen. Maksat siittä luovuttamalla jatkuvasti sijaintitietojasi, maksat henkilötiedoillasi, maksat yhteystiedoillasi ja muutenkin maksat koko puhelimesi sisällöllä joka on pakko luovuttaa että ne sovellukset edes toimii

33/49 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole etu eikä ilmainen. Maksat siittä luovuttamalla jatkuvasti sijaintitietojasi, maksat henkilötiedoillasi, maksat yhteystiedoillasi ja muutenkin maksat koko puhelimesi sisällöllä joka on pakko luovuttaa että ne sovellukset edes toimii

Ainakin K-Ruoka -sovellus toimii, vaikka kännykässä ei olisikaan sijaintitiedot päällä. Eikä kaupassa sitä äppiä edes näytetä, kännykän voi jättää vaikka kotiin kauppareissun ajaksi. Tieto henkilökohtaisesta tarjouksesta on plussakortissa. Jotkut edut pitää äpissä ensin ladata, mutta edelleen sen kännykän voi jättää kotiin ja alennus tulee plussakorttilta. Ja noin muuten, niin mua ei kyllä tippaakaan haittaa, että Kesko tietää mun tekevän suurimman osan ostoksistani tosta lähikaupasta. Niin tietää se kauppiaskin ja senkin vuoksi olen saanut ton kaupan valikoimiin useitakin tuotteita, joita edellisen kauppiaan aikana ei siellä ollut. Eilen kävin kauppakeskuksessa (piti käydä apteekissa) ja vaikka siellä onkin Citymarket, tulin silti lähikauppaan ostamaan ruuat yms. Juttelin hetken tutun kassamyyjän kanssa ja kerroin, että en mä ala raahaamaan bussilla painavia ostoksia, kun voin tehdä ostokseni tosta läheltäkin. 

Vierailija
34/49 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun käytät noita tarjoussovelluksia, luovutat koko ajan dataa kauppaketjun hyväksi. Profiloidut ostostesi perusteella tiettyyn asiakaslohkoon, jonka perusteella tarjouksia kohdistetaan sulle.

Vierailija
35/49 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hidastaa kassajonoja ihan helv#tisti kun tampiot alkavat etsimään tarjouksiaan siinä kassalla.🤬

36/49 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun käytät noita tarjoussovelluksia, luovutat koko ajan dataa kauppaketjun hyväksi. Profiloidut ostostesi perusteella tiettyyn asiakaslohkoon, jonka perusteella tarjouksia kohdistetaan sulle.

No mulle tämä on pelkästään hyvä asia. Miksi edes haluaisin tarjouksia tuotteista, joita en koskaan osta, mutta naapuri ostaa?

Vierailija
37/49 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin K-ryhmän äppi tarjoukset ei aina edes toimi. Kotona katsonut kuittia ja ei mitään alennusta ole tullutkaan. Koko ajan pitäis olla tarkistamassa. 

Vierailija
38/49 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihaan niitä! Vaikka puhelimessani on S-ketjun, Lidlin jne äpit, niin en v---u ala siinä tiskillä näpelöimään ja penkomaan puhelimesta jotain äppiä auki!!!?

Raivostuttavin keksintö pitkiin aikoihin!

ihemettelen myös sitä että pakko käyttää joka kerta K ja S jne plussakortteja kassalla, kun maksujärjestelmä kuitenkin tilinumeron perusteella tunnistaa asiakkaan?

Se plussakortin hinkkaus päätteeseen teknisesti turha tapahtuma, joka hidastaa ja mutkistaa maksutapahtumaa!

Plussakortin saa liitettyä myös pankkikorttiin, ainakin OP ja Aito SP, mitkä miehellä ja minulla on, ihan kätevä juttu.

Vierailija
39/49 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Mulla on K-Ruoka -sovellus ja olen kyllä tykännyt siitä. Lähikauppani on pieni K-Market ja valitsen äppiin ko kaupan ja sitten teen ostoslistan äppiin valmiiksi. Voin jo ennen kauppaan lähtemistä suunnitella, mitä ostan. Äpistä näen, onko jotain tuotetta vai ei, joten ei tarvitse sitten enää kaupassa alkaa muuttamaan suunnitelmiaan vaan sen voi tehdä valmiiksi kotona. Ja ne tarjouksetkin on olleet ihan ok. Aika usein just sitä kissanhiekkaa, mitä mun kissa suostuu käyttämään. Paljon muitakin tuotteita, joita ostan usein,  on tarjouksessa. Siis nimenomaan henkilökohtaisena tarjouksena mulle. Ja tosiaan kun vilauttaa plussakortin lukijaan, niin ne alennetut hinnat tulee automaattisesti. 

No itse en ota kun on S-kaupat äppi niin siihen saa jäädä. Pakko oli ottaa kun ruoka tuodaan kotiin. Jos keskittyy yhteen kauppaan niin silloin on tarpeen.

Vierailija
40/49 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä ovat lehdistä ja mainospapereista leikattavat alennus kupongit? Ne olivat mukavia.

Äpeissä on virtuaalisia kuponkeja. Ne pitää leikata virtuaalisilla saksilla. Vaatii sorminäppäryyttä puhelimen/tabletin kanssa kahdella sormella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi