Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä kauppojen puhelinäppi-eduista?

Vierailija
02.08.2025 |

On plussa-tarjouksia, mobiilietuja ja ihan tavallisia tarjouksia, sitten on tarjouksia jotka harhauttaa ostamaan saman merkin tuotteen joka onkin vähän eri.

Itse olen mennyt harhaan muutaman kerran citumarketissa. Keksit, jotka viime viikolla maksoivat 1,49, olivat nyt 2kpl/2€ ja normaalihinta 1kpl/2,39€

Tämä maailma on k*$!päiden maailma joiden elämäntehtävä ei ole muuta kuin aiheuttaa ärtymystä ihmisissä

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on sen verran noloa ja aikaavievää alkaa sitä puhelintaan ja äppejä esittelemään sille kassatyypille ettei niitä viitsi käyttää. Voi puhelimen näyttö sammua just silloin kun näytän eikä ole tarpeeksi kirkas niin ei näe yms jne.

Vierailija
42/49 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussan omiin etuihin tulee tuotteita joita olen ostanut ennen ja siis käytän. Niihin tartun toisinaan. 90% arkilstoksistani on cittarista. S-mobiilin (pankkini) edut on jotenkin piilossa, enkä puhelinta kassalla kaiva esiin, joten tarjoukset jäävät huomaamatta ja käyttämättä.

Lidlissä käyn kattelemassa ehkä kerran vuodessa, joten appia ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä ovat lehdistä ja mainospapereista leikattavat alennus kupongit? Ne olivat mukavia.

Ei tule paperimainoksia

Vierailija
44/49 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tokmannin spar kauppoihin ei tule kortteja eikä äppejä. pitävät tuotteet edullisina kun ei korttien ja äpin ylläpitoa ole.  asiakkaiden kyttäystä varten nua on tehty.

Onhan tokmannilla kanta-aasiaksohjelma.

Vierailija
45/49 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vain Lidlin äppi käytössä ja olen tyytyväinen saamiini kohdennettuihin tarjouksiin. En kuitenkaan koskaan juokse tarjouksien perässä. 

Vierailija
46/49 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on k, s ja lidl apit. Ihan ok, vaikka olisi mukavampi olla ilman kanta-asiakkuuksia. Mutta jos paremmat tarjoukset saa vain apillä, niin käytän. Lisäksi tulee katsottua k:n ja lidlin tarjoukset kauppaan mennessä. S:n appi on sen verran sekava, ettei tarjouksia viitsi katsoa.

Vierailija
47/49 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta se on sen verran noloa ja aikaavievää alkaa sitä puhelintaan ja äppejä esittelemään sille kassatyypille ettei niitä viitsi käyttää. Voi puhelimen näyttö sammua just silloin kun näytän eikä ole tarpeeksi kirkas niin ei näe yms jne.

Eikö tuota voisi järkevämmin toteuttaa, esim. jos kassakuitissani näkyy se tuote s-mobiilissa niin edun hyvitys vaikka maksettaisiin tilille kun sen itse kuittaa. Todella kiusallista hommaa heilutella sitä puhelinta kassalla.

Vierailija
48/49 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole aikeissakaan ladata yhtään hiton öppiä kauppareissua varten. Sori tyhmä kysymys mutten tajua tuota keksitarjousta? Niin ostitko niitä nyt, kun oli tuo 2kpl 2 eurolla tarjous?

Niin, vähän väsyneenä ja huononäkösenä en jaksanut keskittyä mainoskylttiin. Katoin vaan tarkkaan että tuote on se mikä on tarjouksessa, että ostan nyt juuri oikeaa, enkä jotain mokan makuista jota myös oli tyrkyllä mutta normaalihintaan. Ostin kaks keksipakettia, kuvittelin maksavani niistä 2€, mutta hintaa tulikin liki 5€, kotona huomasin kun katoin kuittia. Olin tietysti kerenny keksinhimossa avata toisen paketin.

Vierailija
49/49 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn siinä kaupassa, mikä on kätevimmällä sijainnilla ja ostan hintaa katsomatta sitä, mitä haluan syödä. Aika on kortilla, ei ehdi miettiä tarjouksia eikä appejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan