Sinä et koskaan ole edes pussannut ketään
Joskus 19-vuotiaana puolet päivästä meni kielareita tehdessä 18-vuotiaan tyttöystävän kanssa.
Kommentit (6)
Olenpas. Kerran vuonna 2004, ruotsinlaivalla.
Siinä onkin kaikki naiskokemukseni.
Sisäinen häpeä ja suru on valtava.
Penis on valitettavasti tosi pieni niin ei tässä kannata mitään edes yrittää. Kokematon aikuinen mies ja pieni muna.
Ketähän ap tarkoittaa? Itse muistan vieläkin, miltä tuntui suudella nuorena. Miten kokonaisvaltainen ja kiihottava tilanne se oli.
Eniten kaipaan nuoruudesta suutelusta suoraan seksiin siirtymistä. Tuntui niin ihanalta saada pojan valmiiksi pystysuorassa seisova elin omaan märän tykyttävään vakooni ja voi sitä taivaallista olotilaa, kun sai farkut toiseen nilkkaan, herkästi orgasmin ja siemenet pimppiin tiheän voimakkaan tikkaamisen myötä.
Kohta tässä on 50v suudeltu vaimon kanssa, eilen illalla viimeksi nukkumaan käydessä. Tulee aina ensisuudelmat ja nuoruuden kiihko mieleen. Vaimon suudelmat menny aina ihan ytimeeni ja lävistäneet kaikki suojaukset. Ilman suudelmia suulle ja pillulle ei voisi elää, eikä kyllä ilman pillunsaantiakaan.
Vierailija kirjoitti:
Ketähän ap tarkoittaa? Itse muistan vieläkin, miltä tuntui suudella nuorena. Miten kokonaisvaltainen ja kiihottava tilanne se oli.
Eniten kaipaan nuoruudesta suutelusta suoraan seksiin siirtymistä. Tuntui niin ihanalta saada pojan valmiiksi pystysuorassa seisova elin omaan märän tykyttävään vakooni ja voi sitä taivaallista olotilaa, kun sai farkut toiseen nilkkaan, herkästi orgasmin ja siemenet pimppiin tiheän voimakkaan tikkaamisen myötä.
Ok mikko
Toi on kyllä totta. Itse en oo pussannut sitten nuoruuden kiimaisten suuteluiden. Jännä että vielä muistaa miltä se tuntui kun pussaa itseään kädelle. En oikein edes tiedä miksi tällainen tauko on tullut aikuisiällä. En kyllä ole harrastanut seksiäkään vuosikausiin muuten kuin itseni kanssa että ei sillä.
Sekin oli jännää että nuorena ei ollenkaan osannut suudella rauhassa vaan se oli aina semmoista kiihkeää ahmimista.