Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Helsingin metrossa keski-ikäinen mies esitellyt vehkeitään naisille, mahdollisesti jopa alaikäisille tytöille

Vierailija
01.08.2025 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011399651.html

"Keski-ikäinen mies käyttäytyi häiritsevästi Helsingin Rautatientorilta Espoon Kivenlahteen matkalla olleessa metrossa keskiviikkoiltana, tilanteeseen joutunut nainen kertoo.

Metrossa olleen nuoren naisen mukaan mies tuli istumaan hänen eteensä ja alkoi kosketella sukuelimiään."

"Hetken päästä mies nousi ja siirtyi nuorten tyttöjen eteen. Tytöt olivat alaikäisen näköisiä, nainen sanoo."

"- Kukaan ympärillä ollut aikuinen ei puuttunut asiaan millään tavalla.

Tytöt siirtyivät pois tilanteesta, minkä jälkeen mies vaihtoi jälleen paikkaa. Nainen kertoo, että mies siirtyi penkiltä toiselle jatkaen häiritsevää käytöstään. Mies tuli vielä uudelleen naisen eteen istumaan."

Kommentit (90)

Vierailija
41/90 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ma tieta.

Vierailija
42/90 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä näitä ahdistelijoita riittää? Tuntuu että jatkuvasti on näitä? Miksi jotkut eivät osaa käyttäytyä?

Miesten vallankäyttöä. Suomalaismiehistä on tullut mieselukoita. Älykkyys laskee ja sen huomaa. 

Grrr! Murrr! Snif.. hyi helvetti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/90 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jotain 20v kun metrossa vastapäätä istuva ulkomaalainen mies kysyi: Do you mind if I fuck you. 

En koskaan unohda.

Vierailija
44/90 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran turus yksi mies esitteli vehkeitään. Ne oli hienoja. Oli murtovaras. 

Vierailija
45/90 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko matkalla Espooseen saakka. Eli espoolaismies.

Vierailija
46/90 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin jotain 20v kun metrossa vastapäätä istuva ulkomaalainen mies kysyi: Do you mind if I fuck you. 

En koskaan unohda.

Kule! En ma tieta.

Vierailija
47/90 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorena tyttönä ( alle 15v ) puistossa kävellessä pusikosta hyökkäsi mies eteen ja avasi takkinsa, oli ilkosillaan sen alla ja ylpeesti siinä keekoili esitellen itseään. takki meni äkkiä kiinni ja sai jalat alleen kun sanoin " kauhistuneena" : ai, kauhea miten pieni, en ole ikinä nähnyt noin pientä. En tiedä mistä juolahti mieleen, mutta tehoavan tuntui

Vierailija
48/90 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme on jos kukaan aikuinen ei metrossa saa suutaan auki ja ilmoita että nyt loppu se mulkun esittely ja kaivaminen!!

Itse ainakin huutaisin kurkkusuorana

Vai pelkäävätkö ihmiset että leimataan r#sistiksi..

Vierailija
49/90 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olis lyönyt nyrkillä munille

Niin olisi pitänyt tehdä myös venäjää solkkaavalle nuorelle miehelle, joka avasi sepaluksensa ja virtsasi ennen astumistaan ulos vaunusta.

Vierailija
50/90 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä näitä ahdistelijoita riittää? Tuntuu että jatkuvasti on näitä? Miksi jotkut eivät osaa käyttäytyä?

Miesten vallankäyttöä. Suomalaismiehistä on tullut mieselukoita. Älykkyys laskee ja sen huomaa. 

"Suomalaismiehet" olivat elukoita jo ennen Suomeen tuloaan.

Vierailija
51/90 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lienee sama arabi joka on kuvattuna somessa jo aiemmista teoistaan metrossa. Vai onko niitä samaa tekeviä muslimimiehiä siellä enemmänkin, kukaan ei uskalla tehdä mitään, miksi?! Kiinni niskasta ja persuuksista ja pää kolahtamaan metron ikkunaan, sen jälkeen poliisit ja vartijat paikalle korjaamaan jätös pois.

Vierailija
52/90 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koskaan unohda.

Sen siitä saa, kun ei käytä mustaa säkkiä, jossa on silmänreiät.

Vierailija
53/90 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaat että ovat ihan täydellä mielenterveydellä liikkeellä.

Vierailija
54/90 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus nuorena tyttönä ( alle 15v ) puistossa kävellessä pusikosta hyökkäsi mies eteen ja avasi takkinsa, oli ilkosillaan sen alla ja ylpeesti siinä keekoili esitellen itseään. takki meni äkkiä kiinni ja sai jalat alleen kun sanoin " kauhistuneena" : ai, kauhea miten pieni, en ole ikinä nähnyt noin pientä. En tiedä mistä juolahti mieleen, mutta tehoavan tuntui

Sit sä heräsit ja muistit ettet ole koskaan nähnyt miestä alasti.

Vierailija
55/90 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kaksi kertaa joku mies alkanut kaivelemaan vehkeitään mua vastakkaisella penkillä. Ikää mulla oli 18-22 v. 

Aina oon vaihtanut paikkaa. Erikoista on se että nää sankarit ei häpeä toimintaansa millään tavalla.

Mä huutaisin niin kovaa kuin ääntä lähtee että "Täällä vemputetaan munaa! Nyt kaikki TikTok live päälle ja annetaan miehelle haluamaansa näkyvyyttä!" Tollaiset hiljaiset paikanvaihdothan antaa näille sekopäille vaan voimaantumisen tunnetta kun pääsevät teitä alistamaan.

Vierailija
56/90 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hui kamala kikkeli iik.

Vierailija
57/90 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

P uppa vai Lars Jocke Grönholm? 

Vierailija
58/90 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrasmies 🥰 ainakin hän ei häpeä omaa kalua 🥰. N40

Vierailija
59/90 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sit sä heräsit ja muistit ettet ole koskaan nähnyt miestä alasti.

Ysärillä näitä itsensäpaljastajia vielä pyöri kaupungilla. Eivät tehneet/puhuneet mitään, vain vilauttelivat itseään. 

Vierailija
60/90 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anatomian oppitunti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä