Tietovisa: Mikä on Riikka Purran isän nimi?
Kommentit (33)
Minua kiinnostaisi kovasti, mikä oli Jaakobin poikain isän nimi.
Ai sen joka kommentoi teini-ikäisen tyttärensä seksuaalisuutta kun Riikka teininä joutui muuttamaan isänsä luokse kun juoppo äiti kuoli?
Marja-Leena Purra (Siltanen) (1946 - 1990)
Birthdate:07. syyskuuta 1946
Death:20. helmikuuta 1990 (43)
Tampere, Finland (Suomi)
Lähisukulaiset:
Vanhemmat: Yrjö Aleksi Siltanen ja Aino Siltanen
Puolisot: Yksityinen
Lapset: Riikka Purra
Puolisisarukset: Ritva Anneli Ylönen; Mirja Helena Pirkkalainen; Jukka Kalevi Siltanen ja Anitta Katariina Siltanen
Vierailija kirjoitti:
Tampere, Finland (Suomi)Lähisukulaiset:
Puolisisarukset: Ritva Anneli Ylönen; Mirja Helena Pirkkalainen; Jukka Kalevi Siltanen ja Anitta Katariina Siltanen
Eroperheen ja ilmeisesti eroisovanhempiperheen lapsi Riikka, ent. Niskakari jatkoi samalla linjalla.
Vierailija kirjoitti:
Tampere, Finland (Suomi)Lähisukulaiset:
Niimpä. Ei löydy ei.
Sanna marin äidin nimeä ei löydy mistään. Pääministerin äidin nimi on valtakunnan salaisuus.
Juha Sipilä on lesta mutta media ei saanut kirjoittaa sitä. Näin täällä kommunistisessa itä Euroopassa
Joku Purrahan se on kun Purran äiti on os. Siltanen.
Suomen eduskunnan täysistunnon pöytäkirjassa 22. marraskuuta 2023 valtiovarainministeri Riikka Purra lausuu seuraavasti: "Minun isäni oli yksi heistä. Hän ei ole enää täällä.".
Eli on kuollut.
Vierailija kirjoitti:
Suomen eduskunnan täysistunnon pöytäkirjassa 22. marraskuuta 2023 valtiovarainministeri Riikka Purra lausuu seuraavasti: "Minun isäni oli yksi heistä. Hän ei ole enää täällä.".
Eli on kuollut.
Kas kummaa kun Susanne Päivärinta käytti samoja sanoja:
Heille sanotaan, että ei ole tarpeeksi hoitajia. Kiitos teidän rajoitusten, he eivät pääse hoitoon, Päivärinta kuvaili.
Heille sanotaan, että ottakaa ambulanssi ja menkää päivystykseen, jos ette pärjää kotona yksin. Tiedättekö te, minkälainen se todellisuus on? Minä tiedän. Minun isäni oli yksi heistä. Hän ei ole enää täällä
https://www.verkkouutiset.fi/a/han-ei-ole-enaa-taalla-kansanedustaja-ke…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli on kuollut.
Kas kummaa kun Susanne Päivärinta käytti samoja sanoja:
Heille sanotaan, että ei ole tarpeeksi hoitajia. Kiitos teidän rajoitusten, he eivät pääse hoitoon, Päivärinta kuvaili.
Heille sanotaan, että ottakaa ambulanssi ja menkää päivystykseen, jos ette pärjää kotona yksin. Tiedättekö te, minkälainen se todellisuus on? Minä tiedän. Minun isäni oli yksi heistä. Hän ei ole enää täällä
https://www.verkkouutiset.fi/a/han-ei-ole-enaa-taalla-kansanedustaja-ke…
Noh oh hoh
Vierailija kirjoitti:
Ai sen joka kommentoi teini-ikäisen tyttärensä seksuaalisuutta kun Riikka teininä joutui muuttamaan isänsä luokse kun juoppo äiti kuoli?
Linkki?
.