IS: Helsingin metrossa keski-ikäinen mies esitellyt vehkeitään naisille, mahdollisesti jopa alaikäisille tytöille
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011399651.html
"Keski-ikäinen mies käyttäytyi häiritsevästi Helsingin Rautatientorilta Espoon Kivenlahteen matkalla olleessa metrossa keskiviikkoiltana, tilanteeseen joutunut nainen kertoo.
Metrossa olleen nuoren naisen mukaan mies tuli istumaan hänen eteensä ja alkoi kosketella sukuelimiään."
"Hetken päästä mies nousi ja siirtyi nuorten tyttöjen eteen. Tytöt olivat alaikäisen näköisiä, nainen sanoo."
"- Kukaan ympärillä ollut aikuinen ei puuttunut asiaan millään tavalla.
Tytöt siirtyivät pois tilanteesta, minkä jälkeen mies vaihtoi jälleen paikkaa. Nainen kertoo, että mies siirtyi penkiltä toiselle jatkaen häiritsevää käytöstään. Mies tuli vielä uudelleen naisen eteen istumaan."
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisilta kuvotuksilta pitäisi katkaista vehje ja pallit pois. Maailma ei kaipaa tällaisia häiriköitä.
Tehdäänkö sama naisille jotka on kireissä trikoissaan ja paljastaa kamerinvarpaansa? Ommellaan toosa umpeen?
Kiihottavat naiset metrossa ja kiimainen J asialla metrossa. Hieronnan mestarit asialla. Ei sun tartte käydä strippiclubil
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurettava äijä. Olisisikohan jostain kulttuurista jossa mies saa tehdä ihan mitä tahansa. Ja yhteisö suojelee vain miehiä.
Oman kokemuksen mukaan sekä kantiksista että tuonneista löytyy näitä r#nkkuja. Valitettavasti. Mielestäni seksuaalirikolliset pitäisi kaikki karkottaa saman tien. Kotimaisille ei voi tehdä sitäkään.
Kotimaisiakin varten voitaisiin ostaa vankilapalveluita jostain toisesta maasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin jotain 20v kun metrossa vastapäätä istuva ulkomaalainen mies kysyi: Do you mind if I fuck you.
En koskaan unohda.
Ei ole totta, sillä multa just kysy viime viikolla, arabin näköinen tyyppi samaa. N33
Kai silti aiot äänestää vihervassareita tai demareita?
Se mies kysyy naisilt haluatko tissi panon vai creampien,
Vierailija kirjoitti:
Hyi olkoon, mikä ihme teitä miehiä oikein vaivaa, olette yököttäviä.
Kyseessä oli islamisti.
Vierailija kirjoitti:
Hyi olkoon, mikä ihme teitä miehiä oikein vaivaa, olette yököttäviä.
Varmaan sama mikä naisia vaivaa kun tapatte 5 vauvaa ja pakastatte ne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kaksi kertaa joku mies alkanut kaivelemaan vehkeitään mua vastakkaisella penkillä. Ikää mulla oli 18-22 v.
Aina oon vaihtanut paikkaa. Erikoista on se että nää sankarit ei häpeä toimintaansa millään tavalla.
Mä huutaisin niin kovaa kuin ääntä lähtee että "Täällä vemputetaan munaa! Nyt kaikki TikTok live päälle ja annetaan miehelle haluamaansa näkyvyyttä!" Tollaiset hiljaiset paikanvaihdothan antaa näille sekopäille vaan voimaantumisen tunnetta kun pääsevät teitä alistamaan.
Tohon aikaan ei tullut TikTokkeja, hädin tuskin Instagramiakaan. Ja tohon paikan vaihtamiseen, onhan sekin alistumista että jää paikalleen katsomaan tätä vemputusta.
Joku kullin tarpeessa oleva nainen istuu syliin ja nauttii pikaisista🤭