Ettei nyt vaan olisi käynyt niin, että kaksikko Hussi&Latvala viihtyy turhan hyvin yhdessä?
Lyödäänkö vetoa, kauan menee, että paljastavat asian?
Kommentit (55)
Noi 2 saisi fantastisia lapsia. Tiedän, kun itse olen samaa kokoa ja näköä kuin Hussi ja luonne 1:1. Ex-mies oli ihan Latvalan näköinen ja Pohjanmaalta. Meillä on tod. kaunis ja upea tytär, reipas kuin mikä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö täällä ole juoruttu, että Jannilla on joku rallipiireistä, mutta se ei ole Latvala? Kertokaapa nyt tietäjät kuka on kyseessä?
Tiedän yhden tyypin, jonka kanssa Janni on ollut erikoiskokeella Jyväskylän rallien aikana. Ei Latvala. Joel nyt ei vaan ollut pullein purje.
Vierailija kirjoitti:
En panis ei mun tyyppiä
Jolle vai Latvala ?
Nyt on joel potkittu pois tieltä niin hussi ja latvala voi aloittaa romanttisen suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei riitä Latvalan rahkeet Jannin tasoiseen naiseen.
Olihan sillä Maisakin.
Maisaa heikkotasoisempaa on jo vaikea löytää. Janni on kaunis, osaava ja lapseton nainen, joka elättää Itse itsensä. Kelpaisi lähes jokaiselle, mutta kateelliset mammat eivät kykene sitä myöntämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En panis ei mun tyyppiä
Jolle vai Latvala ?
Hussi
Aina se, että tulee työkaverin kanssa erityisen hyvin juttuun, ei tarkoita suhdetta. Omalla työpaikalla tulen tosi hyvin juttuun 15v nuoremman miehen kanssa, vitsit ja naljailu lentää. Jokuhan siellä sitten alkoi ääneen miettimään töissä muille että onkohan niillä jotain sutinaa keskenään. No ei ole, meillä on vaan hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jartsa on perso kumitisseille joten en usko tuota suhdehuhua!
Eikö Jannilla ole?
Jos on niin mitä järkeä ottaa a-kupin silarit?
Mistä lyödään vetoa etteivät paljasta?🥱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö täällä ole juoruttu, että Jannilla on joku rallipiireistä, mutta se ei ole Latvala? Kertokaapa nyt tietäjät kuka on kyseessä?
Kimi Räikkönen.
Keke Ruusperi
Vierailija kirjoitti:
Maisa antoi villimpää kyytiä, olen varma
kakkostakin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janni olisi ihan sopiva Latvalalle, ei mikään bimbo, tekevä ja menestyvä nainen. Rauhottais vähän Latvalaa.
Täysbimbo se on. Latvala joutunut tekemään yksinkertaisemman nuotit että tyttö pärjäisi. Ja myönnetään, että on se onnistunut tuotteistamaan itsensä.
Mediakriittisyys. Ei se ole ralleissa niin menestynyt, kun on annetaan ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jartsa on perso kumitisseille joten en usko tuota suhdehuhua!
Eikö Jannilla ole?
Jos on niin mitä järkeä ottaa a-kupin silarit?
Mitenkään ketjun henkilöihin viittaamatta, ehkä suurin silarienottajaryhmä on enemmän tai vähemmän rinnattomiksi jääneet naiset, jotka ottaa just sen A-kupin. Eikä kukaan arvaisi ollenkaan.
Tuli somea selatessa vastaan Latvalan ja Hussin kuva ja otsikko Jari-Matti Latvalalta avoin ulostulo tätä tietoa Suomen kansa on odottanut. Joko jo?
Vertaatko Maisaa Janni Hussiin!!!!! Noista kahdesta ei voi puhua edes samana päivänä.