Voiko pyllyyn p aneminen aiheuttaa
Pidättely ongelmia? Usein kun iskee p aska hätä, niin joutuu melkein juoksemaan vessaan. Ja olemme paljon harrastaneet anaali s eksiä.
Kommentit (25)
Itsellä takana tasan 50-vuotta tuhkaluukkuun ottamista ja kun uloste saapuu peräsuoleen, hulahtaa se saman tien housuun.
T. Jörgen
Oletko Jockke, Timppa, Åke, Jörgen & Börje ihan oikea kokemusasiantuntija vai pelkkä provoileva pojankloppi?
Vierailija kirjoitti:
Itsellä takana tasan 50-vuotta tuhkaluukkuun ottamista ja kun uloste saapuu peräsuoleen, hulahtaa se saman tien housuun.
Itse harrastanut säännöllisesti runkkausta dildoja ja pepputappeja anaaliin käyttäen noin 45 vuotta. Ovat reilusti isompia ja kovempaa materiaalia kuin oma kaluni. Ei ole tullut ongelmia.
Sulkijalihas on lihas siinä missä muutkin lihakset. Sen kuntoa voi harjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Oletko Jockke, Timppa, Åke, Jörgen & Börje ihan oikea kokemusasiantuntija vai pelkkä provoileva pojankloppi?
No, en tiedä ketä nämä muut ovat, mutta olen itse syntynyt hki ja työurani tehnyt ruotsissa ja homoilun aloittanut 18v ja nyt ikää 68v. Tämä ei ole vitsin asia ja haluan tuoda tämän esiin, kun kaikki vaan sanoo, että ei aiheuta mitään vaikka ottaa halkoa peräloosteriin.
T. Jörgen från Vasa.
Ja sieltä hän taas pomppasi esiin. Kaikkien foobikkojen sankari, v aippajankuttaja!