Oon paljon itsekkäämpi kuin esim. viisi vuotta sitten
Syitä en sinällään osaa sanoa. Mitä epäilisitte? Huomaatteko itsessänne samaa?
Kommentit (8)
Luuletko että naiset myöntäis yleisesti tuollaista? Vanhetessaan katkeroituvat ja karkoittavat nekin vähät miehet, jotka kelpuuttais vanhan naisen.
Av on kyllä loistopaikka. Joka toisessa ketjussa jankataan miten vanha nainen ei kelpaa miehille. Joka toisessa ketjussa sitten jankataan miten naiset ei vaan tajua miesten tuskaa, kun nainen voi vaan valita alfamiehen eikä tavallinen suomalainen mies kelpaa
Vierailija kirjoitti:
Luuletko että naiset myöntäis yleisesti tuollaista? Vanhetessaan katkeroituvat ja karkoittavat nekin vähät miehet, jotka kelpuuttais vanhan naisen.
Monet naiset sanovat ihan samaa, minä myös. Kyllä sen iän myötä tajuaa, että kiltteys ja muiden auttaminen ei johda tasan mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Kerron sinulle nyt surullisen faktan, sukupuolet eivät tarvitse toisiaan tullakseen toimeen. Kukaan ei herää öisin murehtimaan kelpaanko vielä jollekin.
Vierailija kirjoitti:
Nate vierailee päivittäin siellä teidän vetämässä ryhmächatissa. Nukkui univelkansa pois niin jaksaa taas vastailla. Miksi ette malta kysyä tältä suoraan? Aina tällaista puun takaa vastailua. Ja kyllä, olemme edelleen yhdessä.
Joo. Olen tietoisesti koittanut kasvattaa itsekkyyttä. Olen elänyt lähes 50 v ajatuksella muut ensin. En ole kovin hyvin edistynyt, mutta suunta on oikea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet naiset sanovat ihan samaa, minä myös. Kyllä sen iän myötä tajuaa, että kiltteys ja muiden auttaminen ei johda tasan mihinkään.
Välillä ihan syljettää kun miettii miten paljon omia resursseja sitä on tuhlannut muiden auttamiseen nuoruudessa. Lol, oispa ollut vähemmän sinisilmäinen.
En ole sen itsekkäämpi tai epäitsekkäämpi kuin ennenkään.