Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oon paljon itsekkäämpi kuin esim. viisi vuotta sitten

Vierailija
01.08.2025 |

Syitä en sinällään osaa sanoa. Mitä epäilisitte? Huomaatteko itsessänne samaa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sen itsekkäämpi tai epäitsekkäämpi kuin ennenkään.

Vierailija
2/8 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko että naiset myöntäis yleisesti tuollaista? Vanhetessaan katkeroituvat ja karkoittavat nekin vähät miehet, jotka kelpuuttais vanhan naisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av on kyllä loistopaikka. Joka toisessa ketjussa jankataan miten vanha nainen ei kelpaa miehille. Joka toisessa ketjussa sitten jankataan miten naiset ei vaan tajua miesten tuskaa, kun nainen voi vaan valita alfamiehen eikä tavallinen suomalainen mies kelpaa 

Vierailija
4/8 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko että naiset myöntäis yleisesti tuollaista? Vanhetessaan katkeroituvat ja karkoittavat nekin vähät miehet, jotka kelpuuttais vanhan naisen.

Monet naiset sanovat ihan samaa, minä myös. Kyllä sen iän myötä tajuaa, että kiltteys ja muiden auttaminen ei johda tasan mihinkään. 

Vierailija
5/8 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerron sinulle nyt surullisen faktan, sukupuolet eivät tarvitse toisiaan tullakseen toimeen. Kukaan ei herää öisin murehtimaan kelpaanko vielä jollekin. 

Vierailija
6/8 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nate vierailee päivittäin siellä teidän vetämässä ryhmächatissa. Nukkui univelkansa pois niin jaksaa taas vastailla. Miksi ette malta kysyä tältä suoraan? Aina tällaista puun takaa vastailua. Ja kyllä, olemme edelleen yhdessä.

Vierailija
7/8 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Olen tietoisesti koittanut kasvattaa itsekkyyttä. Olen elänyt lähes 50 v ajatuksella muut ensin. En ole kovin hyvin edistynyt, mutta suunta on oikea.

Vierailija
8/8 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet naiset sanovat ihan samaa, minä myös. Kyllä sen iän myötä tajuaa, että kiltteys ja muiden auttaminen ei johda tasan mihinkään. 

Välillä ihan syljettää kun miettii miten paljon omia resursseja sitä on tuhlannut muiden auttamiseen nuoruudessa. Lol, oispa ollut vähemmän sinisilmäinen.