Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun tytöllä alkaa kuukautiset ja äiti onnittelee että sinä olet nyt nainen

Vierailija
01.08.2025 |

Juu 12-vuotias nainen. Tämän vuoksi minua ällötti ja hävetti kuukautiset enkä koskaan kertonut äidilleni.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se tarkoittaa askelta aikuisuuteen fyysisessä ja lisäöntymismielessä.

Normaali perheessä äiti on maininnut tytölle omista menkoistaan ja maininnut että tytöllekin tulee eikä se ole paha. 

Olen tavannut perheen jonka tytär tuli hysteerisenä vessasta ja luuli saaneensa kuolemantaudin kun uskovaiset vanhemmat eivät halunneet lapsen "aikuistuvan liian varhain"

Vierailija
42/45 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten moni muukaan niin itsekään en halunnut olla vielä nainen tuolloin 12-vuotiaana. Minulla oli taaperoikäinen pikkuveli ja oikein korosti sitä miten iso jo olen, kun kuukautiset alkoivat. Aloin pelätä naisellisia muotoja, halusin olla pieni ja sairastuin anoreksiaan. No menkat loppuivat siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite olin tosi loukkaantunut kun äiti ei sanonu oikein mitään siihen kun ilmotin että menkat alkoi. 

Vierailija
44/45 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

12v kun veri valuu on valmis synnyttämään. Äidin tehtävä on opettaa tytär käyttämään huivia ja pukeutumaan peittävästi.

Vierailija
45/45 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kuukautiset alkoi myös 12-vuotiaana, yön aikana, muistan veriset lakanat aamulla ja sen miten itseä inhotti. Äiti haki minulle terveysiteen ja opasti sen laitossa, ei kyllä puhunut mitään naiseksi tuosta. Muistan myös, että saman päivän iltana meidät oli kutsuttu perheen kanssa saunomaan ja uimaan tuttavaperheen mökille. Minua nolotti niin, että en suostunut uimaan, enkä saunaan, vaikka melkoinen vesipeto olin. Istuin ja mökötin laiturilla muiden uidessa ja sillä hetkellä tuntui, että kuukautiset oli pilanneet kaiken..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi