Työkaveri paljasti että oli käyttänyt epassi lounasetua kesälomallaan - mihin ilmiantaa?
Kommentit (99)
Kyllä sitä saa käyttää lomallakin.
Mä annan aina omille lapsille lainaan, kun lähtevät kaupungille, niin voivat käydä vaikka hampurilaisilla.
Työkaverisi saa käyttää lounasetunsa halutessaan vaikka baari-illan jälkeiseen pizzatilaukseen aamuneljältä :)
Vierailija kirjoitti:
Mä annan aina omille lapsille lainaan, kun lähtevät kaupungille, niin voivat käydä vaikka hampurilaisilla.
Tätä sit taas ei saa tehdä. Tai ainakaan virallisesti saisi.
Työkaverin tytär käytti vuosikausia työmatkaseteleitä äidiltään😂 kioskilla myyjä myi kautta kortille yhteiskäyttössä olevalle matkakortille, vaikka ne setelit oli tietty hlökohtaisia.
Mä käytän lounasetua eniten lomilla.
Vierailija kirjoitti:
Miten? Meillä ainakin se on puhelimen sovelluksessa, joten sen lainaaminen aika vaikeaa ellei anna koko puhelinta.
Vierailija kirjoitti:
Työkaverisi saa käyttää lounasetunsa halutessaan vaikka baari-illan jälkeiseen pizzatilaukseen aamuneljältä :)
Minulle firma tarjoaa pizzat ja lonkerot aina suoraan edustuskuluina. Niin ja taksilla kotiin firman piikkiin.
t. Yrittäjän etuuksia
Merkittävä osa omasta lounasedusta menee perhelounaisiin. Näin on ollut jo yli 20 v.
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla vielä kortti? Meillä on vain mobiilisovellus.
Kannattaa lakata kyttäämästä toisten tekemisiä.
Ei ap:lla mitään työkaveria ole. Kunhan työtön luuseri kadehtii jonkun muun kaverinsa lounasetua. Ap ei selvästikään edes tiedä mistä on kyse kun ei tiedä, että sitä saa käyttää lomallakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten? Meillä ainakin se on puhelimen sovelluksessa, joten sen lainaaminen aika vaikeaa ellei anna koko puhelinta.
Mulla on kortti puhelimessa, mutta lisäksi minulla on fyysinen kortti.
Tarkoittaa jotta hänellä ei ole lounasetua enää joulukuussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Screenshot
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Screenshot
Screenshot on suomeksi kuvakaappaus.
Tänne!