Parhaat ovat varattuja.
Kommentit (30)
Ei ole ,kaikki eivät vaan huoli ketä tahansa.
Joo ihmettelen miksi jotkut ovat yhdessä. Alle 30v pariskunta, kaunis, pieni, siro, hauska, koulutettu ja hyvin tienaava nainen yhdessä ruman, lihavan, lehmittelevän, köyhän, epäsosiaalisen pelaajanörtin kanssa, jolla on huono hygienia ja pihtaa.
Kyllä se karu fakta on että parhaat on varattuja. En tarkoita jotakin nuoria pelimiehiä ja naisia vaan yli 30-40-vuotiaita. Harvoin silloin on sinkkuna mitään "helmiä"! Tämä koskee miehiä ja naisia.
Monet roikkuu paskoissa suhteissaan mielummin kuin on yksin juurikin viennin puutteen takia
Kukaan poika/mies ei ole päässyt tekemään minuun tarpeitaan kuuteen vuoteen. Ilmeisesti joihinkin kuitenkin pääsevät, kun ovat oppineet niin sinnikkäiksi.
T31
niin me ollaan. kakarat maailmalla, minä kotivaimona. ukkoa en päästä karkuun ikinä. moni ystävättäreni on eronnut, ja +45v ei enää pariudu kovin helposti, kun on parhaat vuodet jo menneet ja maan vetovoima ottanut vallan kropasta. muutamilla on aikuisia lapsia, mutta nekin asuvat kaukana. yksinäisyys paistaa kasvoista ylimääräisinä uurteina, joita ei meikillä piiloteta. kavereiden seura ei korvaa puolisoa. osasta tuli kissaihmisiä ja osasta koiraihmisiä, eikä sekään korvaa puolisoa. seksiä nainen saa ihan koska haluaa, muttei enää sitä puolisoa. surullista. itseaiheutettua, mutta surullista. siis jokainen tapaus meni niin, että nainen otti eron, kun kaipasi jännitystä elämään. nyt jännittävät tosissaan, että löytyykö kenellekkään enää kumppania. tämä ilmiö taitaa vain kasvaa tulevaisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se karu fakta on että parhaat on varattuja. En tarkoita jotakin nuoria pelimiehiä ja naisia vaan yli 30-40-vuotiaita. Harvoin silloin on sinkkuna mitään "helmiä"! Tämä koskee miehiä ja naisia.
Tämä. Olen helmi joten en voi välttyä siltä, vaan minun on pakko mennä jonkun luomakunnan kruunun poljettavaksi.
Voih, yksinäisyyden pelko on täällä se kaikkein kamalin!
Ihmisiä on maapallolla aivan liikaa ... ilmastonmuutosta voidaan torjua sillä että väkimäärä vähenee niin kasvihuonekaasu päästötkin vähenevät, on siis hyvä asia että syntyvyys vähenisi suurimmassa osassa maailman maita ja lopuissa pysyisi suht samalla tasolla.
Vierailija kirjoitti:
niin me ollaan. kakarat maailmalla, minä kotivaimona. ukkoa en päästä karkuun ikinä. moni ystävättäreni on eronnut, ja +45v ei enää pariudu kovin helposti, kun on parhaat vuodet jo menneet ja maan vetovoima ottanut vallan kropasta. muutamilla on aikuisia lapsia, mutta nekin asuvat kaukana. yksinäisyys paistaa kasvoista ylimääräisinä uurteina, joita ei meikillä piiloteta. kavereiden seura ei korvaa puolisoa. osasta tuli kissaihmisiä ja osasta koiraihmisiä, eikä sekään korvaa puolisoa. seksiä nainen saa ihan koska haluaa, muttei enää sitä puolisoa. surullista. itseaiheutettua, mutta surullista. siis jokainen tapaus meni niin, että nainen otti eron, kun kaipasi jännitystä elämään. nyt jännittävät tosissaan, että löytyykö kenellekkään enää kumppania. tämä ilmiö taitaa vain kasvaa tulevaisuudessa.
Tämä. Nainen on yksin onnellisimmillaan ja tilastollisesti elää silloin pidempään.
Elämässä itsessään ei ole mitään järkeä vaan se on ulkoistettava lapselle, mutta toisaalta ei voi lisääntyäkään koska ihmisiä on liikaa ja syntymä on kuolemantuomio.
Kaikki muut apinalajit ovat uhanalaisia paitsi ihminen.
Voisin väittää että parhaat ovat vapaita. Parhaat eivät tarvitse sitä kumppania (saman kato alle) kun taas suhteessa elävät eivät pärjää yksin. Sinkku saa seksiä useammin kuin parisuhteessa oleva ja ihan kenen kanssa haluaa 😁
Vastasyntynyt vauva otetaan hätääntyneeltä äidiltään ja heitetään teuraaksi, jotta ihmiset joita ei ole liikaa voivat lutkuttaa sille tarkoitetun maidon.
Vierailija kirjoitti:
Vastasyntynyt vauva otetaan hätääntyneeltä äidiltään ja heitetään teuraaksi, jotta ihmiset joita ei ole liikaa voivat lutkuttaa sille tarkoitetun maidon.
Huomatkaa miten moderointi ei putsaa tälläisiä, mutta auta armias jos pistät sananvapausasiaa.
Ei kaikki !
Minä ainakin luulen niin, että luulen että Hän on Parhain .