Selasin Tinderiä ja tuli surullinen olo
Mies halusi nähdä onko siellä hänen tuttujaan ja tehtiin yhdessä nais-feikkiprofiiili. Ei asuta missään pk-seudulla vaan syrjemmässä. Laitettiin hakurajaksi 100km ja 40-60v ikä. Valehtelematta 99% miesten profiileista oli niin surkeita, ettei heistä olisi hyvällä tahdollakaan voinut tykätä. Tuli ihan surku niitten miesten puolesta. Haluaisivat löytää jonkun, mutta ikinä eivät löydä. Ja eivät kyllä löydä naisetkaan, kun valikoima on niin surkea. Ne ihan muutamat fiksuilla kuvilla ja profiileilla olavat miehet saavat varmasti tykkäyksiä paljon
Kommentit (52)
Kerran kävin treffeillä naisen kanssa, joka sanoi swaippaavansa oikealle vain yhden kahdesta sadasta miehestä Tinderissä. :D Oli kieltämättä kaunis nainen (ja minä olen komea), mutta hullu kuin mikä. Mutta silti tällaiset standardit. Ei nainen luonnolleen mitään mahda.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, hypergamia pähkinänkuoressa. Mikään mies ei kelpaa.
Miten niin ei? En ymmärrä miten ette viitsi edes yrittää.
"Hei mies, mikset vain 'yritä' tulla komeammaksi, pidemmäksi, yms. Ei se niin vaikeaa ole!"
:D
Tuon ikäluokan miehistä suuri osa on fyysisesti todella huonossa kunnossa ja näyttävät 10-20 vuotta ikäistään vanhemmalta. Eikä merkittävä ylipaino paranna asiaa. Toinen ääripää on miehet, joilla emoijeina listattu kaikki urhelulajit
Vierailija kirjoitti:
Tuon ikäluokan miehistä suuri osa on fyysisesti todella huonossa kunnossa ja näyttävät 10-20 vuotta ikäistään vanhemmalta. Eikä merkittävä ylipaino paranna asiaa. Toinen ääripää on miehet, joilla emoijeina listattu kaikki urhelulajit
Eikö se ole hyvä, että miehet itää itsestänsä huolta eli ovat kunnossa? jatkapa rantaleijona kaljasi juontia.
Ihme stalkkeri tuo sinun miehesi. Miksei vain kysy suoraan niiltä tutuiltaan, että ovatko Tinderissä jos se niin kovasti kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Keskimääräinen suomiakka on nykyään lähes 80-kiloinen ja L-kokoinen syöttöporsas.
Keskimääräinen suomiukko on alkoholisoitunut, väkivaltainen köyhä rumilus jolla ei ole minkäänlaisia käytöstapoja.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikkien pitäisi löytää joku? Olen ikävä kyllä palstaa vuosia seurattuani todennut, että on parempi, ettei noilla asenteilla naisia kohtaan pidäkään löytää seuraa mitä täälläkin näkee päivittäin ja tuhansissa viesteissä.
Kyllä, heistä ei ole parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskimääräinen suomiakka on nykyään lähes 80-kiloinen ja L-kokoinen syöttöporsas.
Taas ihmisiä jotka ei tiedä miltä 80-kiloinen ihminen näyttää :D ainakin omalla pituudellla (170cm) tuo on vaan muutama ns. ylimääräinen kilo, ei mikään syöttöporsas meno.
On kyllä helvetin läski. 170 cm naisen tulisi painaa noin 60 kg, jopa vähemmän. Te lihavat olette harhaisia.
Olet kyllä varsin väärässä. 170 cm mittaisen paino on normaali, kun se vaihtelee n. 57 - 73 kg välillä.
Saako Tinderiin edelleen tehdä feikkiprofiileja? Eikö sinne vieläkään pidä tunnistautua?
Vierailija kirjoitti:
Ovela veto äijältä saada selata tinderiä luvan kanssa, kun verhoilee tuttujen katsomiseen.
Joo yksi yritti vähän vastaavaa mnunkin kanssani. Ensin pantiin ja sitten hän halusi minut matkustusseuraksi, mutta olisi pitänyt feikata että olemme sisaruksia jotta saamme enemmän panoja. Oikeasti mikä miehiä vaivaa. Olisiko kastraation paikka?
Vierailija kirjoitti:
Joo. Toisessa apissa miehellä toiveena suhteelle: olisi kivak un harrastaisit mun kanssa kaikkia näitä mun harrastamia urheilulajeja xD pls get a dog
Vierailija kirjoitti: Saako Tinderiin edelleen tehdä feikkiprofiileja? Eikö sinne vieläkään pidä tunnistautua?
Ei kai tunnistautuminen sitä estä, etteikö voisi laittaa itsesään täysin virheellsiä tietoja tai vaikka väärän kuvan? - Ei en ole Tinderissä mutta hämmästyttää kun olen saanut lukea mm. kuinka moni mies esimerkiksi valhetelee oman pituutensa tai känsä siellä. - En minä miehenä kasva sillä centtiäkään lisää tai nuorru sadasosasekuntiakaan sillä, että jomman kumman -vain esimerkkinä- valehtelsin tällaisista asioista, vakka tiedosta erinomaisen hyvin sen, että jos olsin muuta kuin lyhyt (alle 169cm) ja kaljuuntunut niin luultvasti olsin puoleensa vetävämpi. Mutta kyllä minusta puoleensa vetävyys loppuu hyvinkin nopeasti jos käy ilmi. että toinen ei ole edes omaa pituuttaan tai käänsä voinut rehellisesti kertoa. Ei millilleen tarvitse mutta itsesnä huomattavasti pidemmäksi tai vuosia nuorempana esiintymine tai vaikka väärllä profilikuvan antamine on muutakin kuin "vain" noloa ja typerää.
Minua häiritsee valokuvat filttereillä joita varsinkin naisoletettujen profiileista löytyy. Kyseessä ei ole tinder vaan fb.n julkinen seuranhakuryhmä.
Vierailija kirjoitti:
Kerran kävin treffeillä naisen kanssa, joka sanoi swaippaavansa oikealle vain yhden kahdesta sadasta miehestä Tinderissä. :D Oli kieltämättä kaunis nainen (ja minä olen komea), mutta hullu kuin mikä. Mutta silti tällaiset standardit. Ei nainen luonnolleen mitään mahda.
Ihan näin hulluna ja kauniina se on vähän niinkuin elinehto sille, että saa olla rauhassa kaikilta tuhansilta pillun vonkaajilta. Jos tähtää korkeammalle tarvitsee myös olla avuja, millä kiihottaa miehiä. Naapurintyttöfantasioita esiintyy vain duunareilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan näin hulluna ja kauniina se on vähän niinkuin elinehto sille, että saa olla rauhassa kaikilta tuhansilta pillun vonkaajilta. Jos tähtää korkeammalle tarvitsee myös olla avuja, millä kiihottaa miehiä. Naapurintyttöfantasioita esiintyy vain duunareilla.
jep jep, aivan varmasti "kauniina" kaikkihan ne siellä on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miten se mahtaa olla meidän miesten laita? - Itse olen pysynyt hoikkana, tosin hyvn kaljuuntuneena (yritän pitää kaljuni ns. siistinä) niin kyllä aika monesta suomalaisesta miehestä erotun lyhyenä klanipäänä. - Luulen, että en näinkään ole kovin monen naisen (saati miehen) mielestä mitenkään erityisen komea, - Jotenkin tuntuu, että olen aina väärän painoinen, enkä kuulu niihin AV:la kirjoittaviin, joka olsi voinut valita ja päätää oman pituutensa.
Jos itse ottaisin kuvan tinderiin, jättäisin sen heimopaidan, suomipaidan tai kauhtuneen slayer paidan pois ja laittaisin ennemmin istuvan puvun päälle.
ja edes yrittäisin näyttää muulta kuin mielipuolisella tuijotuksella varustetulta vihaiselta kriminaalilta.
Katsokaas huviksenne facebookissa 'Yksinäiset sinkut' ryhmää. On ihan julkinen. Naiset keikistelee ja hymyilee kuvissa, miehet on masentuneita mörököllejä. Toki poikkeuksia molempiin suuntiin. Mutta varsinkin kauniiden naisten kuviin kommentoineiden miesten profiileja kun katsoo, en ihmettele, etteivät vastaa kenellekään
Pystytkö AP tarkentamaan, mitä tarkoitat sillä, että 99% Tinderin miesten profiileista on surkeita?
Vierailija kirjoitti:
Pystytkö AP tarkentamaan, mitä tarkoitat sillä, että 99% Tinderin miesten profiileista on surkeita?
Ihan kuvien laatu huono; tärähtäneitä, selkeästi vanhoja kuvia, hämärässä otettuja, kuvakulma sellainen ettei imartele ketään, kaukaa otettuja kuvia, suuri osa kuvista muuta kuin itse ihmisestä.
Toiseksi sitten ihminen itse epäsiisti, ruma rehottava parta, rähjäiset vaatteet päällä, likainen työtakki, merkittävä ylipaino, viinanjuonti näkyy naamasta, masentunut tai jopa vihainen ilme. Aurinkolasit joka kuvassa.
Profiiliteksti usein puuttuu kokonaan, tai joku 'kysymällä selviää'
Miten niin ei? En ymmärrä miten ette viitsi edes yrittää.