Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selasin Tinderiä ja tuli surullinen olo

Vierailija
01.08.2025 |

Mies halusi nähdä onko siellä hänen tuttujaan ja tehtiin yhdessä nais-feikkiprofiiili. Ei asuta missään pk-seudulla vaan syrjemmässä. Laitettiin hakurajaksi 100km ja 40-60v ikä. Valehtelematta 99% miesten profiileista oli niin surkeita, ettei heistä olisi hyvällä tahdollakaan voinut tykätä. Tuli ihan surku niitten miesten puolesta. Haluaisivat löytää jonkun, mutta ikinä eivät löydä. Ja eivät kyllä löydä naisetkaan, kun valikoima on niin surkea. Ne ihan muutamat fiksuilla kuvilla ja profiileilla olavat miehet saavat varmasti tykkäyksiä paljon

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Valehtelematta 99% miesten profiileista oli niin surkeita"

Miksi valehtelet? Onhan siellä joukossa paljonkin ihan surkeita miesprofiileja, mutta tuo 99% on aivan räikeä vale, ja tiedät sen itsekin. 

Mene itse pikkupaikkakunnilla tinderiin jos et usko.

Vierailija
42/52 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa muistaa, että ne miehet, joilla on huono profiili, eivät oikeasti edes etsi ketään. He ovat ihan vaan huvin vuoksi ladanneet profiilin sinne. Jos jonkun naisen kanssa tulisikin match, niin eivät he edes ala kirjoitella saati ikinä lähtisi treffeille. Koska kyllähän jos sä oikeasti haluat löytää treffiseuraa deittisovelluksessa, niin kyllä sä panostat siihen sun profiiliin oikein viimeisen päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse avasin Tinderin Filippiineillä. Nyt seurustelen hoikan 22v naisen kanssa. Suomen sotanorsuja en edes selaile.

M48

Vierailija
44/52 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käydä naisena tutkimassa myös naisten Tinder-profiileita. Suurin osa ei edes kerro, minkälaista miestä etsii. Naiset kertovat samanlaisia latteita asioita itsestään profiiliteksteissään. Mitä lisätietoa mies saa naisesta, kun profiilitekstissä lukee, että nainen tykkää hyvästä ruoasta? Miehet tietävät, että nykynaiset eivät osaa tai halua laittaa ruokaa miehilleen, joten profiilitekstissä mainittu hyvä ruoka tulisi olla tykkään tehdä ruokaa, jos naiset pyrkisivät oikeasti olemaan houkuttelevia kumppaniehdokkaita.

Vierailija
45/52 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Helsingissä miesprofiilit ovat todella hyviä. Kuvat ovat järkeviä ja huolella mietitty sekä biotekstiin on selvästi panostettu. Lisäksi joka toinen mies tinderissä tuntuu olevan akateeminen.

Vierailija
46/52 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa käydä naisena tutkimassa myös naisten Tinder-profiileita. Suurin osa ei edes kerro, minkälaista miestä etsii. Naiset kertovat samanlaisia latteita asioita itsestään profiiliteksteissään. Mitä lisätietoa mies saa naisesta, kun profiilitekstissä lukee, että nainen tykkää hyvästä ruoasta? Miehet tietävät, että nykynaiset eivät osaa tai halua laittaa ruokaa miehilleen, joten profiilitekstissä mainittu hyvä ruoka tulisi olla tykkään tehdä ruokaa, jos naiset pyrkisivät oikeasti olemaan houkuttelevia kumppaniehdokkaita.

Miksi pitäisi kertoa millaista miestä etsii? Mistä minä tiedän millaisen tyypin kanssa sitä tulee juttuun. Olisi tosi typerää rajata heti kättelyssä vaihtoehdot "rillipäät älköön vaivautuko" tekniikalla. :D

Vierailija
47/52 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin Helsingissä miesprofiilit ovat todella hyviä. Kuvat ovat järkeviä ja huolella mietitty sekä biotekstiin on selvästi panostettu. Lisäksi joka toinen mies tinderissä tuntuu olevan akateeminen.

Etäisyysrajasta huolimatta Tinder näytti myös muutamia helsinkiläisiä ja erottuivat kyllä. Etäisyyden takia hekin olisi menneet vasuriin

Vierailija
48/52 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskimääräinen suomiakka on nykyään lähes 80-kiloinen ja L-kokoinen syöttöporsas.

80-kiloa ei enää riitä.

73 kg on keskimäärin paino suominaisella.

Vierailija
49/52 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kuvailema tilanne on taivaan tosi ja esim. minulle maaseudun sinkkunaisena arkipäivää.

Vaatii norsun kärsivällisyyttä ja vahvoja istumalihaksia päästä edes keskustelun alkuun näitten miesten kanssa.

Flegmaattisia, ei minkäänlaista itsereflektiota, jäykän epäluuloisia kuin faaraot sarkofagissa.

Näitten miesten suurin pelko on, että ylipainoinen nainen ottaa kontaktia. Toiseksi suurin pelko on, että hoikka nainen ottaa kontaktia. 

Monet heistä menevät aloitteellisesta tai "liian aktiivisesta" naisesta täysin sekaisin. Banni, blokkaus, haukku, herjaus alkaa lähes välittömästi.

Eilen eräs mies vastasi minulle, että olen ensimmäinen nainen, joka on koskaan osoittanut mitään kiinnostusta hänen profiiliaan kohtaan. Hän kertoi olevansa sinkku mutta ei kysynyt minulta mitään vaan feidasi heti. Esitin muutaman ystävällisen jatkokysymyksen mutta hän ei ole käynyt edes lukemassa niitä.

Vierailija
50/52 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pystytkö AP tarkentamaan, mitä tarkoitat sillä, että 99% Tinderin miesten profiileista on surkeita? 

Ihan kuvien laatu huono; tärähtäneitä, selkeästi vanhoja kuvia, hämärässä otettuja, kuvakulma sellainen ettei imartele ketään, kaukaa otettuja kuvia,  suuri osa kuvista muuta kuin itse ihmisestä.

Toiseksi sitten ihminen itse epäsiisti, ruma rehottava parta, rähjäiset vaatteet päällä, likainen työtakki, merkittävä ylipaino, viinanjuonti näkyy naamasta, masentunut tai jopa vihainen ilme. Aurinkolasit joka kuvassa.

Profiiliteksti usein puuttuu kokonaan, tai joku 'kysymällä selviää'

Deittailin naisia talvella ja keväällä. Yksikään ei vastannut kuviaan, vaan olivat joko filttereillä nuorentaneet itseään tai kuvat olivat 10 vuotta ja kiloa sitten. 

Onko naisten profiilitkaan kovin hyviä?

Vierailija
51/52 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikkien pitäisi löytää joku? Olen ikävä kyllä palstaa vuosia seurattuani todennut, että on parempi, ettei noilla asenteilla naisia kohtaan pidäkään löytää seuraa mitä täälläkin näkee päivittäin ja tuhansissa viesteissä.

Katkeruutta. 

Vierailija
52/52 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikkien pitäisi löytää joku? Olen ikävä kyllä palstaa vuosia seurattuani todennut, että on parempi, ettei noilla asenteilla naisia kohtaan pidäkään löytää seuraa mitä täälläkin näkee päivittäin ja tuhansissa viesteissä.

Naiset itse hakeutuu meidän kusipäiden seuraan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi