Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittelen kaikki ostamaan terveysvakuutuksen.

Vierailija
01.08.2025 |

Terveysvakuutuksen avulla saat laadukasta hoitoa nopeasti. Miettikää kun julkinen terveydenhoito menee kokoajan huonommaksi niin miten saat hoitoa 10 vuoden päästä julkisella puolella?

Nykyisin hoitoa joudut odottamaan sen pari kuukautta ja yksityisellä pääset hoitoon parista päivästä viikkoon.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi pitänyt ottaa jo ennen syntymää niin ei olisi rajauksia.

Vierailija
2/36 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä yhtiötä vakuutusmyyjä suosittelee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä en tiedä mutta kannattaa keskittää vakuutukset yhteen paikkaan niin saat alennusta.

Ap

Vierailija
4/36 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ja lapsellani on ja on ollut tähän asti kyllä kannattava. Pelkäänpä vaam että kun yleinen  terveydenhoito on ihan susi niin vakuutukset kalllistuu tosi paljon

Vierailija
5/36 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä en tiedä mutta kannattaa keskittää vakuutukset yhteen paikkaan niin saat alennusta.

Ap

Vuokraan kuuluu kotivakuutus. Muita en ota. 

Vierailija
6/36 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puppua! Ensinnäkään terveysvakuutusta ei saa se joka sitä eniten tarvitsee ja turhan kallis investointi terveeltä. Miksi lihottaa vakuutuslaitoksia? Lapsellani oli vauvana, silloin se oli paikallaan.

Vierailija
7/36 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa sitä enää.

Vierailija
8/36 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni ja lapsellani on ja on ollut tähän asti kyllä kannattava. Pelkäänpä vaam että kun yleinen  terveydenhoito on ihan susi niin vakuutukset kalllistuu tosi paljon

Hyvinvointialueidenc johtajien ja päättäjien syy on se että terveydenhuolto on huono. Voitaisko antaa kenkää hyvinvointialueiden johtajille kun he ovat epäonnistuneet työssään?

Vierailija
9/36 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen vakavan sairauden vakuutusta. Sain sillä 300 000€ Nordealta.

https://www.vauva.fi/keskustelu/5946894/epailen-kivessyopaa

M45

Vierailija
10/36 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa että vaikka oli kyse sululaisesta ja ihan perusfildu ihmisestä jäin parin sekunnin sanattomaksi kun tokaisi että: Ei sinne päivystykseen niin kai vaan mennä ehkä kun on niin paljon jonoja. Kyseessä oli ensiapua vaativa tulanne.

Tapahtui kyllä Ruotsissa, mutta silti. Tiedättekö keihin tuollaiset: Terveydenhuolto  kriisissä ja pää  veressä  10hpäivystyksessä uppoaa?

Valitettavssti  lähinnä niihin, jotka syntyneet ennen 60-lukua. Uskovat kaiken mitä uutisissa sanotaan. 

Vierailija
11/36 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo toimii kun on laadukas julkinen erikoissairaanhoito, johon tuo vakuutus muodostaa ohituskaistan.

Jos koko systeemi olisi yksityinen, kattava vakuutus olisi erittäin kallis.

Toinen juttu sitten on, jos on jo valmiiksi sairas.

Minulla on kasvainalttiussyndrooma, epilepsia ja olen sairastanut yhden syövän.

Mikään vakuutusyhtiö ei halua edes henkivakuutustavminulle antaa, tapaturmavakuutus on hankala saada, terveysvakuutus onkin jo vitsi.

Vierailija
12/36 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen kaikki? Suosittelen suomi

Vierailija
13/36 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu juu, vain ostamalla säästät!

Vierailija
14/36 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puppua! Ensinnäkään terveysvakuutusta ei saa se joka sitä eniten tarvitsee ja turhan kallis investointi terveeltä. Miksi lihottaa vakuutuslaitoksia? Lapsellani oli vauvana, silloin se oli paikallaan.

Terveysvakuutus ei todellakaan ole kallis. Itse otin sen kolmekymppisenä ja muutama perussairaus löytyy, vuosihinta 400e.

Vierailija
15/36 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveysvakuutus ei todellakaan ole kallis. Itse otin sen kolmekymppisenä ja muutama perussairaus löytyy, vuosihinta 400e.

Kun ikää tulee vakuutuksen hinta nousee ja korvausten määrä tippuu vuosi vuodelta😳

Vierailija
16/36 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työterveyden kautta pääsee aika hyvin kyllä hoitoon, mutta joku kertakorvaus työkyvyttömyydestä tai pitkäaikaissairaudesta olisi tietysti hyvä. Pystyykö terveysvakuutuksen rajaamaan niin?

Vierailija
17/36 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa terveysvakuutusta koska on jo perussairaus.

Sekä minulla oli vakuutus, mikä piti olla vauvasta 21-vuotiaasti - vakuutusyhtiö lopetti sen kesken vakuutuskauden kaikilta sen ottaneilta, koska se ei ollutkaan yhtiölle kannattavaa. Eli se katkaistiin jo, kun olin 17v. Ei voi luottaa mitenkään, että vakuutusyhtiö edes noudattaisi omia sopimuksiaan.

Vierailija
18/36 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun ikää tulee vakuutuksen hinta nousee ja korvausten määrä tippuu vuosi vuodelta😳

Korvausten? Minulla terveysvakuutus korvaa hoidot vaan, en mä saa rahaa sieltä.

Vierailija
19/36 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korvausten? Minulla terveysvakuutus korvaa hoidot vaan, en mä saa rahaa sieltä.

Käytit itse samaa sanaa "korvaus", etkä silti ymmärtänyt, ettei ole kyse siitä, että saisi rahaa, vaan siitä, mitä ja kuinka paljon korvataan? 

Vierailija
20/36 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalka murtui tapaturmassa, soitto 116117. Ei vastausta, jätin soittopyynnön.

Yksityiselle aika klo 10.20, klo 12.20 jalka oli kuvattu, tuettu, paketoitu ja oli saatu sauvat ja hoito-ohjeet.

Illalla klo 20 jälkeen tuli takaisinsoitto hyvinvointialueelta. Vastasin ja sain kuulla, että seuraavalla kerralla varaan ajan lääkärille, ajan saa 2-3 vko päähän ja siihen asti jalkaa ei pidä käyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi