Minkä maalaiseksi teitä veikataan ulkomailla?
Arvataanko suomalaiseksi? Vai jonkun muun maalaiseksi?
Kommentit (222)
Suomalaiseksi ja mä oon tosi ylpeä suomalaisuudestani!
Ruotsissa ruotsalaiseksi.
Suomessa venäläiseksi ja virolaiseksi.
Suomalaiseksi, ruotsaliseksi, norjalaiseksi ja amerikkalaiseksi.
On luultu italialaiseksi kampaajalla, silloinen Italialainen kämppis sanoi, että näytän pohjoisitalialaiselta.
Puhuessani moni luulee minua usein myös saksalaiseksi.
Italialaiseksi, ranskalaiseksi, britiksi
Ranskassa saksalaiseksi ja Saksassa ruotsalaiseksi että silleen.
Vierailija kirjoitti:
Turkissa veikattiin puolalaiseksi. En ymmärrä miksi, minulla ei ole hajuakaan miltä puolalaiset naiset näyttävät.
Vaaleita ja kauniita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vitivalkoinen pötsimaha, vaaleanpunainen iho..suomalainen huomataan missä vain kulkeekaan.
Tyypillinen suomalainen erottuu usein pukeutumisestakin, täällä Espanjassa LIPPIS koko perheen päässä on pettämätön tuntomerkki.
Suomalainen mies pukeutuu usein ruutupaitaan ja kesävaatteet voivat olla hieman haalistuneita.
Yleensä ei minkäänmaalaiseksi, mutta veikataan huoraksi koko ajan.
Riikassa rautatieasemalla tänä kesänä luultiin paikalliseksi kun tultiin kysymään mistä lippuja voi ostaa. Sanoin että en tiedä kun olen suomesta. N49
Aina ovat luulleet että olen Kiinasta tai Japanista.
Mua veikataan Gambialaiseksi tai islantilaiseksi useimmiten
Espanjalaiseksi, kroatialaiseksi, kanadalaiseksi, irlantilaiseksi ja tanskalaiseks
Me suomalaiset olemme veljeskansaa Irakin kanssa joten aika usein luullaan Irakilaiseksi.
Skandinaaviksi - sellainen epämääräinen Pohjois-Eurooppa skandinavia. Iho on kuulemma kauniin kuulas ja vähän ryppyjä, joten en ole altistunut auringolle. 🤭