Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako 40+ ikäisen enää mennä mihinkään Tinderiin?

Vierailija
01.08.2025 |

Onko kuinka ankeeta? 

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

45v melko kokemattomana miehenä ei hyvältä näytä. 5 tykkäystä ja kaikki todennäköisesti boteilta. Viiskymppisiäni tuskin näen jos tilanne ei pian muutu.

Jos tykkäät kaikista, alkaa Tinder näyttämään botteja ja thaimaalaisia tykkäyksissä pelkästään. Valikointi kannattaa algoritmin takia.

Jos olet vähänkään epävarma profiilikuvasta ja tekstistä niin kannattaa käydä ne läpi vaikka treffivalmentajan kanssa.

Itsesääliä ei kannata ikinä koskaan milloinkaan viljellä profiilissa.

Omalla kohdalla oli yllätys miten paljon Tinderistä tulee tykkäyksiä ja treffejä vaikka irl-deittailu on ollut hyvin hankalaa enkä ole pitänyt itseä kovin kummoisena naisten suhteen.

Nytkin olisi joka viikolle jos vain haluaa. Pari suhdettakin on syntynyt. Kaikki riippuu siitä miten Tinderiä ns. pelaa.

M48

Eri mutta olen tarkka tykkäyksissäni eli en todellakaan tykkää kaikista vaan aika nirso ja silti pelkkiä botteja tai jotain thaimaalaisia jne. joten joko algoritmi rikki tai se vaan kohtelee miehiä erilailla.

Vierailija
42/56 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin Tinderissä kaksi viikkoa ollessani 45. Sain tuhansia tykkäyksiä (miehet ei paljon valikoi) joiden joukosta seuloin parisenkymmentä osumaa, joiden joukosta valikoitui kaksi treffeille. Jälkimmäiset treffit jatkuu edelleen kolme vuotta myöhemmin. 

Kyllä meistä jotkut miehet ovat hyvinkin tarkkoja kenet haluavat. Olet luultavasti aika perusnättiä tasokkaampi jos noin paljon sait tykkäyksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin Tinderissä kaksi viikkoa ollessani 45. Sain tuhansia tykkäyksiä (miehet ei paljon valikoi) joiden joukosta seuloin parisenkymmentä osumaa, joiden joukosta valikoitui kaksi treffeille. Jälkimmäiset treffit jatkuu edelleen kolme vuotta myöhemmin. 

Kyllä meistä jotkut miehet ovat hyvinkin tarkkoja kenet haluavat. Olet luultavasti aika perusnättiä tasokkaampi jos noin paljon sait tykkäyksiä.

Ei sille ole väliä kun naiset saa tykkäyksiä pärstästä riippumatta ja sitten kun ukko laitetaan niin tilastot on 0

Vierailija
44/56 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder alkaa näyttämään myös itelle thaimaalaisia ja botteja jos profiileja on selannut liian monesti loppuun asti lyhyen ajan sisällä tai jos sovellusta ei käytä vähään aikaan.

Myös ilmaisversio näyttää ajoittain pelkkiä botteja. Sitten kun asennat maksuversion niin alkaa löytymään muutakin.

Toisaalta maksuversiotakaan ei kannata roikottaa kuukausikaupalla, koska tällöin Tinder ilmeisesti tulkitsee että käyttäjä tyytyy tilanteeseen ja maksaa kiltisti kuukaudesta toiseen.

Kun tilauksen katkaisee pitkän käytön jälkeen niin alkaa mystisesti yhtäkkiä tulemaan tykkäyksiä muiltakin kuin boteilta. Katson näitä läpi monesti ottamalla vain viikon tilauksen.

Mutta myös hyvät kuvat ja teksti ratkaisee paljon 

Vierailija
45/56 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, mä olen ikäisekseni aika hyväkroppainen ja mulla saattoi olla yksi sellainen hyvällä maulla valittu bikinikuva mikä ehkä vähän vaikutti. Niillä korteilla pitää pelata mitä on jaettu, ajattelin. 

Vierailija
46/56 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder alkaa näyttämään myös itelle thaimaalaisia ja botteja jos profiileja on selannut liian monesti loppuun asti lyhyen ajan sisällä tai jos sovellusta ei käytä vähään aikaan.

Myös ilmaisversio näyttää ajoittain pelkkiä botteja. Sitten kun asennat maksuversion niin alkaa löytymään muutakin.

Toisaalta maksuversiotakaan ei kannata roikottaa kuukausikaupalla, koska tällöin Tinder ilmeisesti tulkitsee että käyttäjä tyytyy tilanteeseen ja maksaa kiltisti kuukaudesta toiseen.

Kun tilauksen katkaisee pitkän käytön jälkeen niin alkaa mystisesti yhtäkkiä tulemaan tykkäyksiä muiltakin kuin boteilta. Katson näitä läpi monesti ottamalla vain viikon tilauksen.

Mutta myös hyvät kuvat ja teksti ratkaisee paljon 

Pärstä eli kuvat katsotaan ensimmäiseksi, muut ei kiinnosta. Tekstiä hyvä jos luetaan.

Vierailija
47/56 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavismiehen ei, naisen kyllä. Miehiä on käyttäjissä aika paljon enemmän, joten naiset voi valita parhaat päältä. Nuorempana itselläni oli vientiä naisten keskuudessa ja luulin olevani komea tai ainakin siedettävä. Nyt 40+ tinderissä saan tykkäyksiä lähinnä 10-vuotta vanhemmilta naisilta ja boteilta.

Tinder on hyvä tapa palauttaa maan pinnalle, jos sitä haluat.

Säädä ikahaarukka alemmaksi. Tinder näyttää ensisijaisesti vanhempia tykkäyksissä

Jos ikähaarukka on alempi, on Tinderillä pakko yrittää löytää näistä jokin tykkäys

M48

Vierailija
48/56 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos tuntuu ettei Tinder näy kenellekkään eikä tykkäyksiä tule, kannattaa tili poistaa ja alkaa pelaaminen alusta, jolloin algoritmi nollaantuu.

Eri kuvia voi kokeilla tai muokata ajoittain tekstiä, joka myös nostaa sijoitusta ilmeisesti algoritmissä 

M48

Vierailija
49/56 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla ei vissiin ole erityisen korkeat kriteerit. 

Jännähomma, kun ettekös te incelit jatkuvasti itke että naisten kriteerit on aivan liian korkealla ja niitä pitää laskea? Sitten kun joku tekee niin ja ottaa puolison, niin ihan väärin tehty sekin?

Vai pitikö se taso laskea sinne sinuun asti, lattianrajaan?

Miespodcastin pitäjän mukaan märkää pitäisi irrota viimeistään kolmanssilla treffeillä. Suositteli miehille metallista kassarasiaa jossa on kolmelle kahvilareissulle varatut rahat. Hajosin!

Vierailija
50/56 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
51/56 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet jollain tavalla komea/kaunis niin kannattaa yrittää, kätevä lisähän se on.

Itse olen vähän päälle kolmikymppinen mies ja olen muutamia deittiäppejä käyttänyt jaksoittaisesti n. neljän vuoden ajan. Olisiko kaksi matchia tuona aikana tullut, jotka päättyivät vuorokauden sisällä ghostaamiseen. Tosielämässäkin huomautettu naamasta naisten osalta viitisen kertaa, ymmärrätte varmaan mitä meinaan.

Toivottavasti sinulla käy parempi tuuri.

Vierailija
52/56 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Up!

Älä missään nimessä sinä ainakaan tyrkytä itseäni tinderiin eikä minnekkään muaallekkaan. 

Vierailija
53/56 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

+40v naisen kyllä, miehen ei. Miehillä algoritmit pitää huolen siitä, että käytännössä jo 30 vuotta on se yläraja, milloin Tinder ei ole enää toimiva.

Toki joitain harvoja poikkeuksia voi olla, mutta jos olet Teppo Tavis (kuten 95% miehistä), niin livenä onnistuu paljon paremmin. Harrastukset, baarit, yökerhot. Lähinnä nuo kaksi jälkimmäistä.

Vierailija
54/56 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, mä olen ikäisekseni aika hyväkroppainen ja mulla saattoi olla yksi sellainen hyvällä maulla valittu bikinikuva mikä ehkä vähän vaikutti. Niillä korteilla pitää pelata mitä on jaettu, ajattelin. 

Eihän tuossa ole mitään väärää, naisena. Aika paljon tinderissä on naisilla rohkeita kuvia. Miehillä sitten toisin. Vaikka olisi oikeasti urheilullinen ja treenattu, paita täytyy pitää päällä, koska muuten on tietenkin pinnallinen, ylimielinen jne.

Vierailija
55/56 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jos tuntuu ettei Tinder näy kenellekkään eikä tykkäyksiä tule, kannattaa tili poistaa ja alkaa pelaaminen alusta, jolloin algoritmi nollaantuu.

Eri kuvia voi kokeilla tai muokata ajoittain tekstiä, joka myös nostaa sijoitusta ilmeisesti algoritmissä 

M48

Algoritmi ei todellakaan nollaannu ja järjestelmä kyllä tunnistaa, jos samalla IP-osoitteella, sähköpostilla/puhelinnumerolla tekee uuden tilin. Pitää vaihtaa nuo kaikki, jos haluaa ns. puhtaalta pöydältä aloittaa.

Algoritmi myös painottaa nuoria, eli todellakaan +40v tai edes +30v miehenä ei lähtötilanne ole kovin korkealla. Aluksi toki tulee muutamat houkutustykkäykset, joilla pyritään pitämään jäsenen mielenkiinto yllä ja mahdollisesti hankkimaan maksullisia jäsenyyksiä.

Kannattaa muistaa, että Tinder on bisnestä jonka pääosin rahoittavat miehet. Tinderin käyttäjistä Suomessa 80% on miehiä.

Vierailija
56/56 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet jollain tavalla komea/kaunis niin kannattaa yrittää, kätevä lisähän se on.

Itse olen vähän päälle kolmikymppinen mies ja olen muutamia deittiäppejä käyttänyt jaksoittaisesti n. neljän vuoden ajan. Olisiko kaksi matchia tuona aikana tullut, jotka päättyivät vuorokauden sisällä ghostaamiseen. Tosielämässäkin huomautettu naamasta naisten osalta viitisen kertaa, ymmärrätte varmaan mitä meinaan.

Toivottavasti sinulla käy parempi tuuri.

Jos yhtään lohduttaa, niin tervetuloa joukkoon suureen. :D Kuulostat aivan tavalliselta suomalaiselta mieheltä, tuollaisia suurin osa meistä vaan on. Joillakin miehillä käy tuuri ja sopiva kumppani löytyy, aika monella nykyään ei.

Ennen oli eri, kun puolin ja toisin oli lähestulkoon otettava joku, mutta sellaisia yhteisön tai yhteiskunnan paineita ja odotuksia ei enää 2000-luvulla ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme