Nyt taaperoa ei saa jättää edes rannalla kättä kauemmas. Eikö lapsettomat voisi keksiä jo jotain muuta kytättävää?
On ihan ok. jättää lapsi rannalle ja mennä itse uimaan. Siinä ei ole mitään kummallista, vai että heitteilejättö:)
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/3fd5a315-fa59-4fed-87e5-341077531b3b
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Älkää viitsikö antaa lastenne mennä hukkumaan. Tulee kaikille paha mieli.
Muille muttei ap:lle.
Kyllä minä ainakin menisin apuun jos näkisin lapsen roikkuvan yhdellä kädellä viidennen kerroksen parvekkeelta.
Niina ei mennyt apuun, vaan alkoi kuvaamaan videota Iltapäivälehteen. Tämä siksi koska taapero ei ollut missään vaarassa, vaan vanhempiensa valvonnan alla. Niinan mukaan vanhemmat eivät valvoneet lasta. Kuitenkin hänenkin sanojen mukaan sitten toisaalta valvoivat. Veivät taaperon kauemmas vesirajasta. Tyynnyttelivät kitisevää lasta huudoin.
Myöskään muut rannalla olijat eivät huomanneet mitään erityistä. Tämäkin närkästytti Niinaa.
Minun mielestä Niina oli tämän näytelmän konna.
ap
Tiedätkö, ei minua edes häiritse jos joku tollo tapattaa lapsensa. Sehän joutuu elämään asian kanssa, minä unohdan se naurun lakattua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun ne taaperoikäiset ovat tavattoman vilkkaita liikkeissään. Ei tarvita kuin lyhyt varomaton yhteyden katkeaminen, niin tuollainen konttaaja on vedessä. Omani kiipesi rappuja ylös, vaikka ei osannut edes kontata. Katsekontakti katkesi vain pieneksi hetkeksi, kun lämmitin hänelle velliä. Lapsen isän mielestä portit tarvitaan vasta, kun konttaa.
Muutenkin tässä tapauksessa häiritsi se, ettei lapsen itku saanut muuta toimintaa aikaiseksi kuin nimen huutelu. Ei kuulosta kovin vastuulliselta vanhemmuudelta.
Kuten Jari Sinkkonen on todennut."Tunne lapsesi" ja nämä vanhemmat tunsi lapsensa siksi tuo nimen huutelu joka rauhoittaa lasta. "Tunne lapsesi"!
ap
Ap, kertoisitko miten nimen huutelu onnistuu kun olet sukeltamassa?
Jos nyt ensin lukisit linkkaamani uutisen. Teet itsestäsi vaan törpön kun yrität ottaa asiaan kantaa asiallisesti vaikka et ole lukenut edes avauksen takana olevaa juttua.
Jotain rajaa sentään törppöyteenkin.Kiitos.
ap
Evvk mitä teet. Mutta turha luulla, että minä niitä sun kakaroitas vahtisin tai pelastaisin.
Ps. Hyvää vapaaehtoisesti lapsettomien päivää!
Typerät vanhemmat. En ikinä jättäisi mun pientä lasta noin, hyi.
Etkö muuta provoa keksinyt.
Paljon uitu, Paljon oltu.
5 sekunnissa taapero juoksee syvään päähän ja hyppää.
Jos ei ole vauvauinti kokemusta.
On vanhemmalla kiire.
Kaikkia lapsiaan ei tarvitse vahtia uimarannalla. Vain niitä, jotka aikoo pitää.
Vierailija kirjoitti:
Toki on taaperoissakin eroja vilkkaudessa ja toimien nopeudessa. Omani käveli alle vuoden ikäisenä ja silmät saivat olla selässäkin sen viipottajan kanssa. Piti kirjahyllykin pultata seinään kiinni läheltä piti tilanteen vuoksi ja portit asentaa portaisiin. En nyt hemmetti jättäisi sen ikäistä yksinään rantsuun pulikoidessani mieheni kanssa. Aivan käsittämätöntä ajatuksenakin.
Kuten Sinnkosen Jari on esittänyt. "Tunne lapsesi". He tunsivat ja toimivat sen mukaan.
ap
Vaarallista kyllä tuo kyseinen tapaus, mutta tuo kädenmitasta puhuminen on liioittelua. Ei haukkana vahtiminenkaan ole tervettä.
Haluaisin nähdä tän videon näitä otsikoita on joka lähtöön olis kiva nähdä miten tää tilanne oikeasti meni!?
siinä oon samaa mieltä etten todellakaan tajua mikä helvetti ihmisiä vaivaa että kuvataan ja kauhistellaan mutta selvästi kukaan ei mennyt ehdottomaan et hei mäpä voin kattoo teidän taaperoa joka vaan rauhassa. Näin se olis menny vielä 20v sitten
Älkää viitsikö antaa lastenne mennä hukkumaan. Tulee kaikille paha mieli.