Miksi mua häiritsee kun joku kävelee mun takana?
Kommentit (43)
Itse tykkään kävellä muiden takana ja hieman öristä samalla. Sitten yhtäkkiä lähden juoksemaan ja juoksen kohti kovalla vauhdilla, lopulta kuitenkin ohitse. Naiset aina pelosta kalpeina, jotkut lähtevät itsekin juoksemaan. Näin voimme kannustaa toisiamme liikuntaan näyttämällä esimerkkiä!
Vierailija kirjoitti:
Itse tykkään kävellä muiden takana ja hieman öristä samalla. Sitten yhtäkkiä lähden juoksemaan ja juoksen kohti kovalla vauhdilla, lopulta kuitenkin ohitse. Naiset aina pelosta kalpeina, jotkut lähtevät itsekin juoksemaan. Näin voimme kannustaa toisiamme liikuntaan näyttämällä esimerkkiä!
Jee, sinusta on kivaa olla kylähullun maineessa...
Joskus häiritsee, varsinkin iltalenkillä. Silloin seisahdun, pidän kännyä kädessä, joskus käännyn hieman sivuttain että näkee sivusilmällä ja odotan henkilön menevän ohitseni. Muuten stressaisin lenkin ajan mikähän hörhö voi olla takanani. 😄
Onhan se epämukavaa kun koskaan ei voi tietää millainen ihminen siellä takana kävelee.
Kai se jostain huonosta itsetunnosta kertoo. Itse en voi olla rennosti ja alan hermostuneesti tehdä esim kädellä pakkoliikkeitä.
No joo, on se ärsyttävää jos toinen ei voi yhtään hidastaa tai kiihdyttää, että kiusallinen tilanne menisi nopeammin ohi.
Eiköhän tuo ole joku ihan luonnollinen puolustusvaisto.
Jotenkin samankaltainen tilanne kun autolla ajaa niin joku roikkuu takapuskurissa kiinni.
Ihan syystä nykyisin. Lisätään vähän vaikeusastetta eikä päästetä iholle.
Miksi mua häiritsee kun joku kävelee mun takana?
Taikauskoa? Itse tulen kohta taikauskoiseksi työpaikan satunnaisesti toimivien automaattiovien vuoksi, milloin pitää mikäkin tanssi vetää tunnistimen edessä jotta se jotain havaitsee.
-M
Normaalia että häiritsee. Moni raiskaus alkaa kalautuksella takaraivoon.
mä heilutan aina persettä. se on hieno.
tai sitten pieraisen.
Koska on luonnollista kävellä yhdessä?
Mulla sama.