Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin naisystäväkseni vanhanpiian

Vierailija
04.01.2025 |

Ovat yleensä harkitsevia, järkeviä, rauhallisia harrastavat esim kirjallisuutta jne, eikä ole lapsia. Miten menetellä? Ei uskalla laittaa treffi-ilmoitukseen että haen vanhaapiikaa. Mikä olisi sopiva kiertoilmaisu?

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha-Piia, ihana nainen rannalla.

Vierailija
2/75 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseton ja kirjallisuudesta pitävä naimaton sinkkunainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapseton ja kirjallisuudesta pitävä naimaton sinkkunainen.

Tämän minä siihen ilmoitukseen kirjoitan!

Vierailija
4/75 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän mä olen!

Vierailija
5/75 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhapoika etsii vanhaapiikaa💃💃💃💃

Vierailija
6/75 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällähän mä olen!

Pahus, ehdit ensin!

Terv. Toinen samanlainen

Vierailija
7/75 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ajattelit kuvailla itseäsi ilmoituksessa, ap?

Vierailija
8/75 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsitään vanhempaa naimatonta kirjastonhoitajaa.

Vierailija
9/75 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsitään vanhempaa naimatonta kirjastonhoitajaa.

Streotypia🥳

Vierailija
10/75 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ajattelit kuvailla itseäsi ilmoituksessa, ap?

💗👴🏻💗

Vierailija
11/75 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli osuma suoraan sydämeeni. Kerro koordinaattori, niin tavataan pk-seudulla..

T: Round and Round -vanhis pätkis 😂

Vierailija
12/75 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on kyseiset ominaisuudet omaava nainen jo tiedossa, ota häneen suoraan yhteyttä. Kyllä se tulee onnistumaan.

Vierailija
13/75 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkku ei nyt kuitenkaan ole sama kuin naimaton . Eikä neiti sanaa enää käytetä eikä sekään kerro onko nainut vai ei. Sana vanha tarkoittaa konkreettisesti vanhoja. Ikänsä puolesta ikäloppu eli päälle 40-50 vähintään. Vanhoja ukkoja vanhoja poikia jotka notkui äitinsä helmoissa vielä 50 vuotiaana ei myös voi kutsua naimattomia sillä monet ellei ääriuskonnosta niin kylän hulivilejä kuitenkin. Naimaton tarkoitti ennen ihmisiä jotka eivät koskaan menneet avioliittoon , vaikka naivat kylän naiset. Saattoi olla avioliiton ulkopuolisia montakin pitkin kyliä mutta ei avioliitossa. Sitten on niitä ukkoja jotka menettänyt nuoruuden rakkautensa aikanaan ja jääneet yksin. On myös naisia joiden rakastettu on kuollut eivät halua muita. Ja on naisia jotka ei luota miehiin yhtään siksi asuu yksin käy työssä hoitaa vanhempiaan. Sitten on nämä sinkut jotka on eronnut heillä on lapsia yksinhuoltajia tai vain tehneet itse lapsen itselleen. Tansseista voi löytää puolison jos pitää musiikista ja opiskelun parista. Vanhalla pojalla voi olla lapsia siellä ja täällä joten eipä tiedä oliko naimatta. Parempi naida kuin palaa himoissaan . Monilla miehillä on montakin vaimoa elämän erojen aikana. Vanha sana tässä on ikäänkuin vanhentunutta. Et voi myös tietää onko lapsia ,sillä monella on lapsia vaikka ei naimisissa . Vanhoilla lapset vaan on jo aikuisia joilla on jo lapsia joilla on lapsia. Vaikka miten monella naimattomalla on lapsia. Eihän ne enää kotona asu aikuiset. Yksinhuoltajlla on jo lapsenlapset kun puhutaan vanhasta . Sitten vanha piika vertaa sanaa vanha piika. Niin miten vanha tyttö vanha nainen on muutettu sanaksi piika. Onko tämä joku ORTODOKSIKIRKKO n erikoisuus sortaa nais sukupuolta ? Vanhapiika poikamies. 

Vierailija
14/75 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa.

Vierailija
15/75 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä olet sinä naimaton neiti-ihminen? Toivon, että pidät kirjallisuudesta ja sunnuntaikävelyistä. Olen erityisen viehättynyt ruskeista nylon-polvisukista. Toivottavasti saan ostaa sinulle sellaiset. Nimimerkki: Yhteiselle matkalle

Vierailija
16/75 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämähän antaa toivoa. Toistaiseksi olen vielä liian ruma seurustelukuvioihin, mutta ehkä vielä jonakin päivänä...

Vierailija
17/75 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko TAPION poikia?

Vierailija
18/75 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ilmoitukseen että suurin toiveesi on saada käsin kudotut villasukat joululahjaksi.

Vierailija
19/75 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, ihan niiinkuin mä. En tosin rupea tyttöystäväksi miehelle joka ajattelee noin.

Vierailija
20/75 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö MUSTAT polvisukat ole pakkasilmalla paremmat ja tyylinmukaiset?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi