Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mua häiritsee kun joku kävelee mun takana?

Vierailija
31.07.2025 |

Onko tää yleistäkin?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaali reaktio normaalilla ihmisellä. Et voi tietää mitä takana oleva suunnittelee tai tekee. Parempi pysähtyä vaikka mukamas katsomaan kännyä ja antaa toisen mennä ohi 

Vierailija
22/43 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalaiset on häpeilijöitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

%3D

Ap kato tää 😃

Vierailija
24/43 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
25/43 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tykkään kävellä muiden takana ja hieman öristä samalla. Sitten yhtäkkiä lähden juoksemaan ja juoksen kohti kovalla vauhdilla, lopulta kuitenkin ohitse. Naiset aina pelosta kalpeina, jotkut lähtevät itsekin juoksemaan. Näin voimme kannustaa toisiamme liikuntaan näyttämällä esimerkkiä!

Tuo kertoo enenmmän sinusta, olet typerä.

Vierailija
26/43 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat aivan omituisia nykyisin. Ihmetellään itsestäänselviä asioita. Olen itse varhaisteininä joutunut tilanteeseen, jossa mietin, lähdetäänkö minua ajamaan takaa ja mahdollisesti tapetaan. Ei minun selän taakse kovin helpolla pääse kukaan juuttumaan. Tajuan, ettei jokainen pode samaa vammaa, koska minähän en osaa edes kuvitella juovani alkoholia, koska en suostu joutumaan tarpeettoman puolustuskyvyttömään tilaan. Mutta siinä ei todellakaan ole mitään kummallista, jos vaistonne huomauttelee tilanteista, joihin hyvinpidetty minänne ei halua kiinnittää huomiota. 

Vierailija
27/43 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Itse tykkään kävellä muiden takana ja hieman öristä samalla. Sitten yhtäkkiä lähden juoksemaan ja juoksen kohti kovalla vauhdilla, lopulta kuitenkin ohitse. Naiset aina pelosta kalpeina, jotkut lähtevät itsekin juoksemaan. Näin voimme kannustaa toisiamme liikuntaan näyttämällä esimerkkiä!"

tää on hyvä.

Vierailija
28/43 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heiluta toisessa kädessäsi avainnippua eikä kukaan mahda sinulle mitään.

Vierailija
29/43 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran lähdin pakoon kun joku tuli takana. Samalla sekin lähti juoksemaan. Parin kilometrin jälkeen oli pakko pysähtyä huilaamaan. Se seuraajakin pysähtyi ja kysyi "Mitä me oikein paetaan?".

Vierailija
30/43 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin Valkeakosken murhaaja-raiskaaja vaani uhriaan

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/valvontakamerat-paljastavat-nain-va…

Vierailija
31/43 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan perusvaisto suojalla itseään, jos vaaran vaanii selän takana. En ainakaan itse siedä sitä, jos joku kulkee vanavedessä esim lenkkipolulla tms tai jossain jossain ei ole ihmisvilinää. Se on erittäin ärsyttävää. Jos en muuten pääse seuraajasta eroon teen jonkin hämäyseleen, muutan kulkuvauhtia tms. Jokainen perässä kulkija on uhka turvallisuudelle.

Vierailija
32/43 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalia että häiritsee. Moni raiskaus alkaa kalautuksella takaraivoon.

Äärimmäisen harvinaista tuollainen on, mutta tapahtuu toki. 

Vierailija
33/43 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joo, on se ärsyttävää jos toinen ei voi yhtään hidastaa tai kiihdyttää, että kiusallinen tilanne menisi nopeammin ohi.

Perseiden salakuvaus onnistuu parhaiten vain tietyltä vakioetäisyydeltä.

Vierailija
34/43 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin samankaltainen tilanne kun autolla ajaa niin joku roikkuu takapuskurissa kiinni.

Tai pyöräillessä. Joskus on vaan pakko vilkaista, että onko se toinen pyöräilijä vielä mun perässä. Ihmettelee varmaan, että mitä mä kyylään. 

Vierailija
35/43 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää syvaita ja kilistele kämppäsi avaimia jotta tietää tulla peville

-tavja hölönen

Vierailija
36/43 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran lähdin pakoon kun joku tuli takana. Samalla sekin lähti juoksemaan. Parin kilometrin jälkeen oli pakko pysähtyä huilaamaan. Se seuraajakin pysähtyi ja kysyi "Mitä me oikein paetaan?".

Tämä on ihan paras!! Pikkuisen taitaa silloin olla taipumusta vainoharhaisuuteen, jos menee paniikkiin siitä, että joku kävelee takana. Toki ymmärrettävää, jos itse on joskus sellaisen joutunut kokemaan, että joku on oikeasti käynyt takaapäin käsiksi, tai on vaikka tullut ryöstetyksi.

Vierailija
37/43 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelin kerran yöllä neljän aikaan jonkun naisen perässä kotimatkan ja se nainen selitti kokoajan sammuneeseen kännykkäänsä että missä hän kävelee. ihme tyyppi.

Vierailija
38/43 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heiluta toisessa kädessäsi avainnippua eikä kukaan mahda sinulle mitään.

Poliisin tietoisku

Vierailija
39/43 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaan oli koulussa (ammattikorkeakoulussa) pitkä maanalainen käytävä, joka vei koulun parkkipaikalle. Kävelin myöhäisen oppitunnin jälkeen toisen tuntemattoman opiskelijan perässä, niin tämä lähti juoksemaan paniikissa karkuun.

Sinänsä olen kyllä maailman ainakin toiseksi kiltein ihminen.

Vierailija
40/43 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ihan perusvaisto suojalla itseään, jos vaaran vaanii selän takana. En ainakaan itse siedä sitä, jos joku kulkee vanavedessä esim lenkkipolulla tms tai jossain jossain ei ole ihmisvilinää. Se on erittäin ärsyttävää. Jos en muuten pääse seuraajasta eroon teen jonkin hämäyseleen, muutan kulkuvauhtia tms. Jokainen perässä kulkija on uhka turvallisuudelle.

On se silloin tosiaan ärsyttävää ja vähän hermostuttavaakin, jos joku kävelee ihan kannoilla, eikä mene kuitenkaan ohi. Itselläni oli ihan hiljattain tällainen tilanne, kuljin kadulla ja muuten oli väljää  ei siis minkäänlaista ihmisvilinää. Tunsin pitkään aikaa askeleet takanani ihan lähituntumassa. Ohi ei mennyt vaan pysytteli tiukasti kannoillani, eikä auttanut vaikka vilkuilin muutamia kertoja olkapääni yli. Lopulta pysähdyin kokonaan, käytin puhelinta tekosyynä ja jäin hetkeksi räpläämään sitä. Takana kävelijähän melkein törmäsi selkääni, mutta meni sitten ohi ja jatkoi matkaansa. Ehkä meillä oli vaan samanlainen matkavauhti, mutta ei se kivalta tuntunut..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi