Nyt avautuu Joel Harkomo:
-Jännä, että kun tulin keväällä Atlantin yksin ylittäneenä, ajattelin ettei mun elämä vois olla mitenkään parempaa.
-Ja nyt tuntuu sitlä, että ne ei vois olla enempää päin persettä.
Oliko Joel viimeinen joka ei ymmärtänyt ettei ollut Jannille the mies?
Nyt mammat lohduttamaan Jollea!
Kommentit (164)
Vierailija kirjoitti:
Normaali kolmevitonen menee töihin ja hoitaa arkea, vaikka tulisikin ero. Vässykkä-Jolle itkee somessa.
Kyllä mies saa avautua tunteistaan.
Vierailija kirjoitti:
Janni menköön. Jolle löytää uuden ja paremman.
Niimpä! Jolle, kyllä se siitä helpottaa. Muutaman viikon tuntuu siltä, ettei saa henkeä, mutta kohta huomaat, että itse asiassa ero olikin myös sinun parhaaksesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän se valitettavasti loisti ihan tänne ruudun toiselle puolelle saakka, ettei Janni ollut enää Jolleen rakastunut.
Minun silmiini ei koskaan vaikuttanut siltä, että olisi ollut rakastunut tähän karvanaamaan. Häätkin olivat ns. viinahäät, mikä aivan käsittämätöntä. Ruma tosin oli edellinenkin sulho, joka ei taas ollut Jannista kiinnostunut.
Edellistä sulhoa kiinnosti siskokset. Ensin seukkasi toisen kanssa, ja sitten nai toisen.
Kumpikin saa kenet haluaa. Ei Jannikaan enää parhaimmillaan ole. Keski-ikäistyvä kiukkupeppu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon, että puolen vuoden harkinta-aika saa tämä pariskunnan järkiinsä.
Ei kai ketään ole pakko väkisellä rakastaa. Näitä eroja tulee ja menee. Etsikööt itselleen sopivamman. Hyvä ettei kerennyt tulla lapsia.
Kyllä se itse sanoi tahtovansa. Tahtoi myös että kysytään ihmisten edessä että tahtooko.
Kyllä Janilla varmasti on vientiä. Kaunis nuori nainen joka lisäksi pitää ulkonäöstään ja itsestään huolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän se valitettavasti loisti ihan tänne ruudun toiselle puolelle saakka, ettei Janni ollut enää Jolleen rakastunut.
Janni ajoi varmaan rallia toisten sängyssä jo silloin kun Jolle seilasi merillä. Ei varmasti ilkeyttään, mutta kun ei enää ihastumista Harkimoa kohtaan ollut ja vientiä Hussille riittää yli tarpeen, niin semmoista se on.
Janni nyt harrasti erikoiskokeita ennen ja samaan aikaan, kun Joelin kanssa oli yhdessä.
Jannin olisi ehkä hyvä olla yksin. Juurihan hän avautui suorittamispakosta, ja siitä että pelkää jäävänsä yksin. Mutta on toisaalta kuitenkin pakonomainen tarve pärjätä yksin. Jannin pitäisi korjata ensin itsensä, ennenkuin on valmis suhteeseen. Mutta näyttää siltä, että vaikeaa on.
Mä ihan oikeasti luulen Jannin ensin luulleen Jonnen olleen kovempi ja lopulta hermostuneen todellisuuteen.
Janni ei tajunnut olevan tekemisissä suvun kanssa, jotka liittyy aatelissukuun, mistä ei löydetty yhtään kykenevää jatkajaa.
Kymenlaakson köyhä tyttökin saattaa herätä.
Vierailija kirjoitti:
Kumpikin saa kenet haluaa. Ei Jannikaan enää parhaimmillaan ole. Keski-ikäistyvä kiukkupeppu.
Jolle tuskin saa kenet haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuosta, ja siitä, että Jannin ja Jollen yhteisessä(..?) kirjoituksessa ilmoitettiin eron syyksi eriävät tulevaisuudensuunnitelmat, tulee mieleen lähinnä se, että se toinen osapuoli on yllättäen irtisanoutunut yhteisistä, suunnitelluista suunnitelmista. Tuskin ne suunnitelmat silloin kaksi vuotta sitten naimisiin mennessä vielä olivat eriävät.
No jos Jolle on nyt paskana niin kummankohan suunnitelmat vedettiin vessasta alas?
Sitä on turha vatvoa kun kumpikin sanoi että erosta ei enempää tiedoteta. 🤗
Vierailija kirjoitti:
Janni menköön. Jolle löytää uuden ja paremman.
Toivottavasti löytää....🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Jannin olisi ehkä hyvä olla yksin. Juurihan hän avautui suorittamispakosta, ja siitä että pelkää jäävänsä yksin. Mutta on toisaalta kuitenkin pakonomainen tarve pärjätä yksin. Jannin pitäisi korjata ensin itsensä, ennenkuin on valmis suhteeseen. Mutta näyttää siltä, että vaikeaa on.
Yksin jäämisen pelko hänen iässään on varmasti ihan todellista, koska suurin osa miehistä kuitenkin haluaa jossain vaiheessa lapsia ja hänen ikäisistään miehistä monella niitä ei vielä ole. Eli Jannin on tehtävät se nykyajan naisen vaikea päätös, että hankkiako lapsia vai ei, koska se tietää muutoksia joka tapauksessa nykyiseen elämäntyyliin. Tilanne hänen kohdallaan on helpompi varmasti 10 vuoden päästä, silloin tuskin sulhoehdokkaat puhelee lapsihaaveista. Mutta sitten on taas nuorempia naisia kilpailemassa apajilla...
Vierailija kirjoitti:
Mä ihan oikeasti luulen Jannin ensin luulleen Jonnen olleen kovempi ja lopulta hermostuneen todellisuuteen.
Janni ei tajunnut olevan tekemisissä suvun kanssa, jotka liittyy aatelissukuun, mistä ei löydetty yhtään kykenevää jatkajaa.
Tuo haukuttu suku oli Hackman. Niistä sanottiin, ettei kukaan voi ottaa vastuuta. Asista löytyy lähteitä.
Vierailija kirjoitti:
Tuosta, ja siitä, että Jannin ja Jollen yhteisessä(..?) kirjoituksessa ilmoitettiin eron syyksi eriävät tulevaisuudensuunnitelmat, tulee mieleen lähinnä se, että se toinen osapuoli on yllättäen irtisanoutunut yhteisistä, suunnitelluista suunnitelmista. Tuskin ne suunnitelmat silloin kaksi vuotta sitten naimisiin mennessä vielä olivat eriävät.
Aika varmasti kariutui lapsikysymykseen. Janni ajatellut, että ehkä. Jolle haluaa perheen. Janni oli jossain haastattelussa vähän vaikeana kun kysyttiin, että meinaavatko hankkia lapsia. Ja luin äskettäin hänen kirjoituksen (podcastin?) jossa pohti sitä, että hänellä on niin voimakas tarve olla itsenäinen ettei tiedä onko se normaalia. Kuulemma terapiassa selvitellyt tätä ja tullut tulokseen, että pelkää yksin jäämistä niin paljon, että työntää muut ihmiset pois luotaan. Kuulemma työ ja eläimet on sellaiset asiat, joihin voi luottaa että ne ovat aina läsnä.
Vierailija kirjoitti:
Tuo luvattomien suku ei kyllä ole kummonen...isäukkokin otti nuoren hupskon lastensa iloksi...
Vierailija kirjoitti:
Janni on treenihullu ja todella kovassa kunnossa. Syö super terveellisesti jne. Jolle on kulinaristi ja tekee herkkuruokaa usein, sen näkee myös kropasta kun vatsaa on kertynyt.
Varmaan Jannia on turhauttanut kun Jollea ei ole yhtään kiinnostanut treenata ja pitää kunnostaan huolta.
Silloin kun tapasivat niin Jolle taisi olla vähän paremmassa kunnossa. Katsotaanpa vaan niin Jannin uusi kumppani tulee olemaan urheilullisen näköinen kaveri.
Tämä on kyllä siinä mielessä outo juttu että luulisi että jos aikoo purjehtia yksin maailman ympäri niin pitäisi treenata reilusti ennen sitä. On se fyysisesti ja henkisesti niin kova suoritus että tarvitsee kovaa treeniä alle.
Vierailija kirjoitti:
Jannin pitäisi ja pitäisi ja pitäisi. Miksi Jannin pitäisi tehdä mitään sun tai muiden av-mammojen takia?
Rahakaan ei taida edes olla perintöjen muodossa liikaa. On liikaa jakavia lapsia.