Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pystyykö sellainen jolla tarkat kriteerit kumppanille, rakastumaan?

Vierailija
31.07.2025 |

Vai onko sellainen henkilölle edes tärkeää

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä etsin tohtoritutkinnon suorittanutta, lapsetonta, yli 180cm pitkää miestä, jolla tietyt itselleni tärkeät arvot elämässä. Löysin sellaisen ja rakastuin aivan jalat alta. Nyt jo 15 vuotta onnellisesti yhdessä. 

Vierailija
2/7 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on valmis joustamaan kriteereistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä etsin tohtoritutkinnon suorittanutta, lapsetonta, yli 180cm pitkää miestä, jolla tietyt itselleni tärkeät arvot elämässä. Löysin sellaisen ja rakastuin aivan jalat alta. Nyt jo 15 vuotta onnellisesti yhdessä. 

Miksi oli tärkeää olla tohtorintutkinnon suorittanut, jos saa udella? Huippuälykkyys?

Vierailija
4/7 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se oli rakkautta ensisilmäyksellä lompakkoon. Onnea!

Vierailija
5/7 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli aika tarkat kriteerit. Piti olla pitkä, vaalea, tietyn ammattikunnan tietynkielinen edustaja ja mielellään vielä tietyltä alueelta.  Ja toivoin, että olisi samat harrastukset kun kuin minulla. Sitten menin rakastumaan aivan päätä pahkaa aivan totaalisesti eri näköiseen mieheen kuin ihanteeni oli. Hän on eri kielinen kuin piti ja aivan väärässä paikassa asuva. Hänellä on sellainen ammatti, jonka edustajaa minun ei pitänyt suurin surminkaan lähestyä. Niin ja mielestäni hänellä on tosi tylsät harrastukset. Nyt asun täällä hänen kotiseudullaan ja olemme perustaneet tänne perheen. Harrastamme omiamme, hän niitä tylsiä juttujaan ja minun harrastukseni ovat hänestä tylsiä. Olen muuten kaikkeen hyvin tyytyväinen, paitsi siihen, että pitää asua täällä seudulla, josta en tykkää.

Vierailija
6/7 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi oli tärkeää olla tohtorintutkinnon suorittanut, jos saa udella? Huippuälykkyys?

Niissä on oma juttunsa. Yleensä eivät ole mitään statusmiehiä eikä se rahantekokaan ole se ykkösjuttu. Monesti aika eksentrisiä. 

Vierailija
7/7 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyy. Kun se rakkaus iskee niin moni kriteeri unohtuu. Se vain, että jos ei halua edes tavata kuin tietynlaisia niiin ihastuminen ei tapahdu muihin. Voi kuitenkim löytää töistä tai harrastuksista jonkun, joka kolahtaa.