Järkytys! 18-vuotiaani poikani " tyttöystävä" on 42-vuotias!
Eilen selvisi kun poika toi tämän " tytön" kotiin. Olinkin jo vähän ihmetellyt miten nuorella tytöllä on nimenä Tuija. Eilen olin ihan shokissa, en osannut sanoa mitään. Nyt olen ajatellut että soitan tälle Tuijalle ja kerron että saa jättää minun poikani rauhaan!
Tilanne on täysin järjetön, kukaan 42-vuotias nainen ei voi olla kiinnostunut 18-vuotiaasta pojasta! Mitä poikanikin näkee tuossa naisessa?
Mitä olen tehnyt väärin että poikaani kiinnostaa omaa äitiään vanhemmat naiset???? Tilanne on luonnoton ja jotain täytyy muuttua, en kestä tätä enää. Yö meni valvoessa ja miettiessä mihin otan yhteyttä!
Kommentit (50)
Siis itse en ole koskaan ollut itseäni nuoremman kanssa, ja vanhinkin kenen kans olen ollut on vain 5v vanhempi.. En koe nuorempia miehiä erityisen viehättävinä, koska arvostan myös muita asioita kuin siloista poskea. Eli jos jaksat vastata, niin selvennätkö tilannetta :)
Tietysti äitinä ymmärrän järkytyksesi ap, mutta valinta on poikasi etkä sille mitään voi, joten älä turhaan murehdi asialla.
Oliko muuten ihan ok vai oliko ikä ainoa ongelma?
Ja he ainakin ovat todella onnellisia ja rakastuneita yhdessä. Ikä on vain luku, joskus vähän isompi, mutta rakkaus se on tärkeintä!
miltä tuntuisi jos lapsenne saisi vauvan tämän vanhan kumppaninsa kanssa? tuntuisiko että lapseltanne " riistetään nuoruus" yms.
jolla aina nuorempia miehiä. Ikä naisella n. 41-42 ja poikaystävät, joita baareista löytää ovat n. 20 v. Sitten valittaa, kun ei löydä miestä itselleen, vaan jutut loppuu lyhyeen, kun eivät nämä nuoret miehet uskalla viedä äidille näytille ja muutenkin perustuvat vain seksiin eli suhde loppuu, kun arki alkaa.. Rohkea poika siis sulla!
Kyllä varsinkin 18-vuotias poika voi olla niin naiivi, ettei vielä tajua ajatella, että hän ei todennäköisesti voi saada lasta noin vanhan naisen kanssa. Mitä ihmettä oikein ajattelee 42-vuotias nainen, joka seurustelee noin nuoren pojan kanssa?
Ei taida onnistua kovin helposti reilusti päälle 40-vuotiaan naisen kanssa ainakaan luomusti. Adoptiokin taitaa tyssätä naisen ikään. Eli kyllä nuo keski-ikäiset naiset saisivat jättää nuoret pojat rauhaan. Itse en voisi kuvitella edes nyt 30-vuotiaana seurustelevani 20-vuotiaan kanssa, vaikka olenkin ikäisekseni nuorekas henkisesti ja fyysisesti. Se ei tuntuisi reilulta nuorta poikaa kohtaan.
ja kyllä lapsetkin alkaa ajankohtaiseksi pian tulla. Eikä mun nuoruutta kukaan ole riistämässä, päivastoin. Tämä on just tätä mitä mä oon elämältäni halunnut.
he rakastuivat ensilaakista ja nainen erosi miehestään.
Ainoa ongelma on se, että mies haluaisi lapsia ja naisella ei niitä ole, koska ei ole niitä koskaan halunnut. Olisivat häirinneet hänen harrastuksiaan.
Nyt epätoivoisesti yritetään lasta ja testaillaan.
Niin ja tämä 46 vuotias koki parissa kuukaudessa täydellisen muodonmuutoksen. Leikkautti ja värjäytti tukkansa, osti minihameita ja pillifarkkuja, nahkapuvun, että voi kulkea moottoripyörällä. Elää kuulemma elämänsä kukkeinta ja onnellisinta aikaa.
En voi mitään, mutta hiukan olen kyyninen asian vuoksi.
Mies kun pystyy saamaan jälkeläisiä aika paljon pitempään kuin nainen. 42-vuotiaan miehen hedelmällisyys on aivan toista luokkaa kuin samanikäisen naisen hedelmällisyys. Olisi siis ihan kohtuullista, että " vanhat" naiset jättäisivät nuoret pojat rauhaan eivätkä riistäisi heiltä mahdollisuutta omaan perheeseen.
Mutta asian voi silti hyväksyä ja sen kanssa oppia olemaan. Tärkeintä on kuitenkin kai, että poikasi on onnellinen kuten 25 on onnellinen tyttärensä puolesta.
Puhu poikasi kanssa. Hän varmasti pystyy aikuismaisesti keskustelemaan asiasta jos hän noin vanhan naisenkin on itselleen saanut narrattua;)
Viittasin noihin aikaisempiin viesteihin joissa kyseltiin tuota nuoruuden menettämistä. Mikä mahtaa muuten olla se miehen ikä, joka alkaa vaikuttamaan jo negatiivisesti lapsen terveyteen. Eikö naisilla 35 kasvata down-riskiä?
Jotenkiin vaikuttaa siltä. Kateellinen?
Luulin, että riski alkaa vasta 45. Alkoi pelottaa...Yritetään näet lasta
T. 4kymppisen nuorikko.
Moni nuori mies tykkää vanhemmista naisista =)
ois kiva saada ap tänne ja vähän päivitystä asiaan...
Varsinkin kun tyttäret alkavat saamaan miesten lapsia...
ja mieheni on 28. Hyvin on mennyt jo monta vuotta. Alkuhankaluuksien jälkeen sukulaisetkin (miehen) ovat alkaneet pitää siedettävänä.