Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Lapsena " huonoa" hoitoa saaneet, miten toimitte itse?

Vierailija
20.05.2007 |

Itse kävin vuosia terapiassa nuorena ja muokkasin oman säpäleisin itsetuntemukseni uudestaan ja löysin oman tavan elää ja omat arvot.

Nyt olen onnellinen 30+ kotiäiti ja tulen olemaan varmaan siihen asti kun nuorin menee eskariin (eli vielä 3v).

Arvostan perhettäni, teen kaikkeni, että meillä olisi hyvä ja ohjaan myös lapsiani olemaan hyviä muille ihmisille. Vietämme kiireetöntä arkea, tänäänkin katsomme perheleffan kun pienin menee nukkumaan.

Eläköön elämä (ja terapia)!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin itse hoidon 1v., oma lapseni n. 1,5 PÄIVÄKODISSA, ikinä en olisi vienyt perhepäivähoitajalle, ainakaan jos tällä on omia pieniä lapsia. En olisi halunnut viedä lastani noin aikaisin hoitoon, mutta pakko mikä pakko, ja uskon, että hälle ei siitä kovin pahoja trampja jää, vaikka alussa oli hurjan vaikeaa.

T:itsekin päiväkodin täti, jonka mielistä päiväkodissa saa hurjan hyvää hoitoa (ollut monessa eri ryhmässä) ja suosittelen lämpimästi päiväkotia:)

Vierailija
2/2 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja täytyy kyllä sanoa, että paljon paremmin olen pystynyt kuin mitä uskoin..

Kotona hoitaa jompikumpi vanhemmista niin kauan kuin pystytään, luulen että noin kolmeen vuoteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi