Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä naiset tekevät yhdynnän aikana?

Vierailija
31.07.2025 |

Kertokaa. 

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

makaan ja katson kun mies tökkii sitä lihatikkua minne sattuu. sitten kun se löytää oikean reiän niin pumppaa pari minuuttia ja mällää sisälleni. siinäpä se

Vierailija
22/41 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa on aika mitään tekemättömiä kaikessa muussa kuin ratsastus asennossa.Eräs vanhempi nainen lähetyssaarnajassa pysäytti minun liikkumisen ja alkoi itse liikkua alla polki vähän niin kuin pyörällä.Kymmenistä naisista ainoa joka on noin tehnyt.Sai orkun tuolla tavalla helposti minä sen jälkeen sain muutamalla työnnöllä roiskaista mällit .Naitiin monta kertaa yhden aamuyön aikana samalla tavalla.Uusinta yö piti ottaa mutta jotenkin se jäi .Harmittaa kun jäi ottamatta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse oikeastaan tehdä mitään. Kuhan nyt edes ehdottaisi sitä.

Vierailija
24/41 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nainen on puoli-istuvana aika lailla paikoillaan, polvet koukussa ja jalat levitettyinä. Jännittää itseään kun minä kiihdytän tahtia ja löysää rentoutuakseen kun hellitän hieman. Kun hän haluaa intensiivisempää menoa, hän vetää minua lantiosta likemmäs niin että oikein hieroudumme toisiamme vasten. Ääntä hän ei juuri pidä.

Lopulta hän on saanut aivan riittävän monta kertaa ja vähän ylimääräistäkin, jolloin hän haluaa vauhdittaa minut nopeaan loppuun ja kurkottaa hieromaan sormella peppureikääni. Laukean, ja olemme molemmat hyvin tyydyttyneitä.

Vierailija
25/41 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan kuvia ja lataan onlyfansiin. Parhaita kuvia saan genitaaleista kun asialla on hyvin varustettu tummaihoinen adonis. 

Vierailija
26/41 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tapauksessani makaa lievästi ahdistuneena ja odottaa että homma on ohi. Miesystävässä yhdistyy vaatimaton koko, nopea laukeaminen (ei, en myöskään tiedä miten mutta hyvä vaan) ja olemattomat sänkytaidot sekä ilmeinen kyvyttömyys oppia. 

Aiemmissa suhteissa olen mm. kietonut jalat miehen ympärille lähärissä, puhunut tuhmia, vastannut suudelmiin, pannut vastaan ja puristellut tarkoituksella koska se tuntui ainakin yhdelle miehelle tosi hyvältä ja itselleni myös. Jotain ääntäkin olen pitänyt jos orkku on tullut yhdynnässä. 

Kumppanini on muuten kiva ja hänelle se pano on kauhean tärkeää niin helpompi kuitenkin suostua. Kauan meni niinkin etten ns. antanut koska se oli juuri sitä, antamista toisen mieliksi. Mutta meillä on paremmat välit näin. 

Vierailija
27/41 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä lueskelee kännykästä sisustusvinkkejä, parempi sekin on kuin alkaa uudesta tapetista olkkariin höpisemään naidessa. 

Vierailija
28/41 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se hyvä siinä että se on mahdollista, vaikkei siinä kahdessa minuutissa ehdi edes asentoa vaihtaa, paitsi:

televisionkanavan kyllä onnistuu siinä hyvin.

Vierailija
29/41 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se hyvä siinä että se on mahdollista, vaikkei siinä kahdessa minuutissa ehdi edes asentoa vaihtaa, paitsi:

televisionkanavan kyllä onnistuu siinä hyvin.

Joo, ei kahdessa minutissa , mutta muuten tuo telkkarin katselu oli ihan hyvä. Makkarissa kun on telkkari ja emäntä joskus otti takaa päin nojaten kirjoituspöytään, niin siinä sain herkutella tosi pitkään. Nykyisin hän ei suostu, kun kuulema niskat ei enää jaksa. 

Vierailija
30/41 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen voi selata tiktokkia kun mies panee takaapäin ja pelaa samalla pleikkaria.

Vierailija
31/41 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myötäilen mieheni lantion liikettä, puristelen pimpilläni, hieron mieheni pakaroita ja välillä hivelen kasseja. Nostan pyllyä pystyyn ja mies työntelee takaapäin, työnnän pyllyä vastaan ja kokeilen hivellen taas kasseja. Hänen antaessa suuseksiä koskettelen nännejäni ja keskityn omaan nautintoon ja saan ihanan orgasmin.

Vierailija
32/41 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun tapauksessani makaa lievästi ahdistuneena ja odottaa että homma on ohi. Miesystävässä yhdistyy vaatimaton koko, nopea laukeaminen (ei, en myöskään tiedä miten mutta hyvä vaan) ja olemattomat sänkytaidot sekä ilmeinen kyvyttömyys oppia. 

Aiemmissa suhteissa olen mm. kietonut jalat miehen ympärille lähärissä, puhunut tuhmia, vastannut suudelmiin, pannut vastaan ja puristellut tarkoituksella koska se tuntui ainakin yhdelle miehelle tosi hyvältä ja itselleni myös. Jotain ääntäkin olen pitänyt jos orkku on tullut yhdynnässä. 

Kumppanini on muuten kiva ja hänelle se pano on kauhean tärkeää niin helpompi kuitenkin suostua. Kauan meni niinkin etten ns. antanut koska se oli juuri sitä, antamista toisen mieliksi. Mutta meillä on paremmat välit näin. 

Miksi tyydyt tuolllaiseen seksiin? Vaihda miestä, joka kestää ja jolla on kunnon kokoinen elin.

Vierailija
33/41 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koittavat pyristellä kuristusotteestani irti ja huutaa apua

Vierailija
34/41 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu kauanko yhdyntä kestää. Jos kestää alle 2min, niin paljoa ei ehdi. Jos taas kestää kauan, niin ehtii vaikka mitä.

T. Yhdyntäkeskeinen nainen

Ohks meillä yhdyntä kestää sen parisen minuuttia. Itse otan siitä kaiken irti, imen munaa sisääni, jännitän pilluani, jotta saan sen orkun. Joskus saamme samaan aikaan, joskus minä ennen miestä, joskus jopa saan orkun vaikka mies on jo tullut. Hyvät lantionpohjalihakset ja orkku tulee nopeasti.

Vierailija
35/41 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tyydyt tuolllaiseen seksiin? Vaihda miestä, joka

paljonko vaadit välirahaa ?  Ärsyttää tuollaiset tyhmät kommentit.

Vierailija
36/41 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti: Ei aavistustakaan, mutta eiköhän se oma kulta jossain kohtaa opeta kun sille levelille mennään ;)

Vierailija
37/41 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselee että tuliks sä jo...

Vierailija
38/41 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson yleensä emmerdalea yhdynnän aikana.

Vierailija
39/41 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saavat orkkuja. Anakin mun kanssani.

Vierailija
40/41 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panee, on pantavana, nauttii, saa orkun.