Oppilaskodissa seksuaalista hyväksikäyttöä - uhreina 30 lasta
Suomen Lähetysseuran oppilaskodissa kovia kokeneista moni kamppailee yhä vaikeiden traumojensa kanssa.
Kommentit (30)
Mutta jos on käsi Raamatulla vannonut että on syytön niin eikö silloin ole syytön?
Epäilty tekijä sanoi, ettei syrjähyppyjä ole ollut. Puhuttiin lapsista...
Vierailija kirjoitti:
Epäilty tekijä sanoi, ettei syrjähyppyjä ole ollut. Puhuttiin lapsista...
Kertoo jo aika paljon, että pystyy edes mielessään yhdistämään syrjähypyt lapsiin... yök.
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos on käsi Raamatulla vannonut että on syytön niin eikö silloin ole syytön?
Juuri näin. Ja jos on syyllinen, sen voi tunnustaa Jumalalle ja synti on anteeksiannettu ja joka vanhoja muistaa, sitä tikulla silmään.
"Liisa kertoo joutuneensa osallistumaan l**sipor**kuvauksiin, joista hän muistaa kiinalaisia miehiä.
- Luulin pitkään, että olin ainoa uhri ja että se oli minun vikani. Tämä mies sanoi, että olen menossa helvettiin ja minun pitää rukoilla anteeksiantoa, Liisa kertoo."
"Taija kertoo joutuneensa ensimmäisen kerran raiskatuksi 5-6-vuotiaana, jolloin hänet vietiin auton takakontissa paikalliseen sotilastukikohtaan. "
"Nimetty päätekijä on Taiwanista paluunsa jälkeen asunut Suomessa ja ollut muun muassa remontoimassa katulasten kotia Pietarissa. Hän kiistää STT:lle käyttäneensä lapsia koskaan seksuaalisesti hyväksi. Hän ei osaa sanoa, miksi häntä vastaan esitetään kovia väitteitä.
- Voin käsi Raamatulla sanoa, että en varmalla ole koskenut (lapsiin). Meillä on ollut ihan hyvä avioliitto, eikä kummallakaan ole ollut syrjähyppyjä, hän sanoo."
Mies on vapaata riistaa koska meetoo.
Vierailija kirjoitti:
Joo. Eli hän on uhri. Sekopäistä edes ajatella jotain pahemman luokan kriminaalia joksikin metoon uhriksi.
Vierailija kirjoitti:
Ylempään voimaan vetoaminen viittaa yleensä petollisuuteen. Lisäksi selittelee omaa avioliittoaan vaikka siitä ei edes ole kysymys, joten todennäköisesti avioliitossakin on ollut jotain mätää.
Punaista lippua täynnä tuo lausunto.
Minä myös voin puhua käsi kirjan päällä tai alla ihan mitä vaan.
Tässä maailmassa kaikki pyörii kullin ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Ja tottakai teidän mielestä syytön koska on suomalainen.
Rikoksena vanhentuneita. Tarvittas erästä elokuvahahmoa tasaamaan tilejä...
Kastrointi olisi ratkaisu. Koska miehet ovat eläimen tasolla.
Edelleen ilmeisesti jatkaa samaa.
Vierailija kirjoitti:
Rikoksena vanhentuneita. Tarvittas erästä elokuvahahmoa tasaamaan tilejä...
Tuskin, kun henkilö edelleen työskentelee lasten parissa. Tekoja varmasti edelleen.
Kaikki lahkot pitäisi kieltää. L-positiiviset ja nämä ensimmäisinä. Yhdellekään uskonnolliselle taholle ei oikeuksia järjestää toimintaa lapsille
Ihan jäätävää tuo että joku on joutunut korjausleikkaukseen noiden jäljiltä. Miten sekään ei muka todista mitään.
Nuo uskovaiset on pahimpia.