Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Heinäkuu on ollut upea!

Vierailija
31.07.2025 |

Alussa oli muutama kolea päivä, mutta sen jälkeen on ollut ihanan lämmintä ja aurinkoista :-)

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, heinäkuu yllätti komeasti.

Alussa olin epäileväinen että tuleeko hellettä ollenkaan, milloinkas nämä ihanat helteet alkoikaan?

Vierailija
2/23 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei. Minun asunnossa ollut nyt kolme viikkoa 30-32 lämpötilat. Ei jaksaisi enää yhtään :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

turpakiinni, onko pakko jauhaa, pääsis edes ulos, varjoon, vaan kun ei ole viejiä, eikä varjoja

toivoo isoisoäitisi hoitolaitoksesta

Vierailija
4/23 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kesä ollut!

Kun ovet ja ikkunat kiinni päivällä, sisälämpötila pysyy 24-25 paikkeilla. Ja se on ihan ok. Yöllä on auki ja asunto viilenee.

Vierailija
5/23 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on! Alkukesä oli ankea mutta tämä korvasi kyllä komeasti. 

Vierailija
6/23 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää syntymäpäivää Harry Potter (31.7.)

Onneksi ensiviikosta alkaen on vähän viileämpää kun loma vasta alkaa. 

Vierailija
7/23 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan paska kesä on ollut, vasta heinäkuun puolivälissä lämpeni muutoin oli ihan sairaan kylmä

Vierailija
8/23 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Alussa oli muutama kolea päivä, mutta sen jälkeen on ollut ihanan lämmintä ja aurinkoista :-)"

Eikö se ollut puoli heinäkuuta tosi kylmä, vasta 14.07. jälkeen lämpeni. Toista oli 1997  kun koko heinäkuu ja elokuu oli yli hellerajan, nyt ei olla edes puolessa siitä.

Vierailija
9/23 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

turpakiinni, onko pakko jauhaa, pääsis edes ulos, varjoon, vaan kun ei ole viejiä, eikä varjoja

Isoäitini kuoli jo ja nyt seuraavaksi tapahtuu perunkirjoitus, kiitos rahoista!

Vierailija
10/23 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, luoli kuumuuteen, ei kaikille se kuumuus ole hyvästä, lukekaa Aamulehdestä!

Vierailija
11/23 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkukesä oli kiva ja kylmä, mutta nyt heinäkuussa asunto ollut kuin sauna jo kolme viikkoa putkeen, ei kiva. En tykkää kesästä ollenkaan, sais olla aina talvi mun puolesta, ei ole siitepölyäkään kutittamassa (olen niille kaikille pölyille allerginen), eikä myöskään hyttysiä inisemässä jatkuvasti. Kesässä ei ole mitään kivaa. Sais jollain sääaseella poistattaa kesän kokonaan.

Vierailija
12/23 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, luoli kuumuuteen, ei kaikille se kuumuus ole hyvästä, lukekaa Aamulehdestä!

Ehkäpä tämä ketju ei ole sinulle hyväksi.

Vierailija
13/23 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkukesä oli kiva ja kylmä, mutta nyt heinäkuussa asunto ollut kuin sauna jo kolme viikkoa putkeen, ei kiva. En tykkää kesästä ollenkaan, sais olla aina talvi mun puolesta, ei ole siitepölyäkään kutittamassa (olen niille kaikille pölyille allerginen), eikä myöskään hyttysiä inisemässä jatkuvasti. Kesässä ei ole mitään kivaa. Sais jollain sääaseella poistattaa kesän kokonaan.

Olisko Grönlanti houkutteleva?

Vierailija
14/23 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se upea, jos nauttii siitä, ettei pysty nukkumaan.

Vierailija
15/23 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on unelmoitu Islannista ja Grönlannista 😊

Mitäs sulle Espanja?

Vierailija
16/23 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muut ootte touhunnut helteillä?

Vierailija
17/23 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan hirveää paskaa nää helteet. Mulla kroppa tekee tenän ihan huolella, en saa nukutuksi, koko ajan hikoiluttaa ja ihoa aristaa, pää ei toimi.

Ja kyllä, olen normaalipainoinen, perusterve ja hyväkuntoinen. En läski, sairas enkä huonokuntoinen.

Vierailija
18/23 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs sulle Espanja?

Ei ole mahdollista. Sitä paitsi olen tehnyt oloni mukavaksi tässäkin  lämmössä.

Vierailija
19/23 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs sulle Espanja?

Mulle kelpaa suomi hyvin kunhan joka kesä saadaan tällaisia helteitä vähintään viikko pari :)

Vierailija
20/23 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se sää joka tekee elämästä upeaa?