****JOULUISET**** VK 14
uusi pino uudet plussat!
Minä tästä suuntaan apteekkiin kun lapsenvahti tuli ja yritän kestää huomis aamuun sen testin kanssa ;o)
Niiloakseli kp21 yk 9 dpo 9
Kommentit (99)
LASTWISH: Voi ei! Olin ihan varma, että sinä pääset onnellisesti odottajien joukkoon. Harmittaa puolestasi. Onko vuoto ihan runsasta? Siksi kysyn kun itselläni on ollut menkat raskauden aikana, ihan kipujen kera. En tahtoisi lietsoa enempiä pettymyksiä, mutta jos yhtään epäilyttää niin seuraa tilannetta ja testaa uudelleen muutaman päivän päästä jos tarvetta. Muussa tapauksessa runsaasti tsemppiä ja onnenpotkuja seuraavaan kiertoon! *hali*
Missä Piipaa?
ON: Jaa-a olikos se nyt kp 21/26 menossa (sama pää kesät talvet!) ja flunssa iski. Kurkku on ihan älyttömän kipeä. :( Innostuin minä noita lämpöjä vähän tutkailemaan ja onhan ne ollut ihan kivasti koholla, nyt vaan flunssan aikana ei oikein niistäkään uskalla ihmeempiä päätöksiä tehdä.
Menen kohta hakemaan poikaa mummulasta ja tekisi niin kovin mieli mennä apteekin kautta. Tiedän, että on ihan liian aikaista testailla, mutta .... =)) Minkäs sitä kuumeinen hullutuksilleen voi. Vai voiko? ;)
Paljon kaikille plussaonnea (niin ovistestejen kanssa kuin raskaustestejen!) ja aurinkoista mieltä.
On tää ihan perseestä!!!!! MIKSI????? oon kamalan pahoillani lastwish:(
Strawberry, kiitos kysymästä. täällähän minä! =)
Masentuneissa tunnelmissa edelleen vaikka lämmöt oli tänään pompahtanu hienoiseen nousuun. Mutta mä luotan siihen itsetuntemukseen ja sen mukaan en todellakaan ole raskaana joten en viiti enää ees toivoa, oottelen vaan tätiä. =(
Mulla on kone ihan sekasin ja aika menee sitä hakatessa. Sain valmistajalta linkin minkä piti korjata tilanne ja ketut.. Ei auta mikään ja nyt ne pöntöt ei oo enää vastannu mun viimisen s-postiin. *kräähh* Kiehun siis kiukusta..
Lastwishille suurimmat halaukseni ja myötätuntoni. Tiedän niin hyvin miltä tuo tuntuu. :' (
Tuun illemmalla paremmin, nyt pitää keksiä lapsille jotain apetta.
piipaa kp 27/28 dpo14 yk20
aivan epäreilua ja kurjaa että täti kuitenkin tuli*halii* toivottavsti ois väärä hälytys kuitenkin.
nyt vaan ihanpikaisesti omaan napaan, hanimoon jää nyt todellakin odottamaan aprempia aikoja, muut meillä jo alkavat olla terveinä, niin iteppä nyt sitten oksennan ja voin pahoin. ovistestiin tuli oikein paksu ja hieno viiva mutta jäänee hyödyntämättä...
niin ja kiitos onnitteluista
Lastwishille lämpöisiä haleja ja oikein väkivahva rutistus vielä päälle. Mä arvaan että sulla on tosi kurja olo just nyt :( Oon tosi pahoillani.
Tavallaan mä oon kade teille joilla on noita kemiallisia raskauksia, kun teillä ees jotain tapahtuu. Mulla yritystä viime elokuusta eikä raskaustesteihin oo tullu minkäännäköistä haamuviivaa, siis mä oon varmaan ihan maho...kun ei mitään tapahdu :/ Mut sit toisaalta ku mietin niin kemiallinen raskaus tuntuu varmasti pahalta kun sitä miettii että mikä meni vikaan, miksi ei tarttunut kunnolla kiinni jne jne. Eli ei siinä tilanteessa kyllä oo sillai mitään kadehdittavaa. Paha mieli teidän puolesta, joilla kemiallisia on. (ja silti samalla ite mietin että miks mussa ei tapahdu niin minkäännäköistä todistettavaa raskausyritystä)
Tamatulle onnittelut naimisiinmenon johdosta. Vaan on teilläkin kurja säkä kun noin tauti iski päälle, ikimuistoiset häät toisaalta :I Harmi jos oviskin nyt menee ohi. Pikaista paranemista sulle ja perheellesi!
Piipaa: Harmi jos tämäkin kierto nyt meni sivu suun. Montako yrityskiertoa sulla on siis vielä tämän jälkeen?
Mä oon vähän ulkona piinailijoista. Niiloakseli, meinaatko koska testata uudestaan? PauliNealle pahoittelut tuhrusta, jospa se olis väärä hälyytys?
P02p06: älä ihmeessä luovuta vaikka lämmöt laski. Se on ihan normaalia että oviksen jälkeen lämmöt siksakkaa välillä alaskin, kunhan nousevat sitten taas ylös. Ei se tarkoita ettetkö voisi olla raskaana. Sulla nousi lämmöt tosi upeasti oviksen jälkeen. Plussasäteitä kovasti!
Mikäs on tilanne nyt Piitu-Miinalla? Entäs Str@wberry, joko testit kovasti polttelee käsissä? :))))
(.) Oviskipuja oli puolen yön aikaan, joten luulen että ovis tapahtui joskus yöllä tai aamupäivästä. Huomenaamulla pitäs olla lämmöt koholla, saa nyt nähdä jaksanko nousta niitä aamukuudelta mittaamaan :P
Eipä kummempaa. Kokkoa käytiin katsomassa tuossa kaupungilla illalla. Aamulla oltiin trullittamassa esikoisen kanssa, oli kovasti innokas. Tosin virpomisrimpsusta ei meinannu tulla mitään. Aina talojen ovella taisi ruveta niin jännittämään ettei muistanut kuin ekan rivin siitä rimpsusta. No, eipä tuo niin haitannut, pienihän hän vielä on, kolmivuotias :) Innoissaan otti karkkeja vastaan ja touhukkaasti mentiin ovelta ovelle.
Iloista pääsiäisen jatkoa!!
Koralli73 kp 13/n.26 dpo0 yk9
pitkän päivän jälkeen. Olo väsynyt mutta onnellinen kun esikoiselle on ollut niin kiva päivä=)
Lastwishille isot halit täältäkin, en ymmärrä miksi sulle kävi toistamiseen näin!
Tamatulle onnittelut naimisiinmenon johdosta, en ymmärrä miten moinen tieto oli minulta päässyt aivan ohi ja pikaista paranemista!!
Kiitos Korallille tsempistä=)
Nyt kipitän hetkeksi sahvalle ja sit nukkumaan, öitä!
Minä " taas" täällä pinoudun...
Lastwishille rutistus täältäkin...
Ja kaikille muillekin jotka ovat saaneet ikävän vieraan tädistä. Täällä tosin olis ihan kiva jos tulis, niin pääsis sitten ne hoidot aloittamaan... Tällä hetkellä on sellanen fiilis, että kunpa ne menkat alkais.
Sellasta aattelin teiltä vielä kysäistä, että te joilla jo on lapsia, kuinka monet menkat ovat tulleet ennen kuin kierto palautunut? Mulla menossa nyt kierto nro viides, ja joka kierto ollut erimittainen....
Mutta joo, eipä muuta, kuin oikein paljon plussia joulukuisiiin... Ja sitten tammiksiin meneville paljon tsemppiä!
napero kp29/33-50
jään pois tästä junasta ja jään laiturille odottaan seuraava junaa. Enää en varaa lippua vaan odotan kutsua.
saa nähdä seuraanko perässä kohta puoliin...
).( alkaa ihan tosissaan jo jännittää kuinka kävi. Toiveet korkealla :o)
Varsinkin nyt tuntuu jotenkin tärkeämmältä onnistua kun sukulais tätini on aina toivonut että saisimme vielä yhden jota hänkin voisi hoitaa (on itse lapseton) ja viime viikolla selvisi että hänellä on syöpä :o( ja nyt haluaisin niin kovasti tarjota hänelle mahdollisuuden hoivata pientä vauvaa ja itse tietty kans. Loppupeleissä itselle nämä lapset tehdään mutta kuitenkin. Tämä täti on ollut minulle kuin äiti kun omani on mitä on. Huoli on kova hänen tulevaisuudestaan :o( Testi kauppaan menen tiistaina ja loppuviikosta testaan :o) JOS nyt malttaisin odottaa sinne loppuviikkoon minä kun en ole kuuluisa maltista ;oD
Niiloakseli kp27/28->
meillä tauti meinaan, ei olla oksennettu eikä ripuloitu sitten eilisen, eikä väsylään enää paina, oli kyllä ilkee tauti ei toivois pahimmalle vihamiehellekkään.
toivoilmarille suurensuuret pahoittelut tädin tulemisesta*halaaa*
niiloakseliako tässä saa seuraavaksi alkaa peukuttamaan*bd bd bd*
ja kiitos vielä kerran onnitteluista, eipä ihme että on teiltäkin ohi menny moinen asia, koska emme kertoneet kenellekkään asiasta etukäteen :)) ihan vaan kaksin oltiin, todistajatkin pappilan puolesta.
ovisplussaa ja vahvaa sellaista näytti myös tänään, mielenkiintoista mielenkiintoista, noi on vahvimmat plussat mitä ikinä olen saanut, silti ei mitään kipuja ei mitään viitteitä että ovis olis tapahtumassa, kuitenkaan lämmöt eivät nousseet sen viime viikonlopun ovisplussan jälkeen..aika ymmälläni olen ja ihmettelen että aloitanko ne luget vai en. on tää vaikeeta, huh huh ja kokoaika epäselvemmäksi menee..
tamatu kp 16/
Esikoinen saatu päikkäreille, huh, nyt pikkulepohetki. Leivottiin tuos aamupäivällä ananaspiirakka joka meni ihan puihin, tympii. Ei pitäs kokeilla mitään epämääräisiä puolitutuilta saatuja reseptejä, jotka on kiirees kirjotettu, taatusti puuttu joku ainesosa. Onneks on ainekset vielä ihan perus pääsiäispersikkarahkatorttuun. Sen aion vielä tänään leipoa. Esikoinen on muuten keksiny uuden sanan, hän on omasta mielestään leipomies :D))))
Lämmöt mittasin tänään vasta vähä ennen kahdeksaa mut eivät olleet koholla, tai siis olivat vähän mut aamukuudelta eivät taatusti olis olleet. Joten joten, hmm hmm, onko se ovis menny vai ei. Eilen jo varmisteltiin, mut pitääkö vieläki....ei aavistustakaan, paikat on vielä jotenki kosteet mutta ei kuitenkaan hirmuliukkaat, mut selvää kuivaakautta ei ole tullut vielä, joten en kyllä osaa taas sanoa yhtään missä mennään.
Tamatu: olisko niin ettei se sun ovis vielä mennytkään kerta lämmöt ei nousseet. Jospa se on nyt vasta tulollaan, munis on jäänyt sinne oottelemaan pääsiäistä. Ei niitä oviskipuja välttämättä tarvi tulla, tai onhan ne voinu olla yöllä. Ei mä ainakaan joka kuukausi ole niitä bongannut.
Toivoilmarille pahoittelut tädistä :(
Niiloakseli: Pahoitteluni tätisi syövän johdosta. Ymmärrän tuon sun kantas. Mun miehen isä sairastaa haimasyöpää, joka tunnetusti on niin petollinen että vie lähestulkoon kaikki mukanaan, joten toivoa ei juuri ole, muuta kuin elinajan suhteen. Oon kans niin toivonu tulevani raskaaks että hän näkis vielä toisen lapsemme, lapsenlapsensa. Nyt toivoisin ees että tulisin raskaaks että hän ehtis sen tiedon ees saada, että toinen lapsi on tulossa. Saa nähdä kuinka käy :I
Nyt ruoanlaittoon.
Koralli73 kp 14/n.26? dpo 1? yk 9
voi koralli kuinka teilläkin on kurja tilanne, haimasyöpä on todella katala tauti :((( peukkuja hirmusti että pääsisitt kertomaan uudesta tulokkaasta, semmoinen tietoi voi antaa voimia taistella sairautta vastaan.nyt ihan älyttömän paljon peukkuja teille!!!!!!!!!!!!!!
voihan se olla että munis on taas jumittunu, viime kierrossahan sitä oli. ennen tätä yritys rumbaa siis vuosia olen tienny tasan tarkkaan joka kerta ku on ovis, olen niin kipee etten pysty edes oikein liikkumaan, mutta nykysin hrvakseltaan tulee tommosia oireita. ja yö aikaakin olen niihin herännyt, alan olla aika pessimistinen sen suhteen että kuintenkaan normaalisti ovuloisin ja alan olla enemmän innostunut kokeilemaan clomeja, mutta kuulostellaan vielä mitä ne expertit sanoo.
meillä on muuten menossa yk 10 että vois vaikka maljan nostaa ;)
TAMATUn perheelle pikaisia paranemisia! Ja onnitteluni naimisiin menon johdosta!
TOIVOILMARILLE iso halaus !
NIILOAKSELI: Vai et ole maltillinen? :) Kyllä tuo minusta kovasti siltä kuulostaa...verrattuna minuun. =D *nolona* Toivon kuitenkin sydämestäni, että sitten kun testaamaan " sorrut" niin se olisi railakas plussa. Tädillesi toivon jaksamista vaikean sairauden kanssa ja voimia paranemiseen.
PIIPAA: Toivottavasti täti ei ole kurvannut siihen suuntaan! Minä täällä jännäilen sun puolesta, joten tulehan heti kun vaan kerkinet niin kertoilemaan kuulumisia.
ON: Minun on myönnettävä, että enhän minä sitä apteekissa käymistä pystynyt vastustamaan vaan huomasin matkalla mummolaan kurvaavani tutun apteekin eteen ja poistuin sieltä heilutellen pientä pussia missä oli Aconin early detection.
Korkkasin paketin melkein heti kun kotiin pääsimme ja nyt tulikin pääsiäispyhistä pitkiä (ainakin mulle) sillä siihen testiin tuli kuin tulikin toinen viiva! Erittäin haalea ja en siksi meinannut uskoa silmiäni. Olen sitä tutkaillut vielä tänäänkin kun epäluulo hiipii mieleen ja siinä se viiva vaan nököttää edelleen. :)
Onhan tuo tottakai vielä varmistettava kunhan apteekit taas aukeavat eli huominen pitää vielä sinniä, että pääsee uuden testin ostamaan. *huih* Olo vaihtelee onnellisesta epäluuloiseen ja kaikkea siltä väliltä.
Kp kaiketi jotain 22/26 eli hätähousu olen. ;)))
Palailen vielä kurkkimaan kuulumisianne tänään. Nyt jos hetkisen huilaisi kun nuorimmainen päikyillä ja vanhimmat ulkona.
Str@wberry! Ihania uutisia! Nyt pidetään kyllä kaikki peukut ja varpaatkin pystyssä, että tuo viiva vahvistuu ja pysyy kyydissä joulukuuhun asti!
Koralli! Kaksi kiertoa enää jäljellä. Ja niistäkin menee taas se viiminen arpapeliks, kun ukko on töissä joten aika vähissä on mahdollisuudet enää meillä. :(
Niin, täti siis saapui tänään. Eikä pahemmin yllättänyt tulollaan. Jos jotain positiivista tästä hakee niin ainakin se todisti sen, että ovis oli kuitenkin ollut jo silloin aiemmin, kun niitä kipujakin pongasin, koska mun luteaalivaihe on yleensä aina tuon 15vrk ja nythän käyrän mukaan ois ollu vaan 14. Eli myöhässä oltiin siinä ainoossa yrityskerrassa mitä päästiin kokeilemaan ja mun varjot tikuissa on todellakin ollu hallusinaatioita.. Se hyvä puoli siis, että voin luottaa edelleen kropan tuntemuksiin. Oli vaan niin helppo keksiä toivonkipinöitä, että pääsi edes piinaamaan..
Nyt nyppii vaan ihan sairaasti, kun alotin ne clomit liian aikasin. Mut minkäpä sille enää voi.
Onneks tässä seuraavassa kierrossa on isäntä maissa joten ei ainakaan yrityksen puutteeseen kaadu.
Hirmu paljon onnea matkaan kaikille lopuille joulukuisille, mä häivyn tammikuulle. Toivottavasti te kaikki menette seuraavaksi odotuspuolelle!
piipaa kp 1 yk 21
Minä täällä myös samassa jamassa. Olen enempi tällainen taustailija joka käynyt kumminkin päivittäin lukemassa kuulumisia.
Elikkäs siirryn kait tuonne tammikuisiin nyt..
Mulla on kierto mennyt jotenkin sekaste, ku ennen oli 28, sitten 27 ja nyt 25..
Ja onnittelut plussanneille :)
t.nia kp 5/25
itse nakitin miehen apteekkiin kun muutenki siellä päin liikkui jossa päivystävä apteekki oli auki. Ja r-testiä meni hakemaan :o)
Tunti sitten tuli maha aivan hirveän kipeäksi :o( istumisesta ei tule mitään ja sattuu ihan kamalasti :o( nyt alkaa halpottaa lääkkeillä mutta huomenna aamulla siis yritän pissiä kahta viivaa :o) tissit on kahta kokoa suuremmat kuin yleensä,mutta lämmöt tosi alhaalla joten taitaa kuitenni olla tulevien luomumenkkojen oireita kaikki tyynni....
Niiloakseli kp27/28->
sorruin sitten testaamaan ja nyt odotellaan tätiä käymään :o( tyylipuhdas nega tuli kp27/28->
joten jouluvauva ei taida nyt olla meidän juttu.
Negassa se hyvä puoli että mieheni tajusi olevansa sittenkin aikalailla vauvakuumeen pauloissa :o) joten nyt kohti tammivauvaa! Toivottavasti kierto ei veny mihin sattuu...
Niiloakseli pettyneenä :o(
Heti alkuun Piipaalle, Toivoilmarille ja Nialle pahoittelut tädin hyökkäyksestä, haleja harmitukseen ja parempaa onnea seuraavaan kiertoon. Piipaakin sitten ajaa tädin niin pitkälle kuin pippuri kasvaa jos teidän yrityskerrat alkaa olla vähissä!!
Strawberrylle varovaiset onnittelut haamusta!! ja viivanvahvistusta kovasti toivottelen.
Niiloakselille negapahoittelut mutta vielähän se voipi plussaksi muuttua, eikös vaan?!
Korallille ja Tamatulle toivon onnea et nää teidän ovishetket tuottaisi ihanan lopputuloksen=)
Ja vähän omaa napaa vielä ennen saunaan menoa. Ei menkkaoireita eikä oikein mitään muutakaan. No nälkä usein ja se taitaakin olla se tätiin viittaava oire kuitenkin=( Onneksi taas ollut mukavasti tekemistä niin on saanut ajatuksia vähän muualle.
Pakko tunnustaa että minäkin malttamattomana tein aamulla testin ja mikäpä muu se voikaan olla dpo 7 kuin nega?! Tai viivanpaikan siinä eroitan mutta eipä siinä punertavaa pahemmin ole. Mutta ei se haittaa, otin tietoisen riskin kun aamulla päätin uteliaisuuttani testailla eli en lannistunut. Pitihän sitä edes yksi testi saada tehdä...Nyt yritän sinnitellä sinne tiistaille seuraavan kanssa voipi kyllä olla että huonolla menestyksellä=D
Edelleen toiveet liiankin korkealla, pelkään et pettymys on niin valtava mikäli täti tuleekin=/ No sitä murehditaan sitten nkun sen aika on ja nyt lähden nauttimaan saunan lämmöstä ja siideristä.
Plussatuulia kovasti meille lopuille joululahjan toivojille++++++
p02p06 kp 27/28-29 tässä kierrossa ja yk 4
http://www.fertilityfriend.com/home/187736
Olen niin kovasti pahoillani Lastwish!!!!Voimia sinulle ja teille tähän hetkeen...en muuta osaa sanoa....
Olen ollut kai niin kovasti kiireinen tai ehken ennenminkin väsynyt,kun olen käynyt ehkä joka toinen päivä lukemassa,mutta tarpeeksi rauhallista hetkeä ei kirjoittamiselle ole oikein tullut.Plussa oli tullut Terpparille:oikein suuret onnittelut!!!!!
Ja morsian-Tamatulle vaaleanpunaiset onnittelut,kuten myös aviomiehellesi!!!!!Toivottavasti teillä ollaan jo parannuttu,jotta HoneyMoon voisi alkaa...Onnea paljon!!!!
Meillä alkoi hääyönä synnytys,joten meidänkin hääyö siirtyi muistaakseni 4 viikon päähän,mutta häälahja olikin sitä ihanampi,pikkuinen poika!Ja tästä alkoikin kaksinkertainen HoneyMoon...voi niitä aikoja....
' sillai hyväntahtoisen kateellisena' lueskelen teidän vielä hailakoita tai jo toooosi paksuja ovisviivoja!!!!Ihana Pupu -aika kirjaimelliseti käsillä.
Pahoittelut jo tammikuisiin pudonneille:itse teen seuraa ehkä jo tänään,koska tuhru alkoi eilen ja nyt näyttää jo lisääntyneen.
Kaikille Joulukuisille vielä oikein lempeitä ++++tuulia ja iso puhuri samoja tuulia myös Tammikuisille!!!