Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

****JOULUISET**** VK 14

02.04.2007 |

uusi pino uudet plussat!

Minä tästä suuntaan apteekkiin kun lapsenvahti tuli ja yritän kestää huomis aamuun sen testin kanssa ;o)

Niiloakseli kp21 yk 9 dpo 9

Kommentit (99)

Vierailija
1/99 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirmuisesti onnea terppari!! :) Eiköhän tässä pinossa ala nyt noita plussia pläjähtämään kohta oikein reilusti! Tulkaapa testailijat kertomaan heti kun olette testailleet.

ON: Minulla riittäisi oireita vaikka muille jakaa.. Menkkamaista kipuilua on ollut nyt jo monta päivää, aika kovaakin, ilman vuotoa. Ei vuodon toki vielä pitäisikään alkaa, mutta en kyllä muista, että aikaisemmin olisi tällaista ollut. Korkeintaan ehkä yhtä vuorokautta ennen kuin vuoto alkaa. Toisaalta, en kyllä muista että tuollainen olisi RASKAUSoire, ja enpä ole ikinä näin suurennuslasilla tuntemuksiani analysoinut. Yksi testikin tuli eilen jo tehtyä (ehkä tästä tulee minullekin vielä hyvä harrastus..), mutta eihän siellä mitään näkynyt. No mutta tässä vaiheessa kun yritys on ihan alussa, tämä oireiden kyttääminen tuntuu vielä hauskalta :)

Mukavaa maanataipäivän jatkoa ja PLUSSATUULOSIA KAIKILLE ++++

Liisuliini kp 20/26

Vierailija
2/99 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kiitos ovisonnitteluista=D Sekin et bongaa oviksen tuntuu lähes lottovoitolta ja toiveet nousee monikertaisesti. Sitten voipi kyllä käydä niin et tippuu korkeelta ja kovaa=/

Pitäisi mennä vähän ulos haravoimaan ja siistimään pihaa. Tuntuu että kuoputtamista piisaa koko kesäksi mut sehän on vaan hyvä.

Tänään tikutin vielä jollain halpistikulla ja kyllä viiva on haalistumaan päin selvästi eli nyt varsinainen piinaviikko alkoi. Lämmöissä notkahdus eilen ja tänään olivat jo nousseet eli kyllä oikein yhdistin eiliset kivut juuri oviksesta jouhtuviksi.

Piipaalla jännitys senkun kasvaa, plussatuulia sinulle++++++

Ja tietenkin meille kaikille=)

kp 21/26-31 yk 4

http://www.fertilityfriend.com/home/187736

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/99 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensiksi ihan hirveesti onnea terpparille:)) IHANAA!!!!

mutta sitten kysyisin teiltä että kun eilen sain ovistestiin vahvat viivat, ja tänäänkin vielä, niin millon se ovis sit on? oliko jo eilen, vai tänään??

KIITOS

Vierailija
4/99 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liisuliini: Toivottavasti testailit vain liian aikaiseen eli plussaonnea seuraavaan tikutukseen!

p02p06: Joo, tuntuu hyvältä saada plussa ees ovistestistä! Mehän piinaillaan nyt porukalla, mä oon sua kiertopäivissä yhden jäljessä ja mullakin oli suht möyhäinen ovis! Onkos muita samoissa menijoitä?

Priscilla: En tiedä minäkään, mutta mulla näytti kanssa kaks päivää ovisplussaa. Aattelin, että jos se ovis vaikka oli siinä tikutusten välissä? Että jälkimmäinen olis vaan sitä, että hormoonia on jäänyt vielä elimistöön. En tosiaan tiedä, kunhan heitän villejä veikkauksia! Mutta olipa milloin hyvänsä, niin toivottavasti tärppää, eiks je!

ON: Ja taas masentaa. Mä oon kyllä tavan masentelija koko tyttö. Taitaa olla vauvansaaminenkin kiinni lähinnä korvien välisistä tummista pilvistä. Huoh, väsyttää kaikki eikä vähiten tämä vauvailu.

Minni kp 20 / milloin mitäkin 24:stä 31:een useimmiten n. 28, ovis tullut ja mennyt, yk 6, joulutontun nutusta valmiina molemmat etukappaleet

Vierailija
5/99 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä sinulle kovasti, älähän nyt masennu. Kyllä se plussa sieltä tulee, ja ehkäpä tuo neulomistarve on ihan oikea enne :). Toivotaan, että pääset pukemaan villatakin pikkuisen joulutontun päälle!

Liisuliini

Vierailija
6/99 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että näin jaksoin odottaa järkevämpiä testi päiviä :o/

ihan tyylipuhdas nega tulla pamahti.

Hiukan veti mieltä synkäksi mutta kirves ei ole vielä kaivossa.

Toivoa on aina niin kauan kunnes vuoto tulee.

Nyt voin alkaa keskittyä kouluun pääsyyn kunnolla ja jos pääsen niin vauvailuun tulee pakollinen vuoden tauko ainakin. Mutta ei se mitään olen nuori ja viriili vielä ;o)

Prempaa onnea muille+++++++++++++

Niiloakseli kp 21/ 15-39 joskus jopa 78! yk9 dpo9 että näin :o) poistuu nolona testinsä kanssa .....

Vierailija
7/99 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamu alkoi niin maan ihanasti kun menkat sitten kuitenkin tulivat ja kun olin lähdössä töihin niin autossa paloi öljyvalo...vittu että ottaa päähän!!! Öljyt sain haettua miehen autolla ja töihin pääsin, mutta niistä menkoista en taida päästä eroon muutamaan päivään...

Ehkä se vaan on niin että meikäläiset lisääntyy vaan tammi-helmikuussa! (mun koko suku on vesimiehiä...)

Eiku tammikuun listoille.....

Vierailija
8/99 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...puolestasi ReettaE! Odotin niin, että kirjoittelisit tänään plussauutisia! Suosittelen latelemaan pimeässä huoneessa kaikki tuntemasi kirosanat ja keksimään kymmenen uutta ja sen jälkeen huutamaan täyttä kurkkua (tyynyyn, jos lähistöllä on muita). Ehkä se helpottaa. Mulla ei ole tapana kiroilla, mutta silloin kun vatuttaa, niin latelen kyllä kaikki vatut ja mansikat peräjälkeen. Oli keinosi päästä tädistä yli sitten mikä hyvänsä, toivon, että se toimii mahdollisimman joutuin ja että seuraavassa kierrossa tärppi tärähtäisi! Yritä jaksaa, Reetta!

Niiloakseli: Kauan juu jaksoit odottaa ;) Ei se mitään, kyllä täällä ymmärretään! Ehkäpä sulla on sama juttu kuin Liisuliinillä eli liian aikaisin testailit. Parempaa onnea seuraavaan testailuun!

Liisuliini: Paljon kiitoksia sinulle tsempityksestä! Kyllä se tämä taas tästä ajallaan.

MM

Vierailija
9/99 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ajattelin pinoutua:)

Tänään kp 14, oviksesta ei vielä tietoakaan, viimeksi kierto oli 37 pitkä joten...

Kovasti tääläkin toivotaan jouluista nyyttiä!!!!!! Hirmu vauvakuume, vaikka itse työskentelenkin vauvojen parissa:)

Toivotaan nyt niitä plussia oikein kasapäin!!

Johanniina

Vierailija
10/99 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas keikutaan ja koitan ahekrasti seurata keskusteluanne. Oma kierto on edelleen niin plörölööö että oli mitä oli niin seuraavaa jo kovasti odotan.

ON:

Ei mitään oireita, ei siis yhtään mitään :o

plussatuulia kaikille +++++

Lastwish kp29/32-? yk3

http://www.fertilityfriend.com/home/18c670

Vierailija
11/99 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kohtalotoveri, Niiloakseli! Ostin äsken kotiintulomatkalla Aconin ja testasin saman tien (dpo8). Ja nega mikä nega. Seuraavan testin taidan jättää suosiolla pääsiäiseen.

ReettaE, pahoittelut tädistä. Harmillista.

Lastwish, toivotaan edelleen parasta!

Kaikille muillekin mukavaa ja plussarikasta pääsiäisviikkoa!

t. Minttu_10 kp 23/28-30, dpo 8 ja yk n.8

Vierailija
12/99 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään tämä kuumeilu on aika intensiivisesti päällä, kun jatkuvasti eksyn tänne..

ReettaE; pahoittelut ja kovasti plussaonnea seuraavaan kiertoon!

Niiloakseli ja Minttu_10; näköjään täältä löytyy muitakin innokkaita testaajia. Minäkin yritän tässä nyt malttaa mieleni testitikkujen kanssa tuonne pääsiäiselle asti :).

ON: mahakipu senkun yltyy. Tosi kova menkkamainen jomotus ilman pisaraakaan vuotoa. Toivottavasti tämä merkitsisi hyvää, vaikka ensimmäisessä raskaudessani ei kyllä ollut mitään menkkamaisia tuntemuksia, niiden puuttuminen taisi nimenomaan olla se ensimmäinen oire..huoh

Liisuliini

Vierailija
13/99 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin kauppareissulla ostin aconin early detectionin ja negahan se minkäs sille voi. Tämä mahan outo olo kyllä pitää vielä toivoa yllä :o)

Taidan kans ootella ainakin ensi maanantaihin jos ei tätsykkää näy.

Ja ostan sen testin millä olen kaikki plussat saanu,en nyt muista mikä se on oisko sure stick (?) Huimauskin on aika voimakasta. Aina on kyllä sekin mahdollisuus että mun hormonit on edelleen päin härän pyllyä.....

Voiskohan jostain saada malttia lisää näiden testien kans???

Niiloakseli kp 21, dpo 9, yk 9

Vierailija
14/99 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiloakseli: Testasit varmaan liian aikaisin, jospa se plussa sieltä vielä tulee! Samoin Minttu_10!!

-Liisuliini- : Milloin ajattelit testata?

Minulla nyt kp 37 ja menkkoja ei vielä kuulu. Outo olo on ollut jonkin aikaa ja silloin tällöin kun oon kuumetta mittaillu (ihan keskellä päivää) on ollu 39-37.1, normaalisti n. 36.6.. Ei kuitenkaan muuten kipeä.

Negat testasin keskiviikkona ja perjantaina keskipäivän virtsasta, oli ollu rakossa vaan pari tuntia. Testit olivat kuitenkin markkinoiden herkimmät..

Toivon kipinää on vähän, mutta tänään on kuitenkin ollu koko ajan tunne, että menkat alkaa. Kipuja ei juuri ole mitään. Menkat alkaa yleensä parin päivän tuhrulla ja vatsakivuilla.

Kiertopäivät on kuitenkin ennenkin venyneet pitkälle.

Saas nähdä pääseekö vielä tässä kierrossa testaamaan ja seuraavan testin teen kyllä aamupissasta.

Pahoittelut kaikille joille täti on tullut kylään! Rakkaudentäyteisiä päiviä ja öitä toivon etenkin kaikille niille jotka ovat oviksen bonganneet ;)

Sara-Fiina yk 3 kp 37/34-35

Vierailija
15/99 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko pinoon minäkin pomppaan! Ihanat aurinkoiset ilmat ollut, aivan kauhea kesäfiilis!!

Mä en oo aikoihin pitänyt täällä tällaista taukoa, siis et tyyliin kerran viikos vaan pinoudun...Ollaan oltu reissussa tossa viikko ja nyt taasen kotosalla. Mut mukana olen edelleen ja palavasti kuumeilen meille jouluvauvaa!! Meillä kans sama homma, ajankohdasta viis, jos niin iso lahja suodaan että pikkuinen pysyisi vaan mukana matkassa, saisi syntyä millojn vaan, oli joulu taikka juhannus! =) Km tuntuu nyt jääneen tuonne hamaaseen menneisyyten, uutta plussaa toivon niin kovin.

Oviksesta ei oo varmaa tietoa, tikutin juuri oisko ollut kp 15 haaleen viivan, eli veikkaisin siis oviksen olleen siinä sitten muutaman päivän sisään, ja pupuilut ajoitimme siis sinne sitten... Blaah, on se kyl niin karua tää luontoäidin määräämä juttu että mukamas vaan yhtenä vuorokautena sitten pitäisi tärpätä jos tärppää, heh.

Kaikille uusille, ketä tänne mukaan on tullut, toivotan paljon tervetuloa ja onnea yritykseen!! " Vanhoille" myös paljon plussaa säteitä!!

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Shani@ kp20/ 27-29 yk ties kuinka mones...

Vierailija
16/99 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ReettaE;lle tätipahoittelut ja jaksamista pettymyksen keskelle. Mutta usko pois niin se plussa sinnekkin tiensä löytää vielä!!

Johanniinan toivotan omasta puolestani tervetulleeksi=)

Sara-Fiinalla ja Lastwishillä on oikein jännät paikat, plussapuhuri pyörähtäköön molempien luona!!

Niiloakseli, Lisuliini ja Minttu10, toivotaan et kaikki testailitte vaan liian aikaisin (niinkuin mäkin yleensä teen=D) ja plussat vielä saisitte!!

Oma olo on niin typerän luottavainen et huh. En tiä miksi mutta tiedän pettymyksen olevan melkoinen jos täti porhaltaakin ensi viikon alussa paikalle.

Tulossa oikein piinapääsiäinen ja perjantaikin taitaa olla nimensä veroinen=) Maanantaina voisin minäkin ehkä kokeilla osaisinko pissiä testiin kaksi viivaa, heh=) Silloin olisi dpo 8 eli aikaisin olisin matkassa mut jos jotain jo vaikka näkyisi;) Tai sit olen viisas ja odottelen keskiviikkoon kun tädin pitäisi saapua tiistaina...

Vierailija
17/99 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusia oli pinoutunut mukaan, tervetuloa jännäämään!

Megapahoittelut tädin yllättämille :(

Veikkaan, että itse seuraan kyllä perässä tuossa parin viikon päästä viimeistään..

Näin niin ihanaa unta viime yönä, että ovistikku meinasi oikein räjähtää paksuista viivoista, mutta juupa joo.. Pelkkää hailakkaa viivaa tulee vaan päivästä toiseen. Alan minäkin täällä jo lannistua. Mahanpohjaa viulii nyt ties monennetta päivää.

Kaikille piinailijoille vielä voimia ja plussatuulta *puuuuuuuuuuuhhhh*!!

Nyt juoksen bussiin, että ehtii vielä kotiinkin täältä töistä...

t. gaiole, yhä ilman ovista :(

Vierailija
18/99 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille tervetulotoivotuksista :)

Niiloakselille, Liisuliinille ja Mintulle tsemppiä, toivoa ei ole todellakaan menetetty! Myöhemmässä testissä tilanne voi hyvinkin olla jo toinen. bd

ReettaE:lle pahoittelut ja tärppionnea seuraavan ovulaation tienoille.

ON: Täälläkin odotellaan ferraria kp 41/?. Olo on menkkamainen ja kivulias, joten odottelen kipujen muuttuvan vuodoksi lähipäivinä. Viime yönä näin jopa unta menkkojen alkamisesta. Mutta vaikka meille ei jouluvauvaa tulekaan, teihin muihin samassa tilanteessa oleviin on mukava tutustua, joten palstailu ei suinkaan mene hukkaan :)

Vierailija
19/99 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, ettei mua oltu unohdettu :) Tänne on tullut kovasti uusia " ihmeentekijöitä" , tervetuloa! Ja HURJASTI ONNEA TERPPARILLE plussasta!!!

p02p06: kiva että ovis löytyi, nyt vaan käyrä kohoamaan korkeuksiin!

Piipaalle pahoittelut negasta, vielä se voi muuttua.

Lastwishin käyrä on mielenkiintoinen, enpä kyllä osaa sanoa, ootko ovuloinu vai et. Käyrä ei ainakaan selkeästi osottaisi ovista olleen, mut toisaalta kuten oon sanonu, ei ne lämmöt välttämättä kaikkea kerro. Toivotaan parasta.

Itellä kierron tylsät alkupäivät menossa. Lämpöjen mittaus ei oo taas meinannu millään kiinnostaa, josko nyt oviksen alla taas jaksais skarpata siinäkin. Ovis varmaan viikonloppuna, munarikas pääsiäinen siis tulossa, kröhöm... ;)

Oijoi, kun väsyttää, kissat herättivät 20 yli 5. Joten pitäis pikkuhiljaa lähteä tuutimaan, tässä vaan istun silmät ristissä..

Oikein paljon plussasäteitä kaikille!!!

Koralli73 kp 8/24-30 yk9

Vierailija
20/99 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta kaikille, minä edelleen huvittuneen seuraan lämpökäyrääni joka on taatusti yhtä sekaisin kun minä tällä hetkellä. Unottemuus vaivasi 3vrk ja aloin jo olemaan pihalla kuin lumiukko. Sain sitten apua lääkäriltä unettomuuteeni ja illalla nappasinkin kaksi tablettia joiden avuilla nukuin komeasti pommiin ja miehellä oli 15min aikaa pukea lapset ja viedä ne tarhaan :DD Olenpahan vihdoinkin nukkunut <3

).(=

Valkkari on kovin vetistä ja sitä " lorahtelee" selkää särkee ja rinnat on kipeät, ei juuri sen kummempia oireita ole :D Onneksi on niin paljón tekemistä että aika kulkee nopeasti niin ei ehdi jäädä tarkastelemaan itseääni suurennuslasilla ollenkaan. Seksiäkin on harrastettu vain kun sain ne muka ovisplussat ja pari kertaa sen jälkeen :D Näyttelystä saatu kasvattajaluokan voitto lämmittää edelleen joten olen hyväntuulinen :)

Oikein paljon tsemppiä uusille kuumelijoille, paljon tsemppiä " vanhoille" ja sylitolkulla plussatuulta koko sakille ~~~+++++++++++++

Lastwish kp 30/32-? yk 3 (testejä odotan postin tuovan pian)

http://www.fertilityfriend.com/home/18c670