****JOULUISET**** VK 14
uusi pino uudet plussat!
Minä tästä suuntaan apteekkiin kun lapsenvahti tuli ja yritän kestää huomis aamuun sen testin kanssa ;o)
Niiloakseli kp21 yk 9 dpo 9
Kommentit (99)
tänä aamuna, just kun olin eilen heittänyt hanskat tiskiin! Voiko se tosiaan tulla vasta nyt, kp 19..? Viimenen tikku, 9 ehdin jo pissiä " turhaan" . Minustakin taitaa tulla kunnon tikkuun pissijä tällä menolla :) Mutta paksu se viiva oli kuin mikä ja tumma myös, testiviiva jäi ihan hailakaksi..
Oi että, nyt pääsiäispupuilemaan oikein kunnolla, jospa olisi vielä mahdollisuuksia tärpätä!?!
Pohdin jo sitä, että jääkö kiinnittymiselle tarpeeksi aikaa, jos ovis on kp 20-21 ja kierto yleensä max. 30 päivää?
Lähetin ukkelin kauppaan, saa luvan tuoda lisää tikkuja tullessaan :)
Lastwish, onnea onnea haamuviivasta!! Kyllä se sieltä vahvistuu, bdbd :)
Ja kaikille muille piinailijoille tsemppistä!
+++++++++++++++++++++++++++++++++
Gaiole kp 19/27-30
Eipä tullut tikkuun edes haamua. Taitaa olla sitten vaan täti tulossa kylään. Toivottavasti tulisikin jo pääsiäisvisiitille! Parempaa onnea teille muille!
Essi78: Harmin paikka toi sun negas, mutta mistäs sitä tietää, jos oot yhä liian aikaisessa testaamassa.
Gaiole: Hienoa, paksu ovisviiva! Tiedät, mitä pitää tehdä ;) Mullakin oli omalla mittapuullani katsottuna suht myöhään kp:inä 17 ja 18.
Niiloakseli: Toivottavasti et ole tulossa kipeäksi etkä hulluksi vaan raskaaksi!!!
ON: Pikaisesti selailin pinon, kun päätettiin lähteä länsi-Suomeen sukuloimaan ja pelkään, että muut näkevät, millä sivuilla pörrään, ja pääsiäispöydässä riittäisi muutakin puhuttavaa kuin ukin uudet hampaat. En siis taida pystyä oikeen täällä palstailemassa käymään, vaikka en malttaisi olla täältä pois sitten millään. Mutta ens viikolla sitten viimeistään palailen, tosin varmaan joudun myös piakkoin myös vaihtamaan pinoa, kun on suht varmanlainen olo, että tärppi ei oo käynyt :( Sellaisia oireita, jotka eivät oviksen jälkeen olisi mulle tavallisia, ei ole ensimmäistäkään. Maanantaina tai tiistaina ajattelin kuitenkin testata, mulla kun on noita tikkuja kaappi väärällään - etteivät menisi vanhaksi! ;)
Hyvää pääsiäistä teille kaikille
toivottaa sytämmestään
Minni kp oisko 22 / n. 28
Tulin kurkkaamaan pinon ennen poistumista takavasemmalle pääsiäisen viettoon.. Mullakin tulee melkein viikon palstailutauko, kun ei tuolla mökillä ole edes sähköjä... Ja vietän siinä sitten piinailuja ihan keskenäni..
Oikein munarikasta ja mukavaa pääsiäistä kaikille!! Ja paljon plussia!!!
Toivottavasti täti pysyy siellä kyöpelinvuorellaan....
++++++++++++++++++++++++++++++++++
t. Gaiole
Minni-maija tuskin voisinkaan enää hullummaksi tulla :o)
Tänään olen ollut aika ärmätillä tuulella joten kyllä mahtaa täti tehdä tuloaan pikkuhiljaa :o/ maanantaina pitäisi saapua ja jos niin käy että eksyy niin testi kauppaan menen perjantaina.
Ihan hullua kun tuli talvi taas kiusaamaan :o(
potkuri olis ollu paljon parempi liikkumisväline ku pyörä...
).( tissit tosi turpeat ja nännit kipeät. Finnejä ei ole (ihme) eikä turvota mistään (vielä) joten toivotaan vielä että täti eksyy jonnekkin espanjan seudulle vuodeksi :o) Jos mulla olis testejä kaapissa niin olisin varmaan joka päivä pissimässä tikkuun ;o) Nyt ostan sen tietyn testin jolla olen kaikki plussat saanu josko sillä onnistuisin pissimään kahta viivaa ;o)
Niiloakseli kp24/27-28 jopa 39 joskus ollut jopa 78... elelen lyhimmän mukaan koska se on lähimpänä nykyistä kiertoa kai..
Avasin sun linkin ja aivan selkeä viiva siis haaleena siinä on =)!!! Onnea!! Monennestako kierrosta teuillä nyt tärppäsikään? Ollaan täällä kuumeiltu aikas pitkään jo vissiin yhessä(?) Mutta vauvaliimaa ja iso halitus vielä!!
ON: Ei mitään oireita mihkään suuntaan, ja en aio testailla ollenkaan, ennen kuin menkat ovat myöhässä jos ovat. Kun en jassa uskoo et het ekast kiekast niinkään tärppäisi km:n jälkeen. Mut siis tosiaan sitten vasta jos tätiä ei näy eikäs kuulu!!
Omasta puolestani toivotan ovistelijoille munarikasta pääsiäistä, piinailijoille PLUSSA onnea ja kaikille yhteiseksi viel:
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Me vetäydytään kans sukuloimaan joten en varmaan enne maanantaita pääse tänne käymään!! TSEMPPIÄ!!
Shani@ kp23
ja ihan ensimmäisenä superhypersuuret onnittelut lastwishille ja paaaaaaaljon vauvaliimaa mukaan.
onnea myös ovistestiin plussan saaneille. ja harmitus jo oli joku tädin yllättämäkin.
mitä kuuluu piipaalle,onko viivoja tullu?
mua harmittaa ku en ole edes oppinut teidän kanssapiinailijoidne nimimerkkejä niin harvoin ehdin käymään(taukoahan tässä piti pitääkkin) että meinaa mennä vaan omaan napaan tuijottamiseen.
alkuviikko menikin sitten esikoisen kanssa sairaalassa, norovisrus mitä ilmeisemminkin, eilen päästiin kotiin mutta eipä kaksisesti ole tämä päiväkään mennyt, voi olla että joudutaan takasin ja nesteytykseen. nyt on mieskin kipeänä, kuumetta38 niin voimaton ja huonovointinen, onneksi sentään se ei vielä oksenna. no kaiken tämän kiireen keskellä piipahdettiin tänään pappilassa, astumassa avioliiton auvoiseen satamaan. häämatkalle piti huomenna sinne haikon kartanoon emnnä mutta peruahan se piti koska noi poijat sairastaa. ja epäselvyyksien jälkeen mitä ilmeisemmin ovis kurkkii ovella, tänään suhteellisnen nvahva viiva mutta ei vielä ihan semmonen ku olla pitäs. mutta ehkäpä jo huomenna, täytyy vaan toivoa etten ite sairastu tuohon tautiin ja että mieskin virkoaa sen verran ettei ihan huti tämä kierto mene. hääyö jää ainakin viettämättä :(
mukavaa pääsiästä kaikille
tamatu kp 12
Vielä ajattelin laittaa rivin tänne, vaikka epäilen, ettei mulla ole enää joulukuisiin mitään asiaa. Tädin aika ei ole vielä, mutta uskon kyllä hänen löytävän luokseni ensi viikolla. :( Meni huti nuo parhaat päivät.
Mut pakko kirjoittaa vielä jouluisiin, kun täällä on niin iloisia uutisia!
Lastwish: Mitäpä muuta sanoisi, kuin että mahtavaa! Onnea ja liimaa sinne rahtikontillinen jos toinenkin!
Tätejäkin oli kyläilemässä joillakin. Ei saa lannistua, hyvä että tuli nyt, niin pääsee sitten taas uuteen kiertoon.
Ja plussatuulia kaikille piinaajille!
Meitsi lähtee nyt pääsiäisen viettoon koneen ulottamattomiin, joten hyviä pyhiä! Toivottavasti on monta plussaa kun palaan koneelle! :)
- Paaru kp 17/28 yk2
Pikaisesti tulin näpyttelemään kun alkaa silmäluomet painaa ja sänky huutelee kutsuvasti=)
Gaiolelle onnittelut ovisplussasta ja ahkeraa pupuiluintoa sinne=) Mulla oli myös ovis nyt kp 20 ja edellisissä kierroissa kp 18 ja kp 22 jolloin kierron pituudetkin vaihtelivat 26 päivästä 31. Eli mulla luteaalivaihe 8-9 vrk enkä todellakaa ole varma et riittääkö moinen kun olen jostain lukenut et 10 vrk pitäisi olla mut toivotaan et sunkin kierto nyt vähän venähtää niin jää riittävästi aikaa pikkuiselle tarrautua kiinni=)
No sit omaa napaa taas...Toiveita on ja välillä iskee suunnaton epätoivo et ei kuitenkaan ole onnistanut nytkään. Vauvakuume kasvaa kohisten vaikka nuorin onkin kymmenkuinen mutta haluaisin niiiiin kovasti sen kolmosen=)
Mutta nyt siirryn nukkumatin valtakuntaan ja palajan huomenna. Meillä kun pääsiäinen vierähtää ihan kotosalla ollessa, mikä sopii mulle varsin mainiosti=)
p02p06 kp 24/26-31 yk 4 ja lämmöt edelleen aamulla nousussa, katotaan miten huomenna
Eli huomenta vaan ja oikein hyvää pääsiäistä kaikille!!
Lämmöt pysyivät ylhäällä joka tietenkin ruokkii minun toiveitani. Viime kierrossa tässä vaiheessa tuli pieni notkahdus mut nyt ei vielä ollut samaa havaittavissa.
Oireita ei sen kummemmin ole edelleenkään muuta kuin lisääntynyt valkkis ja se viittaa minulla alkaviin menkkoihin. Oireeksi toki voidaan laskea tää hurja toivonkipinä mikä kytee, voi kunpa tämä tunne pitäisi paikkansa=D
Voi kun saisi itseensä niskasta kiinni ja aloittaisi siivoamisen jo aamusta. Sitten pitäisi esikon kanssa korestella pajunkissoja virpomisreissua varten, meneekin elämänsä ensimäistä kertaa trullittamaan=) Varmasti jännittää jo kovasti. Eilenkin monta kertaa sanoi että on ollut niin mukava päivä kun on ostettu niin paljon pääsiäismunia=D
Ja tämä poika neljä vee pohti tuossa pari iltaa sitten että koskahan meille tulisi taas vauva! Mä sitten kysäisin että tykkäisikkö jos tulisi niin hää kehuit että joo ja lisäsi että kyllä meille varmaan pian tulee. Sitten poju neuvoi että pitää kuule syödä paljon niin kyllä se vauva sitten tulee sinne vattaan=D Ihana poika! Ja hoivaa kyllä pikkuveljeään eikä säästele tunteitaan häntä kohtaan.
No nyt mä lähden siivoilemaan kunhan saan annettua junnulle puuroa. Herkutelkaahan kunnolla pääsiäisen kunniaksi!
p02p06 kp 25/26-31 yk 4
http://www.fertilityfriend.com/home/187736
Kiitokset Piipaalle tervetulotoivotuksista! :) Niin ja samalla pahoittelen negasta, mutta samaan hengenvetoon sanoisin, että on suri mahku, että se oli vaan hoppunega ja voi hyvinkin vielä muuttua! *halii*
LASTWISHILLE suurensuuret onnittelut plussasta. Kyllä se niin selvästi näkyy, että siihen voi luottaa! bd!
ON: En ole yrityskiertoja varsinaisesti laskenut, mutta ei kai niitä kovin montaa ole, vaikka toukokuussa vuosi tuleekin täyteen. Kun minullahan oli se 3-4kk taukokin tuossa kaavinnan jälkeen ja se raskaus annettiin jatkua viikolle 10 ennen sitä jajaja.... Hmmm, parempi etten edes yritä laskea. ;)
Eikä mulla ole tällä kertaa kamalasti hajua tuosta dpo:stakaan, ehkä reilun viikon siitä vois nyt olla (oli näyttöviikolla ajatukset jossain ihan muualla) ja kp olis 20/26. Oireita on jonkin verran, vaikka en ole asiaan suuremmin huomiota kiinnittänyt. Palelen ihan järkyttävästi iltaisin ja jälleen kynnet kasvaa hurjaa kyytiä, kuten aina kun olen tullut raskaaksi. Katsotaan, katsotaan. =)
Mukavia ja plussarikkaita (sekä munarikkaita!) pääsiäisen pyhiä jokaiselle!
Me olemme kotona, joten tulen kyllä vielä palstalle tämän päivän aikana.
Me ollaan kans kyl kotona pääsiäinen, joten mua varmaan näkyy täällä. Tai huomenna mennään kans trullittamaan mummulaan ja sinne naapuristoon. Esikoinen on siis 3 v mutta tämä on jo 3. kerta kun hän on trullina :) 1-v oli siis eka kerran, oli aikas suloinen näky silloin. Viime vuonna tuntui jo ymmärtävän vähän touhun päälle ja odotan että tästä vuodesta tuleekin sit jo ihan kunnon trullitusta. Virvonvarvon-toivotusta ollaan viikko harjoiteltu, katsotaan muistaako tiukan paikan tullen muuta kuin tuon ekan pätkän. :)
Personamonitori näytti peak:in tänään eli lh-huippua. Eilen jo tikuista ennustinkin sitä ja eilen pöllyteltiin sit peittoja. Alkukierrosta ei mitään tapahtunutkaan, tää on nyt täsmäosumayritystä tällä kertaa ;) Katsotaan riittääkö. Ovis on ehkä tänään tai huomenna.
Lämmönmittaus meni harakoille kun nukuin puoli 9 asti, joten ei hajuakaan mitä olis voinu olla 2,5 t aiemmin. Mutta en nyt aio sillä stressata, kunhan nyt jossain vaihees vaikka vasta ens viikolla arkena sais mitattua korkeampia lukuja heti aamusta, että tietäs oviksen olleen.
Semmottia. Aikainen ovis tarkoittaa sitä että joulukuun porukassa selvästi pysyn. Kiva niin, ootte huippukivaa porukkaa :) Harmi vaan kun en ole nyt niin tiuhaan kirjotellu niin osaan uusista en täällä ole ehtiny oikein tutustua. Mutta ketjun henki tuntuu olevan tosi mainio jälleen kerran, näitä teidän juttuja on niin mukava aina lukea, tulee hyvälle tuulelle.
Oikein iloista pääsiäistä siis kaikille!
Koralli73 kp 12 dpo 0? yk9
Ja oikein munarikasta sellaista varsinkin ovisaikoja eleleville! =D
Kiitokset tsemppaajille. Mutta kyllä se taitaa olla tää kierto taas kerran tässä. Nega tuli tänä aamunakin ja vaikka kuinka toivois, että ovis ois ollu vasta myöhemmin niin kyllä siinä ois pitäny jotaan näkyä, jos ois näkyäkseen. Kyllä mun silmät kovasti yrittivät haamua nähdä, harmi kun ei ukko oo kotona varmistamassa. Mutta vaikka siinä jotaan oiskin sillä tuskin ois enää mitään merkitystä tässä vaiheessa.
Säälittää itseänikin mokoma tihrustelu ja toiveajattelu... :(
Lopetin sitten luget ja alan ootella tätiä.
Pyörin täällä kuitenkin tädin tuloon asti ja jännäilen teidän muiden puolesta!
piipaa 26/28 dpo13
http://www.fertilityfriend.com/home/kpsy
piipaalle lohtuhalit ja peukutuksia ettei se tätsy kuitenkaan tule.
korallille onnea oviksen bongaamisesta.
meillä menee aika heikosti, edelleen haalee viiva ovistestiin ja nyt jo kp14, eipä oo tämmöstäkään aikaisemmin sattunu. ei oo kyllä oireitakaan. onneksi on se lekuri aika niin pääsee selvittelemään asioita.
tamatu kp 14/
Ihan pikaisesti tulin katsomaan kesken loman... hurjasti onnea plussanneille, ainaki terppari ja lastwish!!! ja pahoittelut ja stempit tammikuisiin siirtyville
Itse piinaviikkoa elelen, kp 27/28, mutta luulenpa ettei kannata paljon toivoa, alamahaa on eilen illasta alkaen nipistelly, ei edes oireita oo, eli
varmaan tammikuulle menee....
P-M
Minnekköhä Tamatun oili on kadonnu, onkohan lähtenyt pääsiäisen kunniaksi hävytön kaukomaille? No josko se sieltä vaikka jo tänään palajaisi?!
Elähän nyt Piitu-Liina vielä luovuta, pidetään peukkuja ettei se täti tuliskaan=)
Toivotaan et Korallin ovisajan hyödyntäminen nyt tuottaisi tulosta;)
Piipaa, harmitusken harmitus jos ei teillä vieläkään onnistanut. Mutta ehkä vielä jossain kytee toivonkipinä?!
Niinköhän on peli toiveista huolimatta tämän kierron osalta pelattu kun aamulla lämmöt vähän laskeneet. Nenä vähän tukkoinen, vieläpä taitaa flunssan pukata. Olenkin onnistunut välttämään moisen jo pitkään. Vatsa sekaisin joka taitaa enteillä alkavia menkkoja, viime kierrossa sama homma=(
No mutta muutaman päivän kuluttua tämä piina päättyy, toivottavasti ei kuitenkaan tädin tuloon.köötkin kurja ämmä poissa!!
Tänään mukava päivä tulossa trullituksen ja ilta-ajelun myötä. Varmasti esikkoa jännittää tosi lujaa. Pääsiäiskokot sytytetään ennen kahdeksaa joten ajoissa täytyy olla ajelemassa.
p02p06 kp 26/26-31
http://www.fertilityfriend.com/home/187736
Tarkoitiin siis Piitu-Miinaa enkä Liinaa=)
Syvästi pettyneenä siirryn Tammikuisiin valtavien kramppieni kanssa. Ei onnistunut sitten tämäkään pysymään kyydissä loppuun saakka. Täti saapui kunnon vyöryllä puoli tuntia sitten.
Lastwish kp1/32 yk4
http://www.fertilityfriend.com/home/18c670
Nyt ei taida mitkään lohdutuksen sanat auttaa. Itke ja raivoa ajan kanssa helpottaa...
Minäkin varmaan ensi viikolla tulen perässä tammivauvoista haaveileviin,en millään jaksa usko että nyt ois tärpänny. Varsinkin kun yhdessä pinossa jollekkin oli gyne sanonut että teroista on monesti enempi haittaa kuin hyötyä vauvan teossa...
).( kp 26/28-> jne. oireita ei ole enää merkittäviä,hiukan etoo mutta niin aina oviksen jälkeen,huimaa jonnin verran, nännit kipeänä,valkovuoto runsas,nukuttaa aamuisin. Mutta nämä oireet on niin yleismailmallisia ja ilmaantuu aina oviksen jälkeen. Toivoa on siis vielä!!
Toiveet on kyllä korkealla kun omasta mielestä osuttiin nappi ajoituksella oviksen kanssa pupuilemaan jne. mutta täytyy yrittää pitää jalat maassa ja pää pilvissä ;o)
Plussa tuulia+++++ kovasti kaikille
Pahoittelut tädin riivaamille :o(
Niiloakseli kp 26/28->39... luomukierto mysteeri :o/
meidän nettikatkon aikana eli Lastwishille isot onnittelut haamusta ja viivan vahvistusta toivon kovasti!!
Pikainen kirjoitus minulta kun olen julkisella koneella ja aikaa vain tunti. Oma olo taas eilisen jälkeen turhankin luottavainen, saas nähdä nyt sitten miten tämän ämmän käy, alan tukkanuottaislle tädin kanssa mikäli se kehtaa meille tulla=D
Piipalle negapahoittelut mutta toivohan ei tosiaan ole vielä menetetty!
Tätipahoittelut kaikille joiden luo se on jo hyökännyt ja parempaa onnea uuteenkiertoon!!
p02p06 kp 23/26-31 yk 4 ja lämmöt nousussa;)