****JOULUISET**** VK 14
uusi pino uudet plussat!
Minä tästä suuntaan apteekkiin kun lapsenvahti tuli ja yritän kestää huomis aamuun sen testin kanssa ;o)
Niiloakseli kp21 yk 9 dpo 9
Kommentit (99)
Joo siis en oo pitäny kirjaa peittöjen pöllytyksistä, niiden ns ovisplussien aikana ainakin on pöllytelty :DD
Jännää eikö vain :D
Uskokaa tai älkää mutta vahvin haamu aikoihin \o/ Toivotaan että vahvistuu. Meen laittaa ny lapset tarhaan :))
Lastwish kp 31/32-? yk 3
http://www.fertilityfriend.com/home/18c670
Nyt pidetään kyllä peukalot kohti katonrajaa, että se viiva vahvistuu! Ja vahvistuuhan se! Varovaiset onnittelut!
Minni-M.
Eihän se mikään haamu oo, jos näkyy ilman tihrustamista vaan plussa! =)
Mun tikussa vaan ei näkynyt yhtään mitään tänä aamuna. On tainnu ne varjotkin olla katsojan silmissä. =(
Ainoo toivo on oikeestaan enää se, että ovis ois tosiaan ollu vasta pari päivää myöhemmin, mutta mitäpä sekään auttaa. Kun ei tärppää niin ei tärppää..
T: masentunut piipaa kp24/28 dpo11?
Hienoa, lastwish!!! Oikein paljon onnea, kyllä se siitä vahvistuu:)))
Ja kiitos dippivastauksesta, olen taas viisaampi!!!
priscilla 16/25-26 dpo 2 yk 6
Lastwishille todella paljon onnea! Plussaahan se haamukin tarkoittaa :)
Täällä vain odotellaan edelleen menkkoja alkaviksi. Ei sen kummempia vieläkään.
Pitkästä aikaa... *nolona*
Onnittelut ensinnäkin plussanneille ja pahoittelut tädin kiusaamille!
Tänne kuuluu pitkästä aikaa hyvää! Me päästäänkin jo tänä keväänä niihin hoitoihin!!! Siis soittelin ma sinne polille, ja sanoivat että heti saa aloittaa, kun itsestä siltä tuntuu! Nyt vaan ootellaan seuraavia menkkoja, ja tällä kertaa mua ei yhtään harmita vaikka tulisikin, pääseepähän sitä nopeemmin vaan hoitoon...
Joo, mutta nyt täytyy lähtee ton pikkuvipeltäjän perään!
napero kp25/33-50
Testin kuivuttua viiva on selkeämpi <3<3<3
Testaan niin kauan että saan sen vahvan plussan... voi tätä riemua taas ^^ Siinä testi viivassa on ihan aikuisten oikeasti väriä <3<3<3
Noniin pitäis laskeutua taas maan tasalle ettei käy niinkuin viimeksi ja mene kesken :E
Lastwish ja kp 31/32 tai 3+5 ^^ \o/
Lastwish: Onnea vielä kertaalleen! Jos saa kysyä yökkökysymyksen, niin kun kirjoitit eilen, että sun valkkari on vetistä ja sitä " lorahtelee" , niin oliko se kuitenkin valkoista, ei kirkasta? Ja sullako ei ollut muita oireita kuin nuo rinta- ja selkäkivut? Minä täällä utelen, niin voin ruveta metsästämään itsestäni oireita ;) Voi juku, teille sitten tulee ihana joululahja!
Piipaa: Äläs masentele siellä, häntä pystyyn! Nyt pitää toivoa niin maan peeveleesti, niin kyllä sitä plussakin vielä tikkuun pärähtää!
napero79: Kiva kuulla, että pääsette hoitoon. Taitaa kohentaa mieltä aika lailla!
vauvaksi: Harmi että limat olivat " väärän värisiä" . Pöllytelkäähän nyt kuitenkin peittoja, kaikki on mahdollista!
ON: Ei oireita. Tai oviksen jälkeen mulla on tavallisesti rinnat hellänä, lämmöt koholla ja valkkaria paljon ja se on sellaista kokkareista (sori, kun kerron ällöjuttuja). Nää kaikki on nytkin, tosin valkkaria on nyt tosi paljon, (mutta koska se alkoi jo heti oviksen jälkeen, niin ei se mikään varsinainen oire voi olla). Eilen aamulla lämmöt oli 37,0 (normi n. 36,6) ja illalla 35,9! Mittasin useampaan kertaan, joten tuskin mittarikaan oli huonosti kainalossa ja siksi olis tullut tuollainen lukema. Mä varmaan kehittelin ite itelleni tuollaisen " dipin" , kun just olin lukenut piipaan dippivastauksen! En siis tosiaan usko, että tuo mikään kiinnittymisdippi oli, lähinnä vaan naurattaa tää sattuma!
Punaviiniä on tullut juotua päivittäin. Ens kierrossa en juo, se on päätetty. Mä en nimittäin punkusta tykkää (en tykkää greippimehustakaan, mutta sitä on tullut aika paljon viime kuukausina juotua). Lainasin kirjastosta vyöhyketerapiakirjoja, kun joku kirjoitti tuolla " yleisessä" keskustelussa, että siitä voisi olla apua. Katoin munasarja-, kohtu- ym. pisteet, mutta en mä yksinäni niitä uskalla alkaa painella - voi mun paineiluilla olla ihan eri seuraukset kuin toivotut! Yhdessä kirjassa olikin maininta, että jotakin pistettä ei pidä painella, kun on 1-12 vk raskaana, tai se voi aiheuttaa ennenaikaisen keskenmenon. Ei siis kannata itekseen painella mitään. Mutta en sitten tiedä, jos joskus kävis oikealla vyöhyketerapeutilla. Katoin jo lähialueen hoitajat. Pitäisköhän sitä mennä? Ukkokin jo innostu, että haluais mennä itekin! No kyllähän niitä kivespisteitäkin ym. kai on!
viininmaistaja, tohtori Minni
kp muistaakseni 22 / n. 28, ovisplussa kp:inä 17 ja 18
Juu on ihan valkoista mutta vetistä ja tuntuu olevan aika paljonkin :D
http://i173.photobucket.com/albums/w61/_Lastwish_/haamuko_taas.jpg
Tommosen haamun sain ja silmällä tietysti erottuu paremmin kun kamera aina hukkaa haamut. Selkäkipu on tällä hetkellä se suurin " oire" rinnat on olleet kipeät ilmeisestä oviksesta asti :D muita " oireita" mä voisin syödä koko ajan. Eilen testasinkin ruokahaluni ja istuin 6 tuntia sohvalla syöden koko ajan jotain ku katsoin yhden lempisarjani jaksot loppuun dvd:ltä. Juu kyllä pystyy syömään ihan pohjattomasti ;) Ja kun aikaa oli menny pari tuntia niin söin sitten vielä miehen laittamaa oikeaa ruokaa :DD
Lastwish kp31/32 tai 3+5
Oli muutama muu joilla samat kp' t meneillään ja siis piinaviikko. Itsellä ei siis minkään sortin tuntemuksia joten en aio edes testailla. Viimeksi testasin innokkaana parikin kertaa kun jonkunsortin oireitakin oli. Ja niinhän se oli negaa, menkkojen myötä tuli jotain verihyytymiä uloskin että oisko ollut jotain yritystä kuitenkin, mene ja tiedä.
Joten vuoteen 2008 taitaapi mennä. Toivottelen tässä kohtaa kuitenkin kaikille plussaonnea niin ovistikkuihin kuin raskaustesteihinkin! Ja hyvää pääsiäistä!
Me lähdemme reissuun jos poika tervehtyy flunssasta.
kp 22 muistaakseni/24-26 yk2 (pojan kohdalla meni yk 18)
Mä taidan siirtyä tuonne tammikuisiin...
PAKKO OLI TULLA ONNITTELE MAAN lastwish:ia!!!!!!!! MAHTAVAA!! :))
(Sori kun huudan :) )
Sara-Fiina
Kertokaahan nyt emännät mitä tämä meinaa kun yläpää on ku sahara ja alapäässä vallitsee trooppinen ilmasto?????
En tietty millään usko plussaan mutta sitähän se mieli tekee. Onko siis jollain ollut oireena mitään seuraavista?
kuiva suu/huulet
nännit arat
höpö olo, semmoinen epätodellinen
aamu väsy ei meinaa sängystä ylös päästä
illalla huono olo
hirveä himo paahdettuun sipuliin....
Vai olenkohan tulossa kipeäksi tai hulluksi tai molempia ;o)
Näin se piinaviikon oirelista kasvaa ;o)
Niiloakseli kp 23 (piti ihan tarkistaa...)
pitäis vielä malttaa testaamisen kanssa. Ajattelin ensi viikon loppuna vasta jos tätsykkää ei näy.
Kyselit noista oireista:
" yläpää on ku sahara ja alapäässä vallitsee trooppinen ilmasto?????"
No mulla on melkein koko kierron ollu alapää ku sahara, siitä tuolla aikasemmin valittelinkin :D
" Onko siis jollain ollut oireena mitään seuraavista?"
kuiva suu/huulet KYLLÄ
nännit arat KYLLÄ
höpö olo, semmoinen epätodellinen hmm Mulla on kyllä joku dementia ku tuntuu ettei muista mitään ja pää on pilvissä.
aamu väsy ei meinaa sängystä ylös päästä KYLLÄ
illalla huono olo KYLLÄ
hirveä himo paahdettuun sipuliin.... mulla suolaseen, mä voisin syödä koko ajan jotain suolasta :DD ja sitten taas janottaa ja juon pari litraa nestettä ja laukkaan vessassa..semmonen kiva oravanpyörä menossa täällä :D
lastwish
Sano kun sut uskaltaa laittaa plussanneisiin tuolla listalla. Minä näen selkeästi viivan tuosta sun kuvasta, joten haalea plussa tuo minusta on. Upea juttu, nyt pidän peukkuja kovasti, että tarraa tällä kertaa lujaa kiinni. se kp 19/20 on tainnu olla sun ovishetkesi. Kyllä ne lämmöt keskimäärin on sen jälkeen olleet korkeammat, vaikka ovatkin seilanneet vähä ylös ja alas vielä sittenkin.
Piipaalle lohdutushaleja!!! *rutistaa oikein kovasti*
Täällä ei vielä mitään ihmeempiä, ovista oottelen, valkkis on vähän lisääntymään päin.
Nyt alan valmistautua hakemaan miestä ja poitsua asemalta, kun olivat mummulareissulla.
Illanjatkoja kaikille ja oikein paljon plussasäteitä piinaaville!
Koralli73 kp:t jotain 10 tai niillä main...
Onnittelut lastwishille! Toivotaan, että haamu siitä vahvistuu! :)
Itse aion testata huomenaamuna. Mahassa on tuntunut tänään täsmälleen samalta kuin viimeksi raskaana ollessani. Ja rinnoissa tuntuu vihlontaa. Toivottavasti en tipu pilvilinnoista rytinällä alas... Edellisestä (nega)-testistä on jo viikko aikaa.
Essi78 (km:sta 42 päivää, kk-kierrot 40-50 päivää)
Mä testailen vielä hetkenpäästä uudelleen ja jos testiviiva tummuu niin saat lisätä mut plussanneihin :)
Rupesin muuten tuossa kehittelemään pilvilinnoja aikani kuluks..
Jospa mun ovis ois ollukkin vasta kp16 ja nuo kaksi aiempaa noussutta lämpöä oisivat olleet vielä sen oksutaudin tekosia. Hmm.. Mähän en siis tikuttanut kuin sinä yhtenä päivänä kp 13 ja silloin ei plussaa tullut ja olinkin varma, että se ois tullut silloin kp12.
Ehkä se mokoma olikin vasta tulossa.. Tässä kierrossa mä en tosiaankaan voi olla mistään varma. Jospa mä tosiaan sain niillä asperiineilla sen verran sekotettua kiertoa. Siinä tapauksessa tänä aamunen ois voinu olla pienehkö kiinnittymisdippi ja huomenna vasta 8 päivää oviksesta..
Voi tätä elämää.. mitä vaan sitä pitää ihmisen funtsia, että saa jatkaa piinaa taas kerran ees vähän kauemmin..
Nyt oikeesti nukkumaan...