Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

otsikko kertonee jo aika paljon meidän pääsiäisestä?

Torstaina siis kiireessä pakkasin sinned mökille ja perjantaina sinne ihanaa ihanaa ihanaa....joo olihan se..torstain ja perjantain välisenä yönä Iina puklasi (siis minusta se ei ollu oksennus, muutama hassu tippa)iltapuuroa ja sitten perjantaina sillä mökillä meni maha ihan velliksi. No, ajateltiin miehne kanssa että kyllä me tästä veiltä selvitään kun vaippoja riittää ja varavaatetta ja puhdasta vettäkin on. Oltiin siellä sitten yö. Lauantaina esikoinen alkoi oksentamaan, kamat kiireellä kasaan ja kotiin, jossa myös minä aloin oksentaa.Mies lähti käymään kaupassa ostamassa juomista, Esikoisella ei pysyny ei mikään viittä minuuttia kauempaa sisällä, minä yksin kotosalla, mieletön pahaolo, Iina ripuloi...siinä sitten soittamaan miehelle että tule helevetissä pian kotiin ja samalla oksensin keittiön lavuaariin. Kylläpä oli ihana siivota....

Esikoinen voi jo ihan hyvin, ei ole tänään oksentanu kertaakaan, on tietysti vielä aka ventti eikä uskalla paljon syödä, sama tilanne itsellä, mutta tuota Iinaa minä mietin....se oli eilisen päivän jo tosi iloinen ja oma itsensä ja aloiteltiin sille jo soseitakin antaa, kunnes se iltapuuron aikaan oksnsi kaiken kaaressa pihalle. Liekö ollu joku satunnainen oksetus kun maito kuitenkin kestää sisällä? Minusta sen henki on haissu sairaalle nyt useamman päivän, se on ollu perjantai-iltapäivästä lauantai-iltapäivään pelkällä maidolla ja eilen siis oksensi illalla aiemmin syötetyt soseet pois. ja kakka on keltaista liejua, joka varmaan johtuu siis siitä että on saanu pelkkää maitoa? Päättelenkö oikein?? Täytyy kokeilla taas pikkuisen antaa sosetta...josko se siitä...kun se kuitenkin on virkeä niin en osaa kamalasti huolestua -vielä

Tässä nyt jännätään saako mies ja poika taudin vai kävikö niin loistva mäihä ettei keirräkään kaikia? Ja toooooodella onnelline olen siitäkin ettei tämä nyt mitään noroa kuitenkaan ole, se kun voipi kestää kuulema viikonkin.

jaha se olis ruoanlaitto aika, vaikka ei kyllä oikein mitään mieli tee...

Minjuska

Vierailija
22/22 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kamala lukea omaa tekstiään jälkeenpäin, ihana kamalasti kirjoitusvirheitä!! Niitä on alakanu ilmestyä enemmän tän kannettavan hankkimisen myötä, on aika outo kirjoitusasento. Mutta jospa minä joskus opin.

M

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla